Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Witold Ziomek
|
aktualizacja

Hoop Polska sprzedany. Markę przejmuje właściciel Ustronianki

34
Podziel się:

Spółka ZMB Capital - właściciel Ustronianki - podpisała wstępną umowę na przejęcie 100 proc. udziałów w marce Hoop Polska. Jej obecnym właścicielem jest Kofola ČeskoSlovensko. Przewidywane zamknięcie transakcji nastąpi wiosną tego roku.

Spółki muszą jeszcze spełnić kilka warunków i uzyskać zgodę UOKiK.
Spółki muszą jeszcze spełnić kilka warunków i uzyskać zgodę UOKiK. (Materiały prasowe, Hoop Polska)

O planach sprzedaży marki Hoop Polska spółka Kofola informowała już wcześniej. Aby umowa mogła być sfinalizowana, obie spółki muszą jeszcze spełnić kilka warunków i uzyskać zgodę UOKiK.

- Uważamy, że udało nam się zapewnić stabilność Hoop Polska i jej pracowników. Cieszymy się, że spółka znalazła się w rękach Ustronianki - szanowanej, lokalnej firmy rodzinnej, która jest na rynku od wielu lat. Jestem przekonany, że Hoop i jego produkty mają przed sobą teraz szerokie perspektywy - mówi Jiří Vlasák, z Grupy Kofola.

- Porozumienie, dzięki któremu Hoop Polska przechodzi pod nasze skrzydła, jest kamieniem milowym na drodze do zwiększenia naszej konkurencyjności na rynku. Dzięki tej transakcji zyskaliśmy nowoczesny zakład produkcyjny - również pod względem logistycznym, a także pozyskaliśmy tradycyjne i znane polskie marki - powiedział właściciel Ustronianki Michał Bożek, cytowany przez portalspożywczy.pl.

Zobacz także: Zobacz też: Bunt sklepików szkolnych. "Szkoła to nie jest miejsce do robienia biznesu na dzieciach"

Marka Ustronianka powstała w 1980-tym roku. Jej właścicielem jest Michał Bożek (ZMB Capital). Z małego zakładu firma rozrosła się do jednego z największych na polskim rynku producentów napojów.

Czytaj też: Nowy napój od Coca-Coli w Polsce. W składzie AdeZ: soja, owies i migdały
Z kolei grupa Kofola to jeden z największych producentów napojów w Europie. W pięciu zakładach produkcyjnych zatrudnia blisko 2 100 osób. Od 2017 roku w skład grupy wchodzi Premium Rosa, polski producent przetworów owocowych i produktów ziołowych.

Hoop Polska znana na rynku polskim, jako producent i dystrybutor napojów gazowanych, syropów owocowych czy wody mineralnej. Od 2018 roku Hoop Polska jest także dystrybutorem produktów marki Nestea.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

gospodarka
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(34)
WYRÓŻNIONE
Dawid
6 lat temu
Fajnie ze wróciła w polskie ręce.
KIER
6 lat temu
dobrze ze w polskie ręce wraca ale czekam na POLOCOKTĘ
StachuZeWsi
6 lat temu
Mam 50 lat i nigdy tego czegoś nie piłem i nie zamierzam.Wolę kompocik z wiśni, czereśni, pożeczek itd.Szanujcie swoje zdrowie.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (34)
Hmm
6 lat temu
Byłoby fajnie gdyby po tej transakcji poprawili jej skład na taki bez chemii, wtedy wykosiliby orginalna cole z rynki
Tak jest.
6 lat temu
Syf pchany do biedronek, słodzony słodzikami i przyczyniający się do cukrzycy, już nawet patole z 500 plus tego nie kupują.
lista
6 lat temu
I bardzo dobrze, w końcu dzięki jedynemu właściwemu rządowi wstajemy z kolan.
Bielszczanin
6 lat temu
Utrzymali miejsca pracy? A kto rozwalił zakład w Bielsku i wszystkich zwolnił?
adan
6 lat temu
Pepsi i Cola - nie nic lepszego na rdze ?!!!!!!!!!!
...
Następna strona