Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

To się liczy. Jak Ursus robi biznes w Afryce?

0
Podziel się:

- Afryka to region świata, który się najszybciej rozwija w tej chwili i w którym rozpoczęła się mechanizacja rolnictwa. Dla Ursusa jest to bardzo duża szansa na skokowy rozwój i powrót do światowej czołówki jeśli chodzi o producentów maszyn rolniczych – mówi money.pl prezes firmy Ursus Karol Zarajczyk.
W To się liczy rozmawiamy o tym, jak zrobić biznes w Afryce.

To się liczy. Jak Ursus robi biznes w Afryce?

- Afryka to region świata, który się najszybciej rozwija w tej chwili i w którym rozpoczęła się mechanizacja rolnictwa. Dla Ursusa jest to bardzo duża szansa na skokowy rozwój i powrót do światowej czołówki jeśli chodzi o producentów maszyn rolniczych – mówi money.pl prezes firmy Ursus Karol Zarajczyk.

W programie "To się liczy" rozmawiamy o tym, jak zrobić biznes w Afryce.

- W ciągu dwóch lat non stop tam lataliśmy, szukaliśmy nowych szans i nowych rynków, objechaliśmy całą Afrykę wzdłuż i wszerz. Te kraje, w których zdecydowaliśmy się rozpocząć ekspansję, nie są wybrane przez przypadek. Etiopia to centrum polityczne Afryki. Czyli jeśli tam odnieśliśmy sukces to jest on widoczny w całej Afryce, stąd też kontynuacja w Tanzanii. To są duże kontrakty oparte o finansowanie na bazie kredytów pomocowych, naszymi partnerami są rządy i spółki skarbu państwa wyznaczone przez nich.

Pytamy również o to, w jaki sposób polska firma może wygrać z międzynarodową konkurencją.

- Konkurencja hinduska i chińska bardzo ułatwiły nam pracę, bo sprzedawały złej jakości sprzęt. Jest nawet firma hinduska w Polsce podszywająca się pod polską firmę i próbująca ekspansji afrykańskiej na sprawdzonej jakości polskich maszynach rolniczych.

Chodzi przede wszystkim o jakość, transfer technologii i historię Polski. My nie jesteśmy w Afryce utożsamiani z dawnymi latami kolonizacji Afryki jak wiele innych krajów w Europie, stąd bardzo duże otwarcie na nas chociażby Unii Afrykańskiej.

ludzie
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)