Gdańsk wśród największych terminali kontenerowych świata. Obsługuje statki dwóch linii Azja-Europa
Money.pl
/ 2015-08-11 23:15
m-53
/ 213.108.152.* / 2015-08-12 01:17
od sierpnia 2013 roku są to już jednostki o pojemności 18 tys. TEU.
Na świecie jest tylko jeden taki kontenerowiec. I istotnie był w DCT. Następny ma "tylko" 16 tys. TEU
C1zko
/ 89.69.216.* / 2015-08-12 12:01
Na świecie są nawet 19ki. Wygugluj sobie statki od MSC: Oscar , Zoe, Maya, Oliver albo kilka od CSCL , np Globe. Jest też kilka 18ek
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
driver313
/ 5.174.89.* / 2015-08-12 01:13
dlaczego nie pokażą co dzieje się przed bramkami wjazdowymi. Nowoczesny to może jest ale od strony Bałtyku. Od strony lądu w Afryce kierowcy są lepiej obsługiwani. Za Hamburgiem cały czas 20 lat do tyłu
zenek 1e45678
/ 37.47.14.* / 2015-08-12 00:23
Dct sie wychwala ale prawda jest taka ze zrobil to sie najgorszy port kontenerowy. Niech sie pochwala jakie maja kolejki. Z tym co maja nie moga sobie poradzic ale jeszcze im malo!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kago i tyle.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
DiesMartis
/ 109.196.62.* / 2015-08-11 23:49
Polska w ruinie!
ampik
/ 82.132.231.* / 2015-08-12 02:30
no i jeszcze australijska firma która powołała spółke w Polsce zajmuje się przeładunkiem. czyli cały zysk z przeładunku pójdzie do australi, a w Polsce tylko to co spółka ma odprowadzić za pracowników. Bo tak to działa. Czyli zysk dla Chin i Australi. Czemu nie jest tak że to Polski statek, Polska niezależna spółka, i towar wyjeżdzający z Polski do Chin czy Australii. No Dlaczego do Cholery Dlaczego?
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
JAPAJAPA
/ 89.230.201.* / 2015-08-11 23:15
A KIEDY MY JAKIS STATEK Z TOWAREM WYSLEMY DO CHIN??
BO NARAZIE TO TYLKO SZAJS SPROWADZAMY