Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Przewozy Regionalne wprowadzają nową markę. Kiedy wspólny bilet?

4
Podziel się:

Pierwsze pojazdy w nowym malowaniu wyjadą na tory jeszcze w tym roku i będzie ich systematycznie przybywać w następnych latach.

Przewozy Regionalne wprowadzają nową markę. Kiedy wspólny bilet?
(MOs810/wikimedia (CC BY-SA 4.0))

Przewozy Regionalne rozpoczną jeszcze w tym roku wprowadzanie nowej marki Polregio, pod którą będą kursować pociągi przewoźnika, poinformował prezes Krzysztof Mamiński. Nowa marka oznaczać będzie m.in. nowe logo, malaturę pojazdów, kanały sprzedaży i ubiór identyfikacyjny pracowników.

- Nie zmieniamy nazwy spółki. Natomiast postanowiliśmy zmienić markę konsumencką. Ale nie tylko po to, by zmienić logo, ale też całe postrzeganie naszej firmy - powiedział Mamiński podczas konferencji prasowej.

Jak zapowiedział prezes, pierwsze pojazdy w nowym malowaniu wyjadą na tory jeszcze w tym roku i będzie ich systematycznie przybywać w następnych latach. Kolejnym miejscem, gdzie klienci spotkają się z nową marką będzie zmodernizowana strona internetowa z możliwością zakupu biletów - od przełomu 2016/2017 r. W dalszej kolejności przewoźnik chce pod szyldem Polregio rozbudowywać kanały sprzedaży, w tym wprowadzić nowy standard dworcowych okienek kasowych.

- Nowe kanały sprzedaży - jak najbardziej tak, ale tradycyjne okienko kasowe na dworcach także będzie. Chcemy połączenia agencyjnych punktów sprzedaży biletów z własnymi. Do obsługi kas na dworcach zastosujemy metodę franczyzy - w przetargu wyłonimy sprzedających produkty na dworcach, w jednolitym standardzie - wyjaśnił Mamiński

- Mamy też dość zaawansowane prace nad połączeniem wysiłków firm, które sprzedają bilety autobusowe. Chcemy dołączenia możliwości zakupu oferty Przewozów Regionalnych. To na razie nie będzie wspólny bilet, raczej bilet łączony. Będzie można jednocześnie kupić bilet na autobus i pociąg - powiedział też Mamiński.

Według niego, jest szansa, by od połowy przyszłego roku taki produkt się pokazał. W dalszej kolejności spółka pomyśli o "quasi-wspólnym" bilecie o niższym koszcie zakupu. Prezes przypomniał też, że spółka jest dobrze przygotowana do wprowadzenia wspólnego biletu na kolei.

Prezes poinformował także, że hasło marki Polregio to "Budujemy dobrą kolej. Budujemy dobre relacje".

- Pod tą marką zamierzamy realizować cel finansowy - mam nadzieję, że tradycją będzie dodatni wynik na wszystkich rodzajach działalności, a zwiększająca się liczba pasażerów potwierdzi, że zmierzamy w dobrą stronę - podsumował prezes.

Przewozy Regionalne powstały w 2001 r. Są największym pasażerskim przewoźnikiem kolejowym w Polsce. Średnio w ciągu doby na tory w całej Polsce wyjeżdża blisko 1 600 pociągów spółki. Każdego dnia z usług Przewozów Regionalnych korzysta średnio 220 tys. osób. Udział firmy w rynku kolejowych przewozów pasażerskich wynosi około 30 proc.

oprac. Katarzyna Kalus

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(4)
zet2
7 lat temu
A po co patologia, której na siłę pakują do rąk pieniądze ma pracować. Ważne, żeby na tych co dają nie swoje zresztą pieniądze - głosowała w każdych wyborach................
JemRekami
7 lat temu
Może wreszcie zmienią to paskudne logo.
Int3ligentny ...
7 lat temu
Odpowiedź do "Fi": Oczywiście będzie ten sam skis. Cały myk jest tylko po to, by jakiś swojak dobrej zmiany zgarnął miliony za "logo" i kampanię marketingową. Cóż, nie każdy ma kogo wykopać, by za traumy ekshumacyjne dostać odszkodowania w milionach. A wszystko oczywiście z naszych podatków. kaczyński i rydzyk zgniją w czeluściach piekielnych.
fi
7 lat temu
Co z tego pudrowania trupa wynika dla przeciętnego Kowalskiego? Pociągi pod nową marką będą jeździć punktualnie? Przybędzie nowych połączeń, wrócą te polikwidowane? Poprawi się komfort jazdy, czy dalej w wagonach na zmianę 10 lub 50 stopni C? Toalety będą mniej śmierdzieć, a w kranach popłynie ciepła woda?