Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

s IAR-nagroda-Wirtualna Redakcja

0
Podziel się:

s IAR-nagroda-Wirtualna Redakcja

TYTUŁ AGENCJA GODZ. CZAS
s IAR-nagroda-Wirtualna Redakcja IAR2r 29 12:03 1:23
s IAR-nagroda-Wirtualna Redakcja
s IAR-nagroda-Wirtualna Redakcja


Informacyjna Agencja Radiowa Polskiego Radia
została wyróżniona w konkursie Wirtualna Redakcja,
zorganizowanym przez Centrum Multimedialne Foksal, za
nowoczesny newsroom.

s IAR-nagroda-Wirtualna RedakcjaTYTUŁ AGENCJA GODZ. CZAS s IAR-nagroda-Wirtualna Redakcja IAR2r 29 12:03 1:23 s IAR-nagroda-Wirtualna Redakcja s IAR-nagroda-Wirtualna Redakcja Informacyjna Agencja Radiowa Polskiego Radia została wyróżniona w konkursie Wirtualna Redakcja, zorganizowanym przez Centrum Multimedialne Foksal, za nowoczesny newsroom. Organizatorzy konkursu zwracali uwagę na wykorzystanie nowych technologii informatycznych w pracy dziennikarzy, które zwiększają jakość i tempo przekazu. Głosowanie odbyło się przez Internet. Nagroda główna w konkursie przypadła Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Telewizji Polskiej. W kategorii dziennikarstwa prasowego zwyciężyły tygodnik Wprost za swój dodatek multimedialny i Gazeta Wyborcza za stronę internetową. Przewodniczący Stowarzyszenia Dziennikarzy Rzeczypospolitej Polskiej Jerzy Domański powiedział, że choć technologia odgrywa ważną rolę w pracy redakcji, to i tak najważniejsze są pomysły dziennikarzy i ich kreatywność. Newsroom Informacyjnej Agencji
radiowej należy do najnowocześniejszych w Europie. Jest to fabryka informacji - około 300-tu dziennie - przeznaczonych dla programów Polskiego Radia i rozgłośni regionalnych. Dziennikarze IAR mają na co dzień do dyspozycji kilkadziesiąt połączonych w sieci komupterów, satelitarne połączenia z terenem, dostęp do światowych agencji, nasłuch najważniejszych stacji radiowych i telewizyjnych, szybkie łącza internetowe, komputerowy montaż dźwięku. Dla newsroomu IAR pracują także korespondeci zagraniczni Polskiego Radia. iar/białek/sawicka 13:01 29/03/2001

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)