Akcje PKOBP

skomentuj
rzep / 83.4.235.* / 2009-09-30 10:36
Jestem posiadaczem akcji PKOBP teraz bank ma wyemitować kolejna serię akcji co muszę zrobić aby móc kupić te akcje gdzie się zapisać itp.a co z prawem poboru mam takowe?Jestem zupełnie początkującym i nie orientuję się zbyt w całej tej sytuacji gdyby mógł mi ktoś zorientowany wyjaśnić co to są akcje z prawem poboru,prawo poboru itd. Czy moje akcje kupione na początku września są "zwyczajne" czy też z prawem poboru lub nie.Dla mnie to zupełna magia.Z góry dziękuję!
Wyświetlaj:
rzep / 83.23.47.* / 2009-10-01 10:19
Wielkie dzięki już trochę mi się rozjaśniło.Mam E-maklera w mbanku więc osobiste wyjaśnienia raczej nie wchodzą w grę.Mam jeszcze pytanie gdzie można znaleźć ten mający się dziś pojawić prospekt emisyjny PKOBP?
ele / 79.184.130.* / 2009-10-01 19:50
Bank PKO BP poinformował, że prospekt emisyjny opublikuje dopiero po czwartkowej sesji. Bank zakłada, że nastąpi to najpóźniej do godziny 19:00. Inwestorzy poznają bardzo ważne informacje: cenę emisyjną nowych akcji, ich liczbę, a także liczbę praw poboru potrzebnych do zakupu jednej akcji z nowej emisji. Na ich podstawie zostanie ustalona tzw. teoretyczna wartość prawa poboru.
....narazie nie ma,choć miał byc..moze w pozniejszych godzinach..wrzuc hasło prospekt emisyjny nowych akcji pkobp ,jesli juz podadzą to znajdziesz
ele / 83.25.182.* / 2009-09-30 23:18
nowa emisja akcji jest przeznaczona tylko dla akcjonariuszy,na ich kontach pojawia sie zapisy PP,czyli prawo poboru.Zgos sie do biura maklerskiego,tam Ci wszystko wyjasnia.Prawo poboru mozesz sprzedac na gieldzie,badż kupic nowe akcje.Decyzja nalezy do Ciebie.Jesli nic nie zrobisz stracisz kasę.Po ustalonym terminie zapis PP na Twoim koncie zniknie i poniesiesz strate.Nie pamietam daty przyznania praw do PP.Chyba wrzesien,ale upewnij sie w biurze maklerskim,wtedy bedzie wiadomo,czy Twoje akcje bedą z prawem poboru czy tez nie.
ele / 83.25.182.* / 2009-09-30 23:27
spr.6 pazdziernik jest dniem nabycia praw do PP.Spelniasz wiec kryteria i na Twoim koncie pojawi sie zapis PP.Za jedna stara akcje otrzymasz jedno PP.Ile bedzie przypadalo akcji na jedno PP jutro juz bedzie pewnie wiadomo.1 pazdziernika PKOBP oglosi informacji do publicznej wiadomosci
Amator_1200brutto / 80.53.3.* / 2009-09-30 20:58
Ja tez mam pytanie, czy trzeba wykupywac jakies dodatkowe uslugi w domu maklerskim by handlowac PP?
skomentuj
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy