Forum Forum finansoweBanki

Citibank - ciągłe problemy i bezsensowne procedury

Citibank - ciągłe problemy i bezsensowne procedury

mci / 89.67.84.* / 2014-12-25 15:31
Mam w Citi kilka kont od kilku lat, jestem VIP klientem, więc mam w miarę dobre rozeznanie.
Dla zainteresowanych, w szczególności kontami firmowymi, kilka uwag.
- dwa dni temu "awaria" spowodowała, że przez pół dnia nie można było zrobić przelewów PLN online. Nie pomagał Citiphone bo oni też nie mogli.
- dzisiaj nie można zrobić przelewów EUR bo znowu jest "awaria". Phone też nie pomaga. Citi widać uważa, że cały świat celebruje Xmas. Ciekawe jak robić biznes z kimkolwiek w takiej sytuacji. Jest 23ci, przelew w EUR wyjdzie dopiero 28go.
Opisane sytuacje nie są rzadkością, to się systematycznie powtarza.
- platforma walutowa działa jak kiedyś cała komuna, od 8mej czy 9tej do 16tej. Potem jest już po godzinach urzędowania.
- w banku można mieć tylko jedno konto w danej walucie, żadnych subkont, kont wspólnych np. z żoną. Tego Citi nie przewiduje.
- podobnie karta. Jedna do wszystkich kont. To nic, że masz EUR, USD, PLN, itp. plastik jest jeden i trzeba go przelogować przed każdą płatnością różnymi walutami.
- jakość i poziom wiedzy analityków, co jest ważne przy jakichkolwiek lokatach, pomijam. dno.
- brak odpowiedniej ilości stacjonarnych oddziałów, w tych, które są, tłumy ludzi. Status VIP nie pomaga bo np. kasa VIP nie obsługuje firm albo jest jakiś inny problem.
Od wizyty w oddziale Citi gorsza jest tylko wizyta na poczcie.
Mógłbym mnożyć takie absurdy ale myślę, że tych kilka wystarczy potencjalnym klientom Citi do podjęcia właściwej decyzji.
Wyświetlaj:
zibi1979 / 79.98.151.* / 2015-01-12 14:41
No dokładnie... i wierzyć mi się nie chce że tak dużo ich masz, bo ja jestem już kilkuletnim klientem i nie miałem podobnych awarii... ?!!?
pawexim / 31.182.211.* / 2015-01-08 19:45
To dlaczego nadal jestes klientem jeśli jest tak dużo minusów

Najnowsze wpisy