"Liczymy, że do końca roku 40 proc. naszych klientów będzie korzystało z pakietu '60 minut za darmo' - powiedział dziennikarzom Leszek Paczyński, dyrektor dywizji usług dla domu TP SA.
Nowa oferta usług głosowych TP SA, która będzie oferowana od 1 czerwca przewiduje 60 minut rozmów wliczone w abonament w wysokości 50 zł brutto przy zachowaniu tańszych rozmów wieczorami i w weekendy. Abonament w planie standardowym TP wynosi 42,70 zł.
TP wprowadza również od 1 czerwca nową ofertę szerokopasmowego dostępu do internetu i w związku z tym liczy, że już w III kwartale będzie miała 1 mln klientów szerokopasmowego internetu wobec 793.000 na koniec I kwartału.
"Chcemy zwiększać liczbę klientów ADSL tak szybko jak to możliwe, myślę, że w III kwartale ich liczba może sięgnąć 1 mln osób" - powiedział PAP Paczyński.
Nowa oferta to tańszy niż dotychczas dostęp do internetu o prędkości 512 kb na sekundę. Obecnie aż 72 proc. klientów TP korzysta z wolniejszego niż 512 kbs dostępu do sieci.
Prezes TP SA Marek Józefiak mówił w lutym, że na koniec tego roku Telekomunikacja Polska chce mieć 1,1 mln użytkowników szerokopasmowego dostępu do internetu.