Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Impel będzie sprzątał PKO BP za 56 mln zł

Impel będzie sprzątał PKO BP za 56 mln zł

m.zagozda / .* / 2004-03-24 20:45
Komentarze do wiadomości: Impel będzie sprzątał PKO BP za 56 mln zł.
Wyświetlaj:
Aneta / .* / 2004-03-25 08:23
Proszę nie zapominać, że w tej kwocie mieszczą się Zus i podatek i moim zdaniem ta kwota wcale nie jest tak duża.
aanda / .* / 2004-03-24 21:47
nie czemu tylko komu to jest właściwe pytanie ale i tak nie o to chodzi przecież to za nasze gówniane odsetki (czyli te które nie wypłacono nam bo tak działa bank, że sobie ustawia stopu np na 0,01% -vide konto biznes w PKO BP) powstają te martmury kontrakty dla zaprzyjaźnionych czy horrendalne wynagrodzenia i nagrody z zysku dla zarządów i przyjaciół królika
m.zagozda / .* / 2004-03-24 20:45
56 mln zl dziele przez 800 placowek i wychodzi mi roczny koszt utrzymania czystosci. To dziele przez 12 i wychodzi mi ze kazda placowka bedzie sprzatana za okolo 6000 zl miesiecznie. To ogromne pieniadze nawet biorac pod uwage specjalistyczne rodzaje sprzatania. Dodatkowo prosze pamietac ze to srednia... Czemu ma sluzyc centralizacja takich kontraktow?
nizki / .* / 2004-03-25 08:52
Nie przeliczaj tego na ilość placówek tylko na metry kwadratowe: wychodzi 6,6 zł za metr miesięcznie - a to już chyba nie jest tak dużo wliczejąc w to robociznę z wszystkimi jej kosztami, amortyzację sprzętu oraz środki czystości ? Zatrudniałeś kiedyś sprzątaczkę do firmy ? Bo ja tak: całkowity koszt etatu rocznie to 11 tys zł. b. sprawna sprzątaczka jest w stanie opiekować się ok 400-500 m2 pow. biurowej (podłogi, meble, kosze). To już Ci daje ok. 2 zł/m2 miesięcznie. Dodaj do tego mycie okien, drogie mycie zewnętrznej elewacji itp. Łatwo jest krytykować bez wykonania choćby najmniejszego wysiłku poznania specyfiki danej branży. Żeby było jasne - ja nie pracuję w tej branży, jestem tylko klientem podobnej firmy (nie Impela) - ktoś musi przecież sprzątać moje biura ;-)
Lunia / .* / 2004-03-25 21:09
Zielonego pojęcia nie masz "nizki" nt. kalkulacji kosztów sprzątania. Wspólczuję firmie w której pracujesz i angażujesz innych do jej sprzątania. Chyba,że masz w tym inny dodatkowy "cel".???
nizki / .* / 2004-05-13 10:14
Cel jest jeden - mieć czyste biura za rozsądną cenę. Piszesz same ogólnikowe hasła bez konkretów. Jeśli moja kalkulacja jest błędna - powiedz w którym miejscu ?? Ale widać każdy sądzi po sobie.
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy