Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Afera Volkswagena nie zaszkodziła koncernowi. Sprzedaż rośnie

Afera Volkswagena nie zaszkodziła koncernowi. Sprzedaż rośnie

Wyświetlaj:
michu 1267 / 31.179.221.* / 2016-01-14 08:45
Wszystko ok. Tylko ,że pozostałym firmom sprzedaż wzrosła średnio o 20 %. To taka kreatywna księgowośc żeby ukryć ,że VW się zwija.
jo44 / 89.67.115.* / 2016-01-12 19:25
PORZĄDNE I UCZCIWE firmy jak Toyota, Honda, Mazda, Mitsubishi ???
Ale rząd premiera Shimzo Abae nie do końca, co sprawiło że samym dodrukiem kasy obniżyli ceny aut o 50% !!! Igdzie tu wolna konkurencja ?
pol102 / 193.17.203.* / 2016-01-12 16:44
Koncern Volkswagen reprezentują oszuści i firma powinna zostać przykładnie ukarana, łącznie z odebraniem licencji, homologacji tym pojazdom. Nie chodzi tutaj o samą emisję, o której też powinniśmy myśleć w kontekście naszego zdrowia i naszych dzieci i przyszłych pokoleń. Bardziej chodzi o zwykłe zdrowe współzawodnictwo, PORZĄDNE I UCZCIWE firmy jak Toyota, Honda, Mazda, Mitsubishi, oferowały i oferują silniki spełniające normy. Były one mniej wysilone niż niemieckiego oszusta motoryzacyjnego, dlatego w ofercie była mniejsza moc z tej samej pojemności niż u konkurenta z za Odry. Nie jeden klient uznał to za wadę i wybrał Volkswagena. To przeczy uczciwej konkurencji i za to VW powinien zostać dotkliwie ukarany - oszust w wyścigu technologicznym - taki przydomek proponuję.
Rafal152 / 84.212.218.* / 2016-01-13 06:12
Kary karami ale ludzie sami powinny to zrozumieć ale lecą do salonów i dalej kupują .
Edward__ / 46.113.236.* / 2016-01-13 00:46
Weź Ty chłopie przejdź się Avensisem a później Passatem albo Golfem i Aurisem i porównaj wrażenia. Toyotą jedzie się jak jakimś robotem kuchennym, a w VW czuć dosłownie miodność kierowania. Ja jak się przesiadam ze służbowego _nowego_ Avensisa do mojego starego Paska B5FL, to normalnie mam uśmiech jak banan. :)
Paweł i Gawełł / 91.192.89.* / 2016-01-12 16:34
Dokładnie w tylnej części ciała mam chore normy spalania, których implementacja tylko podraża samochód i czyni go bardziej awaryjnym. Kupuję samochód nie dla poziomu emisji a ze względu na swoje potrzeby i możliwości finansowe i koszty późniejszej eksploatacji. Np wyrzucenie katalizatora z auta i zastąpienie go atrapą daje ok. 07-1 l oszczędności na każdym kilometrze. Po jeszcze kilku drobnych modyfikacjach spalanie jest naprawdę dużo niższe. .
kolo222 / 88.156.132.* / 2016-01-12 18:42
Glupich nie sieja sami sie rodza. Ja zajmuje sie produkcja zywnosci. Zaczne ja falszowac bo dla mnie nie liczy sie zdrowie konsumenta tylko kaska dla mnie. Tak bym robil gdybym sie trzymal twojej logiki
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
raf1231 / 194.126.68.* / 2016-01-12 16:32
to nie kryzys w rosji tylko ruskie wprowadzilo zakaz sprowadzania samochodow z europy zachodniej. Jedynie nie ma embarga na czesci do fabryk gdzie sa produkowane samochody przez zachodnie koncerny. Poza tym europe zaczynaja wygryzac w rosji kitajce budujac kolejne montownie.

Najnowsze wpisy