Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Jak Chiny walczą o wizerunek swoich producentów

0
Podziel się:

Chińska telewizja rozpoczęła kampanię, mającą na celu poprawę wizerunku Chin jako eksportera dobrych jakościowo produktów.

Jak Chiny walczą o wizerunek swoich producentów
(PAP/EPA)

Chińska telewizja rozpoczęła tygodniową kampanię, mającą prowadzić do poprawy wizerunku Chin jako eksportera dobrych jakościowo produktów.

Wizerunek ten został w ostatnim czasie znacznie nadszarpnięty w związku z płynącymi z różnych stron świata oskarżeniami, dotyczącymi złej jakości, a często nawet szkodliwości dla zdrowia artykułów, eksportowanych przez Chiny, jak tekstylia, zabawki, owoce morza, karma dla zwierząt itp.

| REKLAMA | [ ( http://i.wp.pl/a/i/default/nav/dol.gif ) ] Czytaj dalej(http://finanse.wp.pl/POD,1,wid,9127424,wiadomosc.html#czytajdalej) |
| --- | --- |

Pierwszy z planowanych programów telewizji chińskiej został nadany w niedzielę przez kanał ekonomiczny centralnej telewizji chińskiej. Wystąpił w nim dyrektor rządowego Biura ds. Nadzoru Jakości, Inspekcji i Kwarantanny Li Changjiang. Zapewnił on, że kierowany przez niego urząd czyni wszystko, by produkowane w Chinach artykuły odpowiadały normom - działania te nasilono po wycofaniu w ostatnim czasie z zagranicznych rynków milionów produkowanych w Chinach zabawek firmy Mattel.

ZOBACZ TAKŻE:

Li podkreślił jednak, że słowa krytyki, dotyczące jakości chińskiego eksportu "demonizują chińskie artykuły" i stanowią "nową oznakę protekcjonizmu w handlu".
"Jakkolwiek wycofania z rynku były konieczne nieuczciwe jest wyrokowanie, iż wszystkie artykuły produkowane w Chinach są złej jakości" - przyznał.

"Jestem tu, by powiedzieć wam: miejcie zaufanie do artykułów _ made in China _" - oświadczył przedstawiciel chińskiego urzędu.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)