T-Mobile Polska chce przełamać trend utraty klientów i dzięki nowej ofercie w ciągu dwóch lat powalczyć o pozycję lidera w pozyskiwaniu nowych umów, wynika z wypowiedzi szefa rynku prywatnego operatora Elżbiety Wójcik.
"Trzecie miejsce w pozyskiwaniu klientów nas nie satysfakcjonuje. Bieżący rok stanowi okres uporządkowania i wyjścia na rynek do klientów i zatrzymania ich utraty. Chcemy przestać być dawcą klientów. W przyszłym roku zakładamy rozpęd, tak aby powalczyć o pozycję lidera w pozyskiwaniu klientów, szczególnie abonamentowych w 2018 roku. Nie jest to wyścig za wszelką cenę, ale na wartości, którą oferujemy naszym klientom" - powiedziała Wójcik podczas spotkania z dziennikarzami.
Prezes operatora Adam Sawicki wskazał, że T-Mobile Polska chce wygrywać obsługą klienta na najwyższym poziomie. "Nie chcemy zarabiać na niedobranej do klienta ofercie, tylko właśnie na dobranej, poznając najpierw potrzeby klienta, a następnie uczestniczyć w jego rozwoju. To nowa filozofia w obliczu rewolucji cyfrowej, która nas wszystkich dotyka" - stwierdził Sawicki.
Wójcik zaznaczyła, że fundamentem "nowej filozofii" operatora jest uproszczenie zasad (operator przygotował trzy warianty taryfowe), uwolnienie klientów od podejmowania decyzji poprzez doradztwo i gwarancje bezpieczeństwa.
"Klient będzie wiedział co kupił i za co płaci, a T-Mobile dostarcza mu nie tylko przekaz danych i głosu, ale zestaw doświadczeń w usłudze telekomunikacyjnej. Wartości, o których mówimy są istotne dla min. 30% populacji i to do nich skierowana jest nasza propozycja. Nie chcemy ścigać się na taryfy, ale jakość usług i wartość, jaką one dają klientowi. Tego potrzeba w świecie cyfrowym" - dodała Wójcik.
Nowa oferta Supernet przewiduje m.in. możliwość elastycznego sterowania limitem danych, nielimitowany internet, czy transmisję wybranych serwisów bez zużywania pakietu danych.
Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom, do której należą m.in. T-Mobile i T-Systems.