Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Artykuł sponsorowany Artykuł sponsorowany

MIXX Awards & Conference 2016 – kreatywność, efektywność i inspiracje

0
Podziel się:

Na tegoroczną, dziesiątą edycję konkursu MIXX Awards, organizowanego przez IAB Polska, wpłynęła rekordowa liczba 226 zgłoszeń, z których ostatecznie zakwalifikowano 218 kampanii reklamowych i marketingowych z ostatniego roku.

MIXX Awards & Conference 2016 – kreatywność, efektywność i inspiracje

Na tegoroczną, dziesiątą edycję konkursu MIXX Awards, organizowanego przez IAB Polska, wpłynęła rekordowa liczba 226 zgłoszeń, z których ostatecznie zakwalifikowano 218 kampanii reklamowych i marketingowych z ostatniego roku. To ponad dwukrotny wzrost w stosunku do edycji konkursu w poprzednich latach. Zdaniem jurorów ilość zdecydowanie przeszła w jakość, co wskazuje na dużą kreatywność i odwagę w forsowaniu świeżych, nowatorskich pomysłów na komunikację z rynkiem.

- Rekordowa liczba zgłoszonych prac świadczy przede wszystkim o rosnącej popularności i dużym prestiżu konkursu MIXX Awards - powiedział Bartosz Dobrzyński, Dyrektor Marketingu Play, Przewodniczący Jury. - Już nominacja jest formą docenienia kampanii zasługujących na zauważenie przez rynek i Jury. Złoto, srebro i brąz zarezerwowaliśmy dla kampanii wybitnych, które mocno wykraczają poza wszelkie schematy - dodaje. _ _

Aż 49 kampanii zdobyło łącznie 65 nominacji, w 15 konkursowych kategoriach, do złotych, srebrnych lub brązowych statuetek MIXX Awards. Niektóre ze zgłoszonych projektów - między innymi kampanie Allegro - Legendy Polskie, H&M Love Songs, Orange - Historie na Kartę, Alivia - Wojna z rakiem, łap jaja, Kilobity na Czarity oraz Nie chcę być strażakiem - powalczą o nagrody w kilku kategoriach.

Jurorzy podkreślają, że w tegorocznej edycji - oprócz kampanii dużych, znanych marek - bardzo mocna była reprezentacja kampanii społecznych i non-profit.

- Cieszę się, że tak dużo zgłoszono kampanii społecznych i non-profit. Takie projekty często bywają efektowne, jednak nie zawsze idzie to w parze z ich skutecznością. Z tym większą przyjemnością nasze liczne nominacje zdobyły w tym roku kampanie, które były zarówno ciekawe, jak i efektywne - skomentowała Anna Gruszka reprezentująca IPG Mediabrands, jurorka grupy eksperckiej Efektywność.

Zauważanym, silnym trendem w zgłaszanych projektach był udział opiniotwórczych, znanych postaci - tzw. influencerów. Jurorzy poświęcili bardzo dużo uwagi tym zgłoszeniom.

- Analizując liczne kampanie z udziałem influencerów staraliśmy się wybierać propozycje wykraczające poza sztampę i utarte schematy. Nasze nominacje zdobyły kampanie odważne, tworzące zupełnie nową jakość - dodał Piotr Piętka, Prezes Publicis Media, Wiceprzewodniczący Jury.

W ślad za nominacjami przyznanymi przez zespół jurorski, Kapituła konkursu MIXX Awards 2016 ogłosiła nominacje do nagród w kategoriach specjalnych za dokonania. W kategorii Marketer Roku nominacje otrzymują: Allegro, Grupa Żywiec i McDonald's Polska. W kategorii Agencja Roku nominacje otrzymują: Deloitte Digital CE, GoldenSubmarine, GONG, Lubię to – linked by Isobar i VML. W kategorii Dom Mediowy Roku nominacje otrzymują: Initiative, MEC, MediaCom Warszawa, Starcom oraz Universal McCann.

Zgodnie z regulaminem, nominacje w kategoriach Człowiek Roku oraz Nagroda Specjalna pozostają tajne aż do rozstrzygnięcia konkursu. Ogłoszenie wyników konkursu MIXX Awards 2016 nastąpi podczas uroczystej gali, która odbędzie się 1 grudnia br. w Multikino Złote Tarasy. Pełną listę nominowanych kampanii oraz zgłaszających je agencji i domów mediowych znaleźć można na stronie internetowej MIXX Awards 2016.

Galę wręczenia nagród MIXX Awards 2016 poprzedzi MIXX Conference 2016, którą zainauguruje Natalia Hatalska omawiając najnowsze trendy w komunikacji online. Barbara Sołtysińska wraz z Rafałem Masnym otworzą część dedykowaną działaniom komunikacyjnym z udziałem wpływowych postaci. Wystąpienie Barbary Stawarz będzie wstępem do części poświęconej marketingowi treści. Natomiast segment dedykowany angażowaniu społeczności poprzez działania marketingowe i reklamowe poprowadzi Krzysztof Winnik. Najważniejszymi elementami konferencji będą jednak prezentacje case studies z najciekawszych projektów i kampanii z ostatniego roku, omawiane z perspektywy zarówno agencji czy domu mediowego, jak i z perspektywy klienta.

Bilety na konferencję i galę można zamówić na stronie mixx-awards.pl

Artykuł sponsorowany

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Artykuł sponsorowany
KOMENTARZE
(0)