Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Sebastian Ogórek
Sebastian Ogórek
|
aktualizacja

Orlen szykuje rebranding w Niemczech. Chce też budować sieć handlową Ruch

- Musi być unifikacja. To jest dla nas rzeczą konieczną. Mamy wielką rozpoznawalność w Polsce, ale nie w Niemczech czy Czechach. Musimy w nią zainwestować, stąd nasza obecność w Formule 1 - mówi w rozmowie z money.pl prezes PKN Orlen Daniel Obajtek. Jak dodaje, Orlen będzie szedł więc na tych rynkach w „kierunku rebrandingu”. Obecnie w Niemczech polski koncern ma stacje paliw o marce Star, a w Czechach - Benzina. Daniel Obajtek pytany, kiedy polski orzełek z logo Orlenu pokaże się w Niemczech, odpowiada: "niedługo". Może to sugerować, że logo Orlenu zastąpi Star jeszcze w tym roku. Prezes największej polskiej firmy pytany o zakup Ruchu, podkreślił, że cieszy się z pozytywnego rozpatrzenia postępowania upadłościowego przez sąd. Otwiera to szansę na przejęcie marki i sieci kiosków. Obajtek dopytywany, czy Ruch będzie szedł w stronę sklepu conveniece typu Żabka czy abc, przyznał, że Orlen szuka takich właśnie rozwiązań.

59
Podziel się:
KOMENTARZE
(59)
Ajent
5 lata temu
Kioski RUCH maja po przejęciu przez Orlen przypominać Żabki czuABC dobre sobie. Bez wody i kanaluzy na powierzchni 10 czy 12 m kwadratowych. Tego towaru co ruch przysyłać nie ma gdzie wyeksponować a jeszcze inne. Śmieszne małe kioski maja może 5 m kwadratowych. Znowu pod plaszczykiem przejęcia ktoś chce wyprowadzić tym razem kasę z Orlenu tak jak Chałupiec z Ruchu.
Faza
5 lata temu
W niemczech byly stacje Orlen z orlem w 2003-2004 dokladnie nie panietam ale pozniej zmienili na Star i tak zostalo do dzis.
Cudownie slys...
5 lata temu
GRATULUJE POLACY RODACY. WRESZCZE POLAK TO GOSZCZU. TAK NIECZERPLIWIE CZEKAM NA WIECEJ POLAKOW W GOSZCZA SLADY.
Bareja
5 lata temu
Latanie budżetu Państwa by na papierze byla nadwyżka na wybory. A akcjonariusze niech traca ba Ruchu, Lotosie, rebrandingu Kubicowym, zasilaniu fundacji itp.
xxx
5 lata temu
Brand Orlen już w Niemczech był. Okazało się, że stacje pod takim logo przynoszą straty. Dlatego dokonano rebrandingu na znaną markę Star, która jest używana przez niezależne stacje. Od razu wyniki finansowe się poprawiły. Teraz będziemy trzeci raz wyrzucać na to pieniądze. Pierwszy raz po zakupie stacji ( były pod szyldem Aral lub BP), drugi na markę Star, a teraz znowu. Firma Socha z Brodnicy ma zapewnioną świetlaną przyszłość. Co kilka lat to samo zagraniczne zlecenie. A paliwo znowu droższe.
...
Następna strona