Forum Forum prawneBankowe

absurd w CITYBANKU - wymieniasz kartę i blokują Ci konto

absurd w CITYBANKU - wymieniasz kartę i blokują Ci konto

Agnies6789 / 192.162.151.* / 2012-07-30 20:29
Jeśli masz konto w CITYBANKU i dostęp do internetowego konta to NIGDY nie występuj o wymianę karty do konta ( np wymianę karty identyfikcyjnej na debetową lub odwrotnie). Najlepiej najpierw wyciagnij z konta wszystkie dostepne tam środki, bo przez najbliższy czas NIE BĘDZIESZ MIAŁ MOZLIWOŚCI KORZYSTANIA WOGÓLE ZE SWOJEGO KONTA! I to przez nieokreślony nigdzie czas! Nie zalogujesz się do serwisu internetowego, nie zrobisz żadnego przelewu. Może podadzą CI stan konta, ale juz przelewu (nawet zdefiniowanego) to juz nie zrobią. Dla tego banku wymiana karty wiąże się z jej zablokowaniem (co w zasadzie jest zrozumiałe) i wydaniem nowej karty. Tyle tylko , ze zablokowanie karty nie wiedzieć czemu powoduje blokadę wejścia na Twoje konto w internecie. A dostęp do niego uzyskasz dopiero po otrzymaniu i aktywacji nowej karty. A teraz najlepsze wydanie nowej karty trwa - bank nie podaje ile - natomiast przesyła ja zwykłym listem. Oczywiscie ani Ty ani Citybank nie macie pojecia ile czasu bedzie trwało dostarczenie do Ciebie Twojej nowej karty - ale Citybanku to nie interesuje. Nie ma innej możliwości aktywacji dostepu do internetowego konta - jak tylko aktywacja karty, której nie wiesz kiedy dostaniesz. W tym czasie Twoje rachunki nie zostaną opłacone, może poznasz stan konta - ale z ta konkretną wiedzą już nic nie zrobisz. Musisz CZEKAĆ aż poczta łaskawie przekaże Ci nową kartę. A jeśli ją zagubi lub opóźni jej dostarczenie - to przy krytycznym splocie okoliczności - możesz w zasadzie NOGDY nie otrzymać dostępu do swojego konta... Citybank nie przewidział innej mozliwości uaktywnienia na powrót swojego konta - albo nie przeszkolił swoich pracowników zarówno na infolinii jak i w oddziałach, na tyle by umozliić klientowi dostep do swoich pieniędzy

Najnowsze wpisy