Forum Polityka, aktualnościKraj

Indie zawiesiły poszukiwania malezyjskiego samolotu

Indie zawiesiły poszukiwania malezyjskiego samolotu

jakotakowie / 88.156.226.* / 2014-03-16 10:48
Podczas wojny w Libii,
dwu libijskich pilotów wsiadło do myśliwców ...
i autopilot zaprowadził ich prosto na NATOwskie lotnisko


Nasze F16 też mają zamontowanego takiego GRATISA!

Poniżej mamy przykład jak tymi gratisami obdzielają cały Świat


Od samego początku twierdziłem , że

Nie ważne gdzie leciał , tylko kto leciał?

==============================================================================
Malezyjski samolot porwała amerykańska armia

Opublikowano: 14.03.2014

Media światowe wprowadzają w błąd twierdzeniem, że samolot znikł z ekranów radarów, gdyż transpondery zostały wyłączone.
Radar wykrywa samolot niezależnie od tego czy ma transponder czy nie, gdyż to radar wysyła sygnał mikrofalowy,
by na podstawie odbicia stwierdzić obecność obiektu w atmosferze.„Nadajnik radaru emituje wiązkę promieniowania oświetlającą badany obszar,
sygnał odbija się od obiektu i odbierany jest w odbiorniku znajdującym się zazwyczaj w tym samym miejscu co nadajnik.”[1]

Transponder natomiast „daje wysoki poziom bezpieczeństwa w środowisku, w którym możliwe jest duże zagęszczenie statków powietrznych”[2]
i w ogóle nie jest wymagany w samolotach prywatnych.W Polsce wprowadza się w błąd, jak tu w Gazecie Wyborczej ”A to podaje w wątpliwość sprawność działania
systemów łączności maszyny, w tym transponderów umożliwiających namierzenie jej radarem.”[3] To nie jest prawda, bowiem radary mogą dokładnie określić pozycję
i prędkość samolotu. Dział „Technologie” Wyborczej nieco rzetelniej zajął się tematem, zaznaczając, że bez transponderów nie można wykryć samoloty tylko przez
tzw. „wtórne radary dozorowania” używane przez kontrolę naziemną. Jak się okaże poniżej w artykule nie jest to tak dokładnie…

Niemożliwe było również wyłączenie transponderów dokonane przez ludzi obecnych na pokładzie samolotu gdyż model 777 Boeinga
jest jednym z tych, które mają zabezpieczenia całego systemu elektroniki przed wyłączeniem od wewnątrz, zob. „Special Conditions
: Boeing Model 777-200, -300, and -300ER Series Airplanes; Aircraft Electronic System Security Protection From Unauthorized Internal Access”.[4]
Tak więc transpondery prawdopodobnie nie zostały w ogóle wyłączone, a jeśli już to nie przez czynniki wewnątrz samolotu.

CO SIĘ WIĘC STAŁO, ŻE SAMOLOT ZNIKNĄŁ Z RADARÓW?

Najlogiczniejsze wytłumaczenie podaje Jim Stone na jimstonefreelance.com.
Otóż, samolot 377 linii malezyjskich został prawdopodobnie porwany przez samolot AWACS amerykańskiego lotnictwa.
Armia malezyjska śledziła radarem samolot jeszcze przez godzinę po tym jak znikł on z radarów służb cywilnych.
Sygnał AWACS zakłócił na tyle słaby sygnał odbicia z radarów cywilnych, że samolot dla nich znikł.
Lecąc dalej na zachód, przez pewien czas mógł być śledzony przez radary armii malezyjskiej,
do momentu gdy znalazł się on w punkcie gdzie AWACS był już w stanie zakłócić zarówno radar cywilny jak i wojskowy.
To zniknięcie nastąpiło na wysokości 29,500 stóp, a więc na nic tłumaczenie, że było to zbyt nisko dla detekcji radarowej.

DLACZEGO SAMOLOT ZOSTAŁ PORWANY?

Na pokładzie znajdowało się 20 czołowych pracowników firmy Freescale Semiconductors.[5]
12 z nich było z Malezji, a 8 to Chińczycy.
Jednym z sztandarowych produktów tej firmy jest całkowicie elektryczny samochód.
Inne produkty firmy obok to m.in.
infrastruktura bezprzewodowa,
zarządzanie energią,
przenośne urządzenia medyczne, itp.[6]

Stone wysnuwa wniosek, że kontrola nad samolotem lotu 377 została przejęta przez samolot AWACS amerykańskich sił zbrojnych. Argumentuje to w sposób następujący:

1. Nie ma innej możliwości by sygnał z tak dużego aluminiowego samolotu znikł z ekranów radarów, niż zniwelowanie go innym sygnałem o odwrotnej fazie,
wysłanym z zewnętrznego źródła (którym mógł być tylko samolot o takich zdolnościach jak AWACS).
Potwierdza to fakt, że najpierw znikł z ekranów radarów cywilnych,
a dopiero później wojskowych, które są bardziej czułe.

2. Rosja, mimo, że ma samoloty podobne do AWACS nie miała żadnego interesu porywać samolotu i wrabiać takich przyjaciół jak Iran.
Chodzi o Irańczyków z podrobionymi paszportami.[7]

3. Ponieważ był to samolot malezyjski z Chińczykami na pokładzie, można śmiało założyć, że nie mogły zrobić tego te kraje, mimo, że oba mają samoloty z podobnym do AWACS sprzętem.

4. Mimo, że Freescale Semiconductors zajmuje się technologią stealth (ukrywania) to samolot nie mógł „zniknąć” za pomocą sprzętu na pokładzie,
gdyż do tego potrzebne są wielkie anteny w kształcie UFO, takie jakie mają właśnie samoloty AWACS. Firma nie jest więc na liście podejrzanych.

5. Izrael dąży do wojny z Iranem, tak więc źle sfałszowane zdjęcia rzekomych irańskich porywaczyb świadczą tylko na niekorzyść CIA, które jak wiadomo służy Izraelowi.

6. Porwanie dokonane zostało oczywiście w celu militarnym,

Najnowsze wpisy