Dane za trzeci kwartał 2007 r.:
• Przychody Grupy wyniosły 284 mln zł i wzrosły o niemal 16%. Sprzedaż reklam przyniosła 195 mln zł (wzrost o 13%), sprzedaż wydawnictw 54 mln zł (wzrost o 49%), sprzedaż kolekcji 15 mln zł (spadek o 11%).
• Według szacunków Grupy wydatki na reklamę wzrosły o 18%. Lepiej niż oczekiwano rosły wydatki na reklamę w dziennikach (około 8%). Telewizja zanotowała 25% wzrost wpływów.
• Wpływy ze sprzedaży reklam w "Gazecie Wyborczej" wyniosły 117 mln zł (wzrost o 10%), a ze sprzedaży egzemplarzy 43 mln zł (wzrost o 66%). Udział "Gazety" w wydatkach na reklamę dzienników wzrósł do 41%.
• Przychody AMS-u wyniosły 39 mln zł (wzrost o 15%), a EBITDA operacyjna 7 mln zł.
• Przychody czasopism wzrosły o 6% do 25 mln zł. Marża EBITDA operacyjna segmentu osiągnęła 19%.
• Radiostacje zwiększyły przychody o 13% do 16 mln zł i osiągnęły dodatni poziom EBITDA operacyjna w wysokości 0,2 mln zł.
• Gazeta.pl podwoiła przychody ze sprzedaży reklam do 6 mln zł. przy wzroście rynku o 42%.
• Koszty operacyjne Grupy wyniosły 253 mln zł (wzrost o 6%). Wzrost wynika głównie z rozwoju działalności internetowej, oferty czytelniczej w segmencie prasy codziennej, portfela nośników reklamy zewnętrznej.
• EBITDA operacyjna Grupy wyniosła 51 mln zł, a marża EBITDA operacyjna 18%. Wynik netto Grupy był na poziomie 27 mln zł i wzrósł o 19 mln zł w stosunku do zeszłego roku.
Suma sumarum. Warto trzymać i skupować akcję,. Ja swoje trzymam.