Bloober Team odnotował 1,54 mln zł zysku netto w IV kw. 2016 r. wobec 3,3 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 1,4 mln zł wobec 6,11 mln zł zysku rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży sięgnęły 3,81 mln zł w IV kw. 2016 r. wobec 5,74 mln zł rok wcześniej.
"IV kwartał 2016 r. był pod względem produkcyjnym i decyzyjnym jednym z najbardziej istotnych okresów w historii spółki. Spółka nadal rozwijała swoją markę Layers of Fear, prowadziła prace nad projektami >observer, Dum Spiro i |Medium|, podjęła pierwsze kroki w celu przeniesienia notowań jej akcji na rynek główny GPW, otrzymała również decyzje o przyznaniu dofinansowań na wyjazdy na targi oraz w ramach konkursu GameInn. Warto zwrócić uwagę, że w 4 kwartale główny wpływ na wynik miała realizacja projektu >observer, a także wpływy ze sprzedaży gry Layers of Fear przy czym nadmienić należy, że raport za IV kwartał nie obejmuje dużej części sprzedaży gry z jej końcowego okresu co związane jest ze sposobem raportowania przez partnerów biznesowych" - czytamy w raporcie.
W całym 2016 r. spółka miała 7,16 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 3,48 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 14,66 mln zł w porównaniu z 11,23 mln zł rok wcześniej.
Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od czerwca 2011 r.