Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Artykuł Sponsorowany
|
Artykuł sponsorowany Artykuł sponsorowany

Czy Puma może być tańsza od Fiesty? Innowacyjne i zelektryfikowane SUV-y Forda w nowoczesnych formach finansowania

Podziel się:

Elektromobilność coraz odważniej zagląda nie tylko do motoryzacji jako takiej, ale także do firmowych flot. Najnowszym trendem są innowacyjne, zelektryfikowane SUV-y, co jest odzwierciedleniem sytuacji na rynku samochodów dla klientów indywidualnych. Trudno się jednak temu dziwić. Ford spełnia wszystkie oczekiwania klientów z atrakcyjną ofertą innowacyjnych, wielozadaniowych SUV-ów, które doskonale sprawdzą się w firmowych flotach. Dodatkowo teraz dostępne są w wyjątkowych wariantach finansowania.

Czy Puma może być tańsza od Fiesty? Innowacyjne i zelektryfikowane SUV-y Forda w nowoczesnych formach finansowania
(materiały partnera)

To przedłużenie rynkowych trendów

Firmy migrują do SUV-ów dokładnie z tych samych powodów, z jakich segment ten pokochali klienci indywidualni. Oferują one więcej miejsca na sprzęt czy produkty, ale przede wszystkim są to samochody modnepożądane. Dla pracownika są więc dodatkowym benefitem, który może wpłynąć na jego decyzje zawodowe. Nie należy zapominać, że obecnie oferują one podobne spalanie oraz możliwość napędu na cztery koła, co w pewnych sytuacjach może być nieocenione.

Wizerunek firmy może mocno zyskać także dzięki zelektryfikowaniu swojej floty. Elektryfikacja stała się już chlebem powszednim w motoryzacji, a Ford ma w tym zakresie wiele do powiedzenia. Marka chcąc być w zgodzie z ekologią proponuje innowacyjne, zelektryfikowane samochody we wszelkich formach napędów zasilanych energią elektryczną. W ofercie marki znajdują się bowiem miękkie hybrydy (mHEV), pełne hybrydy (FHEV) oraz hybrydy plug-in (PHEV). Ford oferuje także całkowicie elektryczne pojazdy – do wyjątkowego Mustanga Mach-E za chwilę dołączy pierwszy w pełni elektryczny samochód dostawczy marki – E-Transit.

Nie trzeba dodawać, że firmy decydujące się na zelektryfikowane samochody są postrzegane jako innowacyjne i trzymające rękę na pulsie trendów w motoryzacji. Dzięki modnym i świetnie wyglądającym SUV-om firma może być lepiej postrzegana, a tym samym przyciągnąć nowych klientów. W parze z tymi zaletami idzie niezawodność i oszczędność dzięki nowoczesnym silnikom Forda, wyposażonym w najnowsze technologie.

Bogata oferta Forda

Ford ma kompleksową ofertę, dopasowaną do różnych potrzeb. Marka jest przygotowana zarówno na potrzeby floty pracowniczej, jak i zapytania menedżerów, którzy potrzebują samochodu w celach reprezentacyjnych. Wszystkie modele łączą jednak wspólne cechy – komfort i wyposażenie na najwyższym poziomie, atrakcyjny i nowoczesny wygląd, a także niskie koszty eksploatacjidopasowane możliwości finansowania. Wspomnieć też należy o kompleksowym serwisie i wielu innych usługach posprzedażowych, dzięki którym samochód firmowy będzie "gotowy do działania" przez 365 dni w roku.

Mustang Mach-E to propozycja dla firm, którym nie jest obca dbałość o środowisko i potwierdza, że firma idzie z duchem czasu. Pierwszy elektryczny SUV Forda przebojem wdarł się na europejskie rynki, odnotowując znakomitą sprzedaż i świetnie sprawdzi się jako samochód firmowy dla kadry zarządzającej. Poza nawet 610 km zasięgu i max. 487 KM auto oferuje niezwykłe i natychmiastowe przyspieszenie niezależnie od aktualnej prędkości, frajdę z prowadzenia, możliwość napędu na wszystkie koła, a także bogate wyposażenie. Dzięki innowacyjnej technologii Ford Power-Up, Mustang Mach-E jest pierwszym modelem Forda, który otrzymał bezprzewodową aktualizację oprogramowania. Oznacza to, że Ford może przez wiele lat stale dostarczać do swoich samochodów nowe funkcje i ulepszenia jakościowe.

Pamiętając o zasadzie, że czas to pieniądz należy zwrócić uwagę, że Ford Mustang Mach-E to też liczne przywileje na drodze, możliwość jazdy buspasami, darmowe parkowanie w mieście, czy wjazd do zielonych stref miejskich. To niezwykła oszczędność czasu, a także w skali kilku lat odczuwalna redukcja kosztów.

Pierwszy samochód elektryczny Forda to też niesamowicie wysoka wartość rezydualna, porównywalna z samochodami z najwyższej półki. Dzięki temu rata leasingu lub wynajmu będzie niższa.

Hitem marki w ostatnim czasie jest Puma, która rywalizuje z Focusem o miano najlepiej sprzedającego się modelu Forda w Polsce. Ponad 80% sprzedanych od stycznia do października 2021 r. egzemplarzy to hybrydy, które cechuje oszczędność paliwa i zmniejszona emisja spalin. Na tle rynkowych rywali samochód wyróżnia się przestronnością wnętrza, niezwykle bogatym wyposażeniem, atrakcyjną stylistyką czy też ustawnym bagażnikiem, którego pojemność wynosi aż 457 litrów. Co ważne, samochód w porównaniu do najważniejszych konkurentów świetnie trzyma swoją wartość.

W przypadku większych potrzeb doskonałym wyborem jest Kuga w wersji plug-in hybrid (PHEV). W mieście można nią pokonać nawet 68 km wyłącznie na napędzie elektrycznym, a w każdych warunkach może przydać się imponująca moc samochodu wynosząca 225 KM. Zaletą jest także wygoda użytkowania, bowiem samochód można prosto i szybko naładować w domu czy na publicznych stacjach ładowania lub dzięki niezwykle skutecznej rekuperacji energii podczas hamowania. Model doceniają polscy klienci, bowiem Kuga PHEV jest w 2021 r. jednym z najlepiej sprzedających się średnich SUV-ów z wtyczką.

Nieszablonowym rozwiązaniem dla floty, który idealnie wpisuje się w definicję wzbudzającego zainteresowanie samochodu reprezentacyjnego, może być również Explorer Plug-In Hybrid. Samochód świetnie sprawdzi się w biznesowych warunkach, bowiem oferuje przestronne wnętrze, komfort podróżowania oraz wiele rozwiązań, które minimalizują zmęczenie kierowcy w dłuższych podróżach. Auto dysponuje niesamowitą mocą 457 KM, a także może przejechać 48 km w trybie jazdy bezemisyjnej. W układzie dwumiejscowym, samochód może mieć aż 2 274 litry przestrzeni ładunkowej, a możliwość szybkiego składania siedzeń na płasko upraszcza przekształcanie wnętrza według potrzeb. Kabina Explorera została natomiast tak zaprojektowana, aby być wręcz mobilnym biurem. Świadczą o tym chociażby cztery wejścia USB (w tym dwa USB-C), trzy gniazda 12V, a nawet gniazdo 230V.

Jak najlepiej sfinansować samochód firmowy?

W Polsce od dawna niezwykle popularną formą nabywania samochodów firmowych jest leasing finansowy. Od kilku lat coraz większą popularność zdobywa jednak wynajem długoterminowy, który także można nazwać leasingiem, ale operacyjnym.

Podstawowymi różnicami między tymi sposobami finansowania są więc wysokość miesięcznych rat, zakres usług oraz sposób zakończenia umowy. W przypadku leasingu finansowego następuje wykup samochodu za symboliczną kwotę, a w przypadku wynajmu długoterminowego samochód najczęściej zwracany jest do finansującego i podpisywana jest kolejna umowy na nowy samochód. Rzecz jasna tym samym miesięczna rata w leasingu finansowym jest wyższa niż w wynajmie długoterminowym – podmiot spłaca bowiem wartość samochodu, podczas gdy w przypadku wynajmu płaci jedynie za użytkowanie.

Drugą najważniejszą różnicą jest zakres usług w trakcie umowy. Jak sama nazwa wskazuje, leasing finansowy jest wyłącznie formą finansowania samochodu. Leasingodawca zazwyczaj nie odpowiada więc za nic poza finansowaniem samochodu. Zupełnie inaczej wygląda sprawa w przypadku wynajmu długoterminowego. Tutaj zakres usług może być naprawdę szeroki w zależności od wybranej opcji. Oferta może zawierać wyłącznie finansowanie, podstawowy pakiet usług z serwisem w autoryzowanych serwisach na czele, ale także kompleksową obsługę floty klienta z ubezpieczeniami, przeglądami, wymianą opon czy serwisem. Klient zyskuje więc spokój, komfortbezpieczeństwo.

Ford poza klasycznym wynajmem z pełnym zakresem usług oferuje dwie uproszczone formy finansowania dla firm – Ford Wynajem Super Easy oraz Ford Leasing Opcje. W tej pierwszej korzystający poza finansowaniem otrzymuje serwis wyłącznie w autoryzowanych stacjach obsługi, na końcu trwania umowy może zdecydować czy chce zwrócić czy wymienić pojazd na nowy. Druga to najbardziej uproszona forma abonamentu na samochód. Umożliwia finansowanie samochodu i zadbanie o ubezpieczenie czy serwis we własnym zakresie, co w przypadku wiedzy i możliwości pozwala zaoszczędzić dodatkowe pieniądze. Co równie ważne, gwarantowana cena odkupu w momencie podpisania umowy sprawia, że korzystający ma czas na przemyślenie, czy na końcu umowy chce zwrócić, wymienić czy wykupić samochód. Niskie raty nawet przy wpłacie własnej 0% i możliwość wymiany samochodu na nowy co 3-4 lata to nowoczesna i doskonała forma "posiadania" samochodu firmowego.

Wszystkie te dane znajdują potwierdzenie w ofercie Forda. Porównując Fiestę i Pumę czy Mondeo i Kugę można dojść do nieoczywistych wniosków, które dla wielu nie są jednak zaskoczeniem. I tak na przykład Puma w wersji ST-Line (1.0 Ecoboost Hybrid 125 KM, M6) w wynajmie długoterminowym Ford Leasing Opcje jest tańsza niż Fiestadokładnie takiej samej wersji wyposażenia i z tym samym silnikiem. Przy 35-miesięcznej umowie (albo przebiegu do 20 000 KM) rata netto za Pumę wynosi bowiem 951,32 zł, a za Fiestę 972,57 zł. Co ważne, to nie wyjątek. Tendencja jest bowiem podtrzymana także w programie Ford Wynajem Super Easy, w którym np. miesięczna rata netto (36 miesięcy albo 45 tys. km) za Kugę ST-Line 2.5 PHEV 225 KM eCVT jest niższa (1 699 zł) niż za Mondeo Titanium 5D 2.0 EcoBlue 190 KM A8 (1 729 zł).

Samochody czekają na nowych właścicieli

Obok bogatej gamy samochodów i kompleksowej oferty sposobów finansowania, warto podkreślić szerokie możliwości nabycia samochodu. Doradcy Forda są wysoce wykwalifikowani i dopasują najlepszą możliwą ofertę do danego rodzaju działalności. W porównaniu do innych marek sieć dilerska jest niezwykle liczna, co pozwala na nabycie samochodu w najbliższej okolicy. Dodatkową zaletą jest krótki czas oczekiwania na samochód.

Co niezwykle istotne, przedstawiciele Forda nie muszą zaklinać rzeczywistości. Oferta marki jest bowiem dopasowana do każdego rodzaju działalności i różnych możliwości finansowych. Niskie koszty eksploatacji, wysoka wartość rezydualna przy jednoczesnym komforcie i niezawodności to domena najnowszych modeli Forda, które doskonale wypadają w porównaniach z rynkowymi rywalami. I tak np. według danych Eurotax Kuga ST-Line X PHEV 225KM eCVT FWD po 3 latach/90 tys. km trzyma swoją wartość zdecydowanie lepiej od rynkowych konkurentów. Po tym okresie jest bowiem warta 53,5% wyjściowej ceny*.

Co niezwykle istotne, obecnie SUV-y oferują porównywalne zużycie paliwa do innych rodzajów nadwozia, podobny całkowity koszt posiadania, a znacznie lepszy komfort i bezpieczeństwo. Dodatkowo, przewidywany wzrost wartości odsprzedaży SUV-ów zdecydowanie wpływa na zasadność kupna samochodu z tego segmentu. Utrzymujący się popyt na samochody z tego segmentu zwiększa bowiem wartość odsprzedaży w porównaniu do innych typów nadwozi. To odzwierciedlenie sytuacji na rynku używanych samochodów. Ford w ramach pewności prowadzenia biznesu zapewnia pełną obsługę klienta 24h przez 7 dni w tygodniu, a także samochód zastępczy w przypadku nieoczekiwanych zdarzeń.

*Żródło: Eurotax Październik 2021

Artykuł sponsorowany

finansowanie
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Artykuł sponsorowany