Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Materiały Prasowe
|
Materiał prasowy I'GS In Good Strategy

Franczyzobiorcy 2.0. Jak dobre franczyzy rozwijają przedsiębiorców 2.0 i dlaczego to jest ważne?

Podziel się:

W jakich warunkach możliwe jest zrównoważenie osobistego i zawodowego spełnienia we franczyzie? - Dbanie o wellbeing Franczyzobiorców, o równowagę ich dobrostanu: zawodowego, fizycznego, finansowego, społecznego pomaga tym przedsiębiorcom osiągać cele biznesowe i lepiej realizować ich rolę lokalnego Lidera.

Franczyzobiorcy 2.0. Jak dobre franczyzy rozwijają przedsiębiorców 2.0 i dlaczego to jest ważne?
(materiały partnera)

Jak sieci franczyzowe budują taką przestrzeń współpracy? I jak je rozpoznać jako Kandydat na franczyzobiorcę, gdy wybieramy dla siebie franczyzę? Warto to wiedzieć, bo nie wszystkie franczyzy traktują temat rozwoju partnerów franczyzowych z uważnością.

W modelu rozwoju sieci franczyzowych Franczyza 2.0, który w swojej książce "Franczyza 2.0. Strategie skalowania sieci franczyzowych" opisuje Monika Ferreira, mówi się o Franczyzobiorcy 2.0. To franczyzobiorca nastawiony na wzrost biznesu, lokalny lider i przedsiębiorca. Ale to jednocześnie człowiek, który myśli o sobie i swoim dobrostanie - maksymalizuje jakość swojego życia, realizuje swój osobisty wyższy cel life purpose i co bardzo ważne, zarabia pieniądze. A wszystko to możliwe, bo model franczyzy to umożliwia.

Zobacz także: Webinarium: Franczyza 2.0: Dlaczego dobre franczyzy rozwijają Przedsiębiorców 2.0?

Dobre sieci franczyzowe pomagają swoim franczyzobiorcom stawać się 2.0 – przedsiębiorcami we franczyzie, którzy radzą sobie z wyzwaniami zmieniającego się otoczenia, przygotowują ich do prowadzenia zyskownego biznesu, rozwijają do roli lokalnego lidera. Jeśli jako franczyzodawca chcemy skutecznie konkurować w nowej ekonomii, to budowanie i rozwój zespołu franczyzobiorców 2.0, którzy poradzą sobie z wyzwaniami zmieniającego się otoczenia biznesu, będzie kluczowym procesem tworzenia wartości w naszej sieci – będzie tzw. key value driver, którym jako franczyzodawca musimy umieć świadomie zarządzić.

Franczyza jest modelem działania, który angażuje kapitały i inne zasoby franczyzobiorców na drodze wzrostu biznesu całej sieci. Franczyzobiorcy wnoszą swoje zasoby: środki finansowe, pracę, zaangażowanie, motywację, czas, wartości, wyższy cel. Stają się kluczowym zasobem sieci. Ich samoświadomość, sukces finansowy i realizacja osobista, to dla obu stron droga do solidnych operacji zdrowych marż i trwałości sieci w długim terminie. To dźwignia wzrostu w procesie skalowania.

Wygląda na to, że Franczyzodawcy powinno opłacać się rozwijanie Franczyzobiorców 2.0

W nowym odcinku webinarium z serii Franczyza 2.0 lifestyle i przedsiębiorczość Monika Ferreira, autorka książki "Franczyza 2.0. Strategie skalowania sieci franczyzowych", Doradca Strategiczny i Founding Partner w praktyce doradztwa strategicznego I’GS In Good Strategy, o koncepcji Franczzyobiocy 2.0 porozmawia ze swoimi Gośćmi, którymi będą Natalia Pałka - Urban, Franczyzobiorczyni McDonald’s Polska, Rafał Kołłątaj, Wiceprezes Columbus Elite i Dr Cezary Wosiński, CEO Grupy Edukacyjnej Soward.

Materiał prasowy I'GS In Good Strategy

przedsiębiorcy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Materiał Partnera