Forum Polityka, aktualnościŚwiat

Afera wokół Volkswagena. Amerykański szef przed Kongresem, przeszukania w głównej siedzibie

Afera wokół Volkswagena. Amerykański szef przed Kongresem, przeszukania w głównej siedzibie

Wyświetlaj:
Elliotta / 5.173.70.* / 2015-10-10 08:28
Facet liczy na to, że ktoś uwierzy w to, że kierownictwo nie wiedziało?
Sądzę, że z pewnością wiedzieli lub nawet sami kazali - jak podawano wcześniej mieli straszne parcie na te nowe silniki, a usunięcie wady i redukcja szkodliwej emisji wymagałaby przebudowy silnika.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Zenek732 / 83.7.240.* / 2015-10-09 18:40
Podsyłam pomysł: to rosyjscy hackerzy włamali się na systemy VW i podmienili oryginalne oprogramowanie na obniżające poziom spalin. Niestety Rosja odmawia wskazania winnych. Śledztwo zostało umorzone z powodu nie znalezienia sprawców. Władze firmy nie są odpowiedzialne za spowodowane straty. Pracę stracili pracownicy Departamentu Bezpieczeństwa IT za brak nadzoru. Za pomysł VW niech mi wypłaci 1 mln EUR. Pozdrawiam
hylaszek@gmx.de / 62.246.113.* / 2015-10-09 13:49
"Przekonywał (Horn), że decyzja o manipulacji była dziełem pojedynczych osób, a nie kierownictwa" Facet pier..li od rzeczy. Oszustwo ma charakter systemowy i musialo byc zarzadzone odgornie. Nie jest mozliwe, ze "grupa inzynierow" bez wiedzy zarzadu firmy manipulowala oprogramowanie w roznych zakladach produkcyjnych w roznych krajach. Chodzi o marki Volkswagen, SEAT, Skoda i Audi produkowane w kilkunastu zakladach produkcyjnych. Horn stara sie wmowic jankesom, ze "grupa inzynierow" bez wiedzy zarzadu jezdzila od zakladu do zakladu i manipulowala oprogramowanie i montowala odpowiednie podzespoly. Przede wszystkim chodzi o znalezienie kozla ofiarnego, ktorego mozna wskazac. To w zamysle Horna i politykow niemieckich mialoby wyczyscic koncern z winy i skierowac oskarzenia na wskazana "grupe inzynierow". Idiota szuka idiotow startajac sie chronic swoja i zarzadu d..e.
Kamil M. / 94.254.145.* / 2015-10-09 14:34
Volkswagen manipulował również jakością części do samochodu. sam założyłem sprawę w sądzie dotyczącą rdzewienia karoserii, po 4 latach wystąpiło przerdzewienie na wylot karoserii. pomimo malowania 100% samochodu na koszt VW w tym wymiany 1 elementu - klapy silnika po 7 miesiącach cały samochód jest w rdzy i proponuje mi się wycinanie elementów karoserii, zewnętrznych i wewnętrznych oraz wymianeę drzwi na nowe.
marszałek Zukow / 31.61.137.* / 2015-10-09 10:03
....zobaczyć Niemniaszka który się kaja przed innymi ...bezcenne. A tak na marginesie-dzisiaj niemiecka uczciwość w biznesie to historia Niemcy tak tworzą kontrakty aby uzyskać więcej ...nawet nieuzasadnione korzyści ..w niemieckich marketach w Polsce te same produkty są droższe niż w Niemczech a nam się wmawia ,że to promocja.....polskie zakłady przejęte przez niemieckie produkują teraz gorszej jakości produkty jak przed ich przejęciem .....-fajna prywatyzacja ha, ha ..no chyba że jak w polityce mają za przeciwnika Rosjan czy Amerykanów-sojuszników , ci im pokazują ,że miejsce Niemców jest nie na początku ale na końcu peletonu.....np. robią swoje porządki na Bliskim Wschodzie ale później i tak się potajemnie dogadają...a Niemcy dostali rozkaz do wykonania - przyjąć rzesze Arabów na swój socjal i całej UE....bez komentarza
agr600 / 91.219.121.* / 2015-10-09 09:58
chodzi o to zeby jedna osoba wziela to na siebie, potem rozejdzie sie po kosciach a ja sie przyjmnie w spolce corce oczywiscie z solidna premia, a krolowa musi byc poza podejrzeniem
The Moral Imperative of Revolt and the state of the American / 178.36.255.* / 2015-10-09 09:38
Za flirt Angeli z Rosją beknie VW. Ciekawe co na nas mają gdybyśmy politykę wschodnią ruszyli.Jest tu jakiś Snowden?:)))
dsfgsdfg / 194.98.70.* / 2015-10-09 09:16
cytat (...) Jak zaznaczył rzecznik koncernu, to, czy funkcjonowanie oprogramowania było faktycznie nielegalne, a jeśli tak, to w jakim stopniu (...) (...) Z prawnego punktu widzenia nie jest także jasne, czy w ogóle chodzi tu o zabronione urządzenie wyłączające w sensie norm europejskich (...) (...) Do tej pory Volkswagen głosił, że w większości spośród 11 mln samochodów na całym świecie z zainstalowanym oprogramowaniem nie było ono włączone (...) - niejasny bełkot i czytając ten bełkot ma się wrażenie, że szukają na siłę pretekstu aby się wykpić od sprawy i powiedzieć, że są "niewinni" xD

Najnowsze wpisy