Forum W wolnym czasieHobby

Gry online - SHINOBIWAR

Gry online - SHINOBIWAR

Zatoichi75 / 95.48.231.* / 2011-07-04 13:41
Polecam dla wszystkich osób nudzących się w pracy lub w domu grę online. Nie potrzeba instalować żadnych programów, grać można na dowolnym komputerze - jedyny trud, to zapamiętać hasło i login :)
Koszty są znikome - można grać w 100% za darmo, można kupić usprawnienia Premium za sms 3,69 zł...
Gra toczy się w świecie NARUTO. Rozwijasz postać, staczasz walki z innymi żywymi graczami. Wstępujesz do istniejącego klanu ninja lub zakładasz swój własny. Super-zabawa. Polecam. Aby się zarejestrować użyj skrótu : http://shinobiwar.com/index.php?od=zatoichi
Wyświetlaj:
siumi / 91.228.34.* / 2018-04-23 21:18
Załóż swoją kopalnie - Polska gra online ;)

https://coalco.pl/index?ref=siumi

KILKA SŁÓW OD ZAŁOŻYCIELA

Wszyscy na świecie wydobywają bardziej lub mniej realne kryptowaluty a ja chciałbym zaprosić Was do powrotu do korzeni i spróbować "pobawić się" w wydobywanie wirtualnego węgla kamiennego Wink

Jakiś czas temu zrobiłem dla "jaj" za przeproszeniem małą gierkę w której było kilka tekstowych budynków i kopało się ten czarny węgiel sprzedając go następnie na wewnętrznej giełdzie. Pokazałem ten twór paru znajomym - im przypasowało - i zaczęliśmy sobie grać online prześcigając się komu uda się więcej zarobić. Następnie gra trochę ewoluowała, dodałem giełdę surowców, elektrownię, wzajemne zależności, zapotrzebowanie budynków. Mam ochotę rozwijać ten projekt coraz bardziej w związku z czym potrzebna mi większa ilość osób do tego aby zorientować się, w którym kierunku podążać. Pisząc coalco nie sugerowałem się żadnymi innymi stronami czy projektami. Po prostu wszystko robiłem zgodnie z jakimś swoim własnym planem, dlatego też w tym momencie nie do końca wiadomo czy to dobra droga. Jak już serwis uzyska reprezentatywną ilość użytkowników z pewnością będę miał lepszy wyznacznik tego, w którą stronę iść z udoskonalaniem coalco.

Ponieważ zabawa z wirtualnymi diengami byłaby strasznie nudna dodałem saldo konta PLN, możliwość ulepszania budynków, program afiliacyjny z prowizją od transakcji na giełdzie, możliwość zwiększania zarobków oraz naturalnie wypłaty realnych pieniędzy z gry. Każdy zawodnik otrzymuje za darmo na start podstawowy budynek kopalni węgla, dzięki któremu nawet bez zbytniego zaangażowania czasowego jest w stanie zarobić około 1.50 PLN na miesiąc - oczywiście dbając o to aby kopalnia dysponowała odpowiednią ilością energii, która jest konieczna do wydobycia węgla. Nie ma żadnych haczyków, nie ma żadnych konieczności wkładania choćby grosza w grę.

Naturalnie pieniądze z powietrza się nie biorą w związku z czym gra posiada swój wewnętrzny system umożliwiający reklamowanie, promowanie bannerów, itd.
Według mojego założenia, gdy gra osiągnie około 1000 użytkowników dodam również reklamy zewnętrzne i myślę, że pozwoliłoby to na uciągnięcie finansowe tego przedsięwzięcia.

Trochę przesznupałem rynek i jestem już niemal pewien, że absolutnie nie odczuje się natręctwa reklam podczas korzystania z gry. Zasadą będzie wyświetlanie maksymalne dwóch bannerów w jednym czasie w miejscach, w których nie będą psuć ergonomii.

Kolejnym działem, który chciałbym omówić są budynki premium znacznie przyśpieszające wydobycie i ułatwiające rozgrywkę. Oczywiście każdy kolejny budynek można nabyć nie angażując ani złotówki w grę. Bazując tylko na podstawowym sektorze i umiejętnie handlując surowcami na giełdzie z pewnością po pewnym czasie będzie nas stać na zakup kolejnego budynku premium. Istnieje oczywiście możliwość zasilenia swojego konta, kupna budynku premium i wydobywania większej ilości węgla od razu. Niektóre konfiguracje mogą prowadzić wręcz do samowystarczalności, ale podjąłem taki krok świadomie. Osoby, które dołączą do gry z pewnością zauważą pewne zależności. Budynki premium zapewniają większe zyski, ich konfiguracje są ustawione w sposób adekwatny do możliwości gry, jej funduszy i potencjału reklamowego, choć być może w przyszłości pewne parametry ulegną zmianie.

Naturalnie osoby, które już teraz posiadają budynek premium będą osiągały wydajność taką, jaka została określona podczas nabycia. Kolejną cechą budynków premium jest fakt, iż one są sprzedawalne. Możemy je sprzedać nawet po jednym dniu. Podczas sprzedaży budynku premium system zwraca nam 90% jego wartości. W związku z tym zupełnie nieopłacalne jest jego sprzedanie w ciągu pierwszych około 50 dni gry. Następnie z każdym dniem, nawet 10% prowizja za sprzedaż wyjdzie nam in plus dzięki zwiększonemu przez ten czas wydobyciu i przyśpieszonych zarobkach.

Jakieś rady do gry na początek z mojej strony?
Tak! Przede wszystkim nie opłaca się sprzedawać węgla na bieżąco. Jeśli możecie, trzymajcie go nawet jeśli pojawia się ciekawe zlecenie kupna na giełdzie. Na giełdzie od czasu do czasu pojawiać się będą tzw. oferty interwencyjne oferujące sporo wyższe stawki, dzięki czemu nawet z podstawowym budynkiem kopalni można będzie przyrobić niezłą stawkę procentową. To taka zachęta, aby pojawiać się w grze dość regularnie.

https://coalco.pl/index?ref=siumi
Gogumił12 / 2011-07-04 14:23
Jak dla mnie strata czasu, powstała mnóstwo tego typu gier i każda z nich jakoś mi nie podchodzi...

Najnowsze wpisy