Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

W internecie taniej już nie będzie. Maleją różnice cen

0
Podziel się:

Kupując dwa lata temu telewizor w sieci można było zaoszczędzić 30 procent. Dziś to już tylko 20.

W internecie taniej już nie będzie. Maleją różnice cen
(Nyul/Dreamstime)

Kupując dwa lata temu telewizor w sieci można było zaoszczędzić 30 procent oficjalnej ceny sklepowej. Dziś to już tylko 20 procent i różnica będzie dalej spadała.

Już dziś część towarów mniej kosztuje w zwykłych sklepach. Na dodatek niektóre sieci poszły po rozum do głowy i otworzyły własne oddziały internetowe - pisze _ Dziennik Gazeta Prawna _. To z jednej strony ukłon w stronę tych, którzy nie ufają internetowym płatnościom kartami, a z drugiej sposób na oszczędności na magazynowaniu towaru.

Ceny w sieciowych marketach ze sprzętem RTV i z AGD spadają, ponieważ - w przeciwieństwie do sklepów internetowych - ciągle mają one możliwość zmniejszania swoich marż. Do tego działają na dużą skalę i są w stanie wynegocjować u producenta duże lepsze ceny hurtowe.

Czytaj w Money.pl
[ ( http://static1.money.pl/i/h/163/t90787.jpg ) ] (http://manager.money.pl/news/artykul/czarny;piatek;bez;szalenstw;amerykanie;zmadrzeli,220,0,724444.html) Czarny Piątek bez szaleństw. Amerykanie zmądrzeli? W pierwszym dniu sezonu świątecznych zakupów było więcej klientów niż przed rokiem.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/46/t33838.jpg ) ] (http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul/zakupy;swiateczne;przez;internet;-;prawa;kupujacego,204,0,712908.html) Zakupy świąteczne przez internet - prawa kupującego? W ciągu 10 dni możemy zrezygnować z zakupu bez podawania przyczyny i ponoszenia konsekwencji.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/95/t87391.jpg ) ] (http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/internetowe;transakcje;najczestszym;powodem;skarg,150,0,691350.html) Internetowe transakcje najczęstszym powodem skarg Centra konsumenckie w Europie pomagają rocznie 60 tys. ludzi.
internet
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)