IGROUP

skomentuj
Money.pl / 2007-04-04 10:23
Komentarze do spółki: IGROUP.
Wyświetlaj:
długi 61 / 89.234.224.* / 2013-07-30 20:42
trzymacie kurs 12 gr bo będzie resplit 1 do 10 i 1.20 zł i po co ciągnąć spółkę jak można wykonać złodziejski nanewr wydrukować sobie darmochę i jest jak za dobrych czasów
Rafitron / 78.30.100.* / 2013-08-05 22:23
długi czyli jak bedzie z tym IGR bo jak czytam to co pisałeś tutaj to nic nie rozumiem, a wszedłem w to po 0.50 tak jak większość nie za dużo bo za 15k i co mam teraz myśleć a mało znam sie na tych mykach . Dziś wchodzę na giełde i szukam IGR a tu patrze że inna nazwa i co teraz??? bedzie to po chociaż po 1.2 pln???
długi 61 / 89.234.224.* / 2013-07-24 13:44
teraz nie można wysłać krytyki pod giełdą i spółką normalnie komuna
długi 61 / 89.234.224.* / 2013-07-12 20:17
co się tu dzieje ile to badziewie będzie spadać
długi 61 / 89.234.224.* / 2013-06-19 14:58
ale totalne dno szkoda słów
maszex717 / 46.171.223.* / 2013-06-14 09:11
ja jestem cały czas, wchodziłem po 0,50 , było już nawet po 0,80 a teraz taka lipa, nie pozostaje nic tylko czekac na jakis cud :)
fun zielonego / 37.31.31.* / 2013-05-31 10:02
halo halo jest tu jeszcze kto??? Dzieje się jeszcze coś w tej spółce? Powoli trace cierpliwość, trzeba chyba bedzie uciekać z tego bagna ze stratą. Straszna stagnacja, chyba szkoda czasu na stanie w miejscu.
długi 61 / 89.234.224.* / 2013-04-15 21:39
a nie mówiłem że będzie resplit tylko 1 do 10 to co się wyprawia na tej giełdzie to rozbój w biały dzień gdzie jest knf chociaż przy obecnym rządzie nie ma co myśleć o spradliewości
długi 61 / 89.234.224.* / 2013-04-03 21:17
ale łajno przy 16 gr był bankrut a teraz co jest
długi 61 / 89.234.224.* / 2013-03-12 12:54
czy te gówno ktoś bedzie kupował
długi 61 / 89.234.224.* / 2013-03-10 21:39
nadrukowali sobie akcji za darmo a teraz bym się nie zdziwił jak by zrobili resplit 1 do 100 byłoby 1.60 i znów zjazd tak jak na efh im to rura bo mają darmochę a my 100 razy mniej akcji i dalej w dupe i na to pozwala knf
długi 61 / 89.234.224.* / 2013-02-28 09:28
nie jest sztuką wykonać złodziejski manewr iwyemitować miliard akcji tylko wyprowadzić spółkę na prostą
długi 61 / 89.234.224.* / 2013-02-28 09:21
ja po 60 40 20 i też siedze już ponad 2 lata i krew mnie zalewa a miało być tak pięknie z idmsa mieli wejść i zrobić fundusz i jest wielkie gówno pozdrawiam długotrwałych icierpliwych
maszex86 / 46.171.223.* / 2013-02-28 08:58
ja juz ponad 2 lata tu siedze... wchodzilem po 0,50 a TY ?
długi 61 / 89.234.224.* / 2013-02-27 21:07
kiedy się skończy dołowanie już tracę cierpliwość
długi 61 / 89.234.224.* / 2013-02-24 10:34
kiedy się to jawne s**** ..o skończy dodrukują miliard akcji spadnie do 8 10 gr zrobią resplit i znowu można drukować a akcjonariusze dostają w dupę
do początku nowsze
1 2 3 4 5 +25 +50
skomentuj
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy