O planach sprzedaży marki Hoop Polska spółka Kofola informowała już wcześniej. Aby umowa mogła być sfinalizowana, obie spółki muszą jeszcze spełnić kilka warunków i uzyskać zgodę UOKiK.
- Uważamy, że udało nam się zapewnić stabilność Hoop Polska i jej pracowników. Cieszymy się, że spółka znalazła się w rękach Ustronianki - szanowanej, lokalnej firmy rodzinnej, która jest na rynku od wielu lat. Jestem przekonany, że Hoop i jego produkty mają przed sobą teraz szerokie perspektywy - mówi Jiří Vlasák, z Grupy Kofola.
- Porozumienie, dzięki któremu Hoop Polska przechodzi pod nasze skrzydła, jest kamieniem milowym na drodze do zwiększenia naszej konkurencyjności na rynku. Dzięki tej transakcji zyskaliśmy nowoczesny zakład produkcyjny - również pod względem logistycznym, a także pozyskaliśmy tradycyjne i znane polskie marki - powiedział właściciel Ustronianki Michał Bożek, cytowany przez portalspożywczy.pl.
Marka Ustronianka powstała w 1980-tym roku. Jej właścicielem jest Michał Bożek (ZMB Capital). Z małego zakładu firma rozrosła się do jednego z największych na polskim rynku producentów napojów.
Czytaj też: Nowy napój od Coca-Coli w Polsce. W składzie AdeZ: soja, owies i migdały
Z kolei grupa Kofola to jeden z największych producentów napojów w Europie. W pięciu zakładach produkcyjnych zatrudnia blisko 2 100 osób. Od 2017 roku w skład grupy wchodzi Premium Rosa, polski producent przetworów owocowych i produktów ziołowych.
Hoop Polska znana na rynku polskim, jako producent i dystrybutor napojów gazowanych, syropów owocowych czy wody mineralnej. Od 2018 roku Hoop Polska jest także dystrybutorem produktów marki Nestea.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl