Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

N(atarcie) na rynku telewizji

0
Podziel się:

Liczba abonentów platformy cyfrowej "n", która została uruchomiona 12 października, z końcem listopada tego roku ma sięgnąć 45 tysięcy.

Liczba abonentów platformy cyfrowej "n", która została uruchomiona 12 października, z końcem listopada tego roku ma sięgnąć 45 tysięcy - poinformował Maciej Sojka, prezes ITI Neovision.

"Do początku tego tygodnia udało nam się wyprodukować 45 tysięcy boksów i liczymy, że tyle pod koniec tego miesiąca znajdzie się w posiadaniu abonentów" - powiedział prezes.

Dodał, że z początkiem tego tygodnia, aby sprostać popytowi, zostały podwojone moce produkcyjne dekoderów, które są potrzebne do odbioru telewizji "n".

"Dziś nie jest dla nas jest problemem to, ile sprzedamy, ale ile wyprodukujemy boksów" - powiedział Sojka.

Według wcześniejszych zapowiedzi sieć dystrybucji nowej platformy składać się będzie z około 1.500 punktów sprzedaży. Obecnie liczy ona 900 punktów, ale z końcem listopada ma się powiększyć o 300 placówek.

Od 27 listopada w sprzedaży znajdzie się nbox HDTV recorder, nowe urządzenie do odbioru telewizji cyfrowej, posiadające wbudowany dysk twardy, który pozwala na korzystanie z funkcji PVR i VoD. Pierwsza z tych funkcji będzie dostępna w dniu rozpoczęcia sprzedaży, a VoD z początkiem grudnia.

ITI Neovision pracuje nad rozszerzeniem oferty programowej platformy "n". W piątek startuje kanał filmowy poświęcony rosyjskiej kinematografii, a z początkiem grudnia lista dostępnych kanałów na tej platformie cyfrowej zostanie poszerzona o kanał filmowy MGM, w standardzie HD (high definition). Wkrótce też ma być dostępny kanał sportowy NASN.

ITI Neovision nie ujawnia swoich planów dotyczących wyników finansowych ani liczby abonentów.

Według danych grupy ITI, na koniec III kwartału spółka ITI Neovision zanotowała 7 tys. euro przychodów i 4,63 mln euro ujemnej EBITDA.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)