Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Emigranci stawiają na polskie marki

0
Podziel się:

Polacy szukający zagranicą własnego biznesu często chcą go uruchomić pod ojczystą marką.

Emigranci stawiają na polskie marki
(DeaPeaJay/CC/Flickr)

Polacy szukający zagranicą własnego biznesu często chcą go uruchomić pod ojczystą marką. Dziennik wyjaśnia, że w tym roku wystartuje około 150 punktów opartych na polskim pomyśle.

Największym powodzeniem za granicą cieszą się polskie pizzerie. Jak tłumaczą eksperci, to efekt tego, że tego rodzaju kuchni najbardziej brakuje na Wyspach Brytyjskich. W Niemczech natomiast polska Pizzeria K-2 ma już cztery lokale i wkrótce otworzy kilka kolejnych. Zainteresowanie franczyzą obserwują również inne polskie sieci pizzerii.

_ Dziennik Gazeta Prawna _ pisze, że oprócz pizzy nasi rodacy chcą promować na Wyspach naleśniki i nie zrażają ich wyższe niż w Polsce nawet o 20 - 30 procent koszty inwestycji. Jedna z sieci oferujących naleśniki otrzymuje mnóstwo propozycji zakupu licencji także ze Stanów Zjednoczonych.

Dziennik dodaje, że plany ekspansji na zagraniczne rynki szykują także między innymi polskie firmy odzieżowe czy meblarskie. Nie jest także wykluczone, że w Wielkiej Brytanii zadebiutuje polska sieć tanich sklepów spożywczych.

Czytaj w Money.pl
Do Niemiec wyjedzie do 400 tys. Polaków W ciągu najbliższych czterech lat na podjęcie pracy w Niemczech może zdecydować się od 200 do 400 tysięcy naszych obywateli - szacuje polska ambasada w Berlinie.
Fedak nie boi się ucieczki pracowników Otwarcie niemieckiego rynku pracy nie spowoduje wielkiego odpływu Polaków. Jej zdaniem będzie to nie więcej niż 300 tysięcy osób.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)