Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Renault i Citroen wykorzystały strajk we Francji do reklamy samochodów

0
Podziel się:

Strajk we Francji, do którego przyłączają się kolejne branże, w ubiegłym tygodniu był szczególnie dotkliwy dla branży paliwowej. Trudną dla kierowców sytuację wykorzystali do reklamy swoich produktów producenci samochodów elektrycznych.

Renault i Citroen wykorzystały strajk we Francji do reklamy samochodów
(AFP/EAST NEWS)

Związki zawodowe we Francji nie zgadzają się na reformę prawa pracy, która umożliwiłaby wydłużenie tygodnia pracy z 35 do nawet 48 godzin. W ubiegłym tygodniu najgorsza sytuacja miała miejsce na stacjach benzynowych, gdzie paliwo było reglamentowane, a kierowcy musieli stać po nie w długich kolejkach.

W tym czasie francuski koncern samochodowy Renault ruszył z kampanią reklamową swojego elektrycznego modelu Zoe. Hasło "We Francji nie mamy benzyny, ale mamy Zoe" pojawiło się w trzech gazetach oraz na Facebooku i Twitterze, gdzie zdobyło tysiące lajków. Według Renault, po kampanii liczba telefonów od osób zainteresowanych tym modelem wzrosła o 50 proc.

Citroen, Kia i Volvo również promowali w mediach społecznościowych swoje auta elektryczne i hybrydowe. W jednym z tweetów Citroen umieścił zdjęcie trzech samochodów w kolorach francuskiej flagi - czerwonym niebieskim i białym z podpisem "Znudzony staniem w kolejkach? Oto rozwiązanie".

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)