Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Łukasz Kuczera
|

Nowy gracz namiesza na rynku? Przywiozą nam zakupy z targu

5
Podziel się:

Foodibazar wkracza na rynek e-grocery, który wart jest w Polsce ponad 3 mld zł. Firma chce dystrybuować świeże produkty prosto z targowisk i bazarów. Zamówienia będzie można składać na specjalnej platformie, a dostarczane będą bezpośrednio do drzwi klienta.

Nowy gracz namiesza na rynku? Przywiozą nam zakupy z targu
Nowy gracz namiesza na rynku? Foodibazar wchodzi na rynek e-grocery (money.pl, Rafał Parczewski)

Jak informuje serwis wiadomoscihandlowe.pl, start-up Foodibazar spróbuje podbić polski rynek e-grocery. Firma zapowiada, że oferować będzie wysokiej jakości produkty bezpośrednio z targowisk i bazarów.

Foodibazar zamierza wykorzystać wewnętrzną logistykę, stawiając na efektywny proces przepływu produktów. Specjalna platforma oferująca zamawianie produktów ma wystartować na początku 2022 roku. Firma zakłada, że już w pierwszym roku działalności uda się jej zrealizować kilkanaście tysięcy transakcji.

- Prowadzimy zaawansowane prace nad mechaniką naszej platformy online, która planowo ruszy na początku przyszłego roku. Celem biznesu Foodibazaru będzie zapewnienie konsumentom dostępu do świeżej i jakościowej żywności. Opieramy naszą działalność na wewnętrznej logistyce - od zamówienia, poprzez pakowanie, aż po odbiór towaru przez kierowcę - mówi Michał Kowalczyk, prezes zarządu Foodibazar, którego cytuje wiadomoscihandlowe.pl.

Upolitycznienie prokuratury. Prawnik mówi, jak jest

Kowalczyk informuje, że na rynku działa ponad 60 targowisk, a Foodibazar planuje podpisanie umów z większością z nich. - Aktualnie przeprowadzamy wstępne rozmowy z kilkunastoma podmiotami - dodaje prezes polskiego start-upu.

Atutem Foodibazaru mają być sprzedawcy, których lokalni konsumenci znają od lat. Firma zwraca uwagę na na doświadczenie zakupowe odbiorców oraz możliwość bliższego poznania sprzedawców, ich historii i doświadczenia.

- Widzimy duży potencjał w sprzedaży produktów spożywczych online i chcemy mieć realny wpływ na rozwój rynku e-grocery w Polsce. Wśród trendów, które są coraz częściej zauważalne na rynku żywności, jest wspieranie lokalnych dostawców, oferujących świeży i ekologiczny towar w Foodibazar wdrażamy tę ideę - twierdzi Kowalczyk.

Foodibazar szacuje, że obecnie rynek e-grocery w Polsce wart jest ponad 3 mld zł. Jednak pandemia koronawirusa przyspieszyła jego rozwój. Polacy coraz częściej decydują się na zakupy online. To sprawia, że w niedalekiej przyszłości rynek może być wyceniany na nawet 15 mld zł.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(5)
Adam
3 lata temu
Na bazarach nie wydają paragonów. Jak to rozwiążą? Skad bede wiedział, ze cena ktora mam zapłacić, nie jest zawyżona?
Romeo
3 lata temu
Obecnie w Polsce brakuje ponad 100tys zawodowych kierowców ,nikt nie będzie pracował za grosze
DanW
3 lata temu
Ciekawe jak to wyjdzie, przy straganach widzę głównie emerytów którzy po zabiciu czasu w przychodni zdrowia okupują ryneczek :-)
Dorota
3 lata temu
To jest niepotrzebne. Uwielbiamy bazary i targowiska. Sami wybierzemy. Tutaj nie zarobicie kariery. Nie interesuje nad wasz biznes
victor
3 lata temu
To rolnik juz nie jezdzi po osiedlach...