Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Katastrofa kolejowa. Sprzęt techniczny nie zawinił?

Katastrofa kolejowa. Sprzęt techniczny nie zawinił?

Wyświetlaj:
cvhk / 79.185.198.* / 2012-03-05 12:20

Wypłatę zapomogi w wysokości 10 tys. zł dla dzieci, które straciły rodziców w katastrofie kolejowej w Szczekocinach, zapowiedział marszałek województwa śląskiego.

A dlaczego nie 250 tys? Co prawda to nie samolot ale też tragedia
(@) / 89.79.218.* / 2012-03-06 00:30

Wypłatę zapomogi w wysokości 10 tys. zł dla dzieci

To jest 2500 EUR na tyle wycenili Matkę ?..to jest skandal i bezczelność.
PO / 83.14.11.* / 2012-03-05 11:50
ciekawe za ile wykpi się pizetju
kasza-lot / 83.17.96.* / 2012-03-05 11:28
tylko był niekompletny, to taki nieistotny drobiazg
Roksana:= / 178.180.247.* / 2012-03-05 11:18
To jest tragedia!!!
tim from Dundee / 195.212.29.* / 2012-03-05 11:00
ja tam na EURO nie przyjade. Drog nie ma samoloty laduja na brzuchach a pociagi sie zderzają .
BOJE SIE
RUMCAJS ZBÓJNIK / 95.50.99.* / 2012-03-05 10:58
KATASTROFA -BARDZO LUDZIOM WSPÓŁCZUJĘ
ALE CZY POLSKA JEST WOLNA TO BYM SIE NIE ZGODZIŁ
chyba ze dla was PROMINENTÓW
m-53 / 83.24.39.* / 2012-03-05 10:57

szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego gen. Stanisław Koziej, będzie analizował przebieg akcji ratowniczej po to, żeby uczyć

To jest obraz tych rządów
mianuje się ministrów, wysokich funkcjonariuszy by się uczyli, nabierali doświadczenia.
watchdog / 94.42.189.* / 2012-03-05 10:25
5 miliardów euro z funduszy unijnych grabarczyk nie miał na co wydac w infrastrukturze kolejowej w Polsce, chciał je przenieść na drogi. Na szczęście Komisja Europejska nie wyraziła zgody.

jak to możliwe że na trasie dużych predkości dwa pociągi jadą na siebie po tym samym torze, przeciez to jest po prostu niemożliwe w normalnym świecie.

no ale jak się ma takich fachowców jak grabarczyk, któzy nie potrafią nawet ułożyc ROZKŁADU JAZDY to czego sie spodziewac po stosowaniu nowoczesnej technice bezpieczeństwa ruchu.

grabarczyka koledzy obsypywali kwiatami no i pewnie dostał ładną odprawę za swój trud w ministerstwie, zresztą podobnie jak p. kopacz która po sobie zostawiła zgliszcza i dostała podziękowanie w kwocie jak głośno się mówi , 400 000 zł.
~jurga / 89.230.202.* / 2012-03-05 10:03
Oto jak natrętnie serwis Money.pl przy każdej okazji sączy propagandę rządzących- tytuł widoczny na głównej stronie :

Największa katastrofa kolejowa w wolnej Polsce.

Czy Polska jest teraz wolna- wątpię. Moim zdaniem Polska jest teraz terytorium zależnym od zewnętrznych podmiotów, rządzący tym terytorium działają głównie w interesie obcych państw, koncernów międzynarodowych oraz swoim, swoich rodzin i znajomych, a nie w interesie ogółu Polaków. Przykłady- zbrojne interwencje w niepodległych krajach prowadzone w interesie Izraela i USA,bezprawna pomoc rebeliantom w suwerennych państwach, nowe prawo geologiczne, dające możliwość przymusowego wywłaszczenia właściciela każdego gruntu, gdzie koncern będzie chciał wydobywać gaz łupkowy. A odnośnie zabezpieczania swojej przyszłości przez rządzących oraz przyszłości ich rodzin i znajomych kosztem polskiego podatnika i obywatela przykładów mamy aż nadto.
debos / 79.191.195.* / 2012-03-05 10:10

. Moim zdaniem Polska jest teraz terytorium zależnym od zewnętrznych podmiotów, rządzący tym terytorium działają głównie w interesie obcych państw

To nie jest normalne. Albo się leczyć albo zmienic swoje otoczenie i konfrontować swoje poglądy ze zdrowymi na umyśle.
pomo dore / 2012-03-05 11:12 / Tysiącznik na forum
nudne te twoje komentarze. przewidywalne. napisz raz w miesiącu cos od siebie- np 30 linijek tekstu. a ty tylko wyrywasz jedno zdanie z postu przeciwnika i modyfikujesz stawiając znak zaputania na końcu zdania plus jakaś inwektywa. bluzgi tez masz matole bez polotu
ryba się psuje od ogona:))))) / 83.238.153.* / 2012-03-05 09:52
Bo radarów nie było.
Zyga PRL / 83.136.224.* / 2012-03-05 09:33
Majątek kolei wygląda jak miasto Prypeć. Opuszczony skrawek ziemi, gdzie czas zatrzymał się prawie 30 lat temu.

Wrogiem kolei są jej pracownicy 128 tys.!!! ludzi, z których większość w robocie nie ma co robić lub robi rzeczy niepotrzebne, nie przekładające się na efektywność spółki. Wynagrodzenia pochłaniają kasę na inwestycje.

Wrogiem kolei są związki zawodowe.

Wrogiem kolei jest jej właściciel. Upychający swoich ziomków, którzy zarządzanie spółką mylą z dworowaniem. Z resztą większość z nich potrafi tylko przyaktorzyć.

Podobnie jest w energetyce, podobnie w górnictwie.

Może parlamentarzystą i ministrom doradzą w tej sprawie ich 125 letni doradcy i asystenci.
Oszolomowaty / 193.110.130.* / 2012-03-05 09:31
Troche z reala dla POsrancow tutaj piszacych:
"...W tragicznej „klasyce”, jak to w klasyce, wszystko jest powtarzalne. Oczywiście nie mam pojęcia co się stało, że się stało, ale z całą pewnością, i zanim cokolwiek usłyszałem, byłem w stanie przewidzieć pakiet działań i stwierdzeń. Pierwsze stwierdzenie zawsze jest osłonowe: „nie szukajmy winnych na tym etapie”, „nie zbijajmy kapitału politycznego na tragedii”. Za tym stwierdzeniem idzie działanie, czyli w nocy, jak nie samolotem lub helikopterem, to zwartą kolumną limuzyn na miejsce katastrofy jedzie Tusk i przecież nie po kapitał jedzie, ale jako wybitny ratownik od katastrof wszelakich. Jego obecność nie absorbuje wojewodów, nie trzeba mu zabezpieczyć warunków bezpieczeństwa, kawy w termosie, sierotek z kwiatami i tak dalej. Słowem na miejscu zdarzenia, gdzie liczy się czas i zapanowanie nad chaosem, pojawia się ktoś, kto samą swoją obecnością komplikuje akcję ratunkową, mówiąc wprost zawraca dupę. Po takim zdaniu pojawia się inna klasyka. Jakby nie pojechał ty by pisali, że bydlak. Nie wiem kto i co by napisał, ja nic bym nie pisał, bo i Tusk i każdy inny premier tak jest potrzebny na wałach i torach jak przysłowiowy wrzód na „d”. Następne stwierdzenie – fachowcy się powinni tym zająć, a nie amatorzy. Ano właśnie, to niech amatorzy nie robią cyrku na miejscu wypadku, tylko siedzą na tyłku w swoich gabinetach i zachodzą w łeb, co tym razem spieprzyli? Skoro się nie zna, skoro nie potrafi, skoro nie ma kompetencji, to po co tam lezie? Po kapitał polityczny, po nic innego. Zresztą jak widać na tragicznym obrazku, na torach pojawiło się trzech wysokich rangą polityków: premier, minister transportu, minister spraw wewnętrznych. Prawie do posiedzenia rady ministrów doszło, a powód oprócz kapitału jest prosty. Oni wszyscy wiedzą, że niezależnie od tego, co było przyczyną wypadku, kolej w ostatnich latach jest w takim stanie, w którym niewiarygodnym sukcesem jest napisanie rozkładu jazdy. Boją się kto beknie za burdel i tyle.
Czy mam siedzieć cicho, bo „na tym etapie”, bo „hiena cmentarna? Nie ja tu jestem hieną cmentarną jeśli już, ale zgraja politycznych ignorantów biegnąca z pełnymi gaciami po alibi dla siebie – fotki na tle tragedii. Dale z klasyką jest niezmiennie klasycznie, zaprzęga się do ocen cały okres i jednak natychmiast znajdują się winni – wszyscy jesteśmy winni. Rzecz w tym, że w przyrodzie istnieje coś takiego jak statystyka, a z tej wynika, że od 1990 roku do dziś, ponad połowa wypadków kolejowych wydarzyła się przez ostatnie pięć lat. Zatem nie wszyscy są winni, w każdym razie nie wszyscy jednakowo. Sam na przykład, w bezczelności swojej, w ogóle nie czuję się winny, w najmniejszym stopniu. Nie wiem jeszcze jak z komisją do spraw katastrof będzie w szczegółach, ale już wiem jak będzie generalnie – absolutnie apolitycznie i wyjaśnimy każdy detal. Powiedzonko trzeba przetłumaczyć – beknie najniższy z możliwych szczebli, ściągniemy z Internetu parę zdjęć i podpiszemy się pod raportem biegłych, którzy stwierdzą, że jak walnęło to się zderzyło. I niczego nie zarzucam fachowości poszczególnych i potencjalnych fachowców, piszę jedynie, że tacy raczej się w komisjach nie pojawiają. W ostatnim kadrze klasyki, który jeszcze mam siłę opisać, widzę następnego pajaca z orszakiem ochroniarzy, sztabem doradców i kolumna medialną, który na tle zmiażdżonych składów opowiada o „państwie, które zdało egzamin”. Proszę odgadnąć imię pajaca, a komu za mało informacji podpowiem cytatami: „z każdej katastrofy można nauczyć się czegoś dobrego”, „jak najczęściej bywa w tego typu katastrofach w 90% przyczyną jest tak zwany czynnik ludzki”. Klasyka. Każdy wysoko postawiony błazen, który w pierwszych sekundach stwierdził, żeby nie robić kapitału politycznego, był już na miejscu katastrofy i wykonał działanie, które daje mu alibi i buduje polityczny wizerunek zatroskanego ojca narodu, tym razem zatroskanego koleją.
..."
Z blogu matki Kurki ..
a teraz szybciutko zglosic do usuniecia!
m-53 / 83.24.39.* / 2012-03-05 10:52
W tej paradzie błaznów zabrakło mi wyraźnie
- Kopacz, by odsiała ziarno od plew
- młodego Tuska, szpenia od TGV - wszak posiągi pędziły z niespotykaną prędkością
- no i Niesioła, by dał odpór i wskazał winnych politycznie.
jru / 88.217.253.* / 2012-03-05 09:57
smutna prawda o tym padole lez...
Natter2 / 2012-03-05 09:11 / Tysiącznik na forum
Prędzej czy póżniej ,to było nieuniknione pytanie było tylko kiedy?Jeżeli PKP podzielono na ok.20 spółek to tam zapanował kompletny bałagan i rozmyła się odpowiedzialność i kompetencja.
debos / 79.191.177.* / 2012-03-05 09:17

Jeżeli PKP podzielono na ok.20 spółek to tam zapanował kompletny bałagan i rozmyła się odpowiedzialność i kompetencja.


Za nadzór ruchu rozmyla się odpowiedzialność? Dwadzieścia spólek odpowiada za nadzór ruchu i zarzadzanie infrastrukturą kolejową?
pajchiw / 2012-03-05 08:47 / Tysiącznik na forum
Ja pit...lę - kolejna "niezależna" komisja, która będzie miała na celu przekonanie słuchających mediów baranków, że martwi maszyniści byli winni... No, bo żywi przecież mogli by się bronić i coś chlapnąć o rzeczywistym stanie naszej kolei. A tak przed tym nieszczęsnym Euro, to nieładnie. Potem jeszcze przez 10 lat będziemy "w budowie' a na budowie, to "wiadomo" - wszystko przejdzie...
debos / 79.191.177.* / 2012-03-05 08:57

kolejna "niezależna" komisja, która będzie miała na celu przekonanie słuchających mediów baranków,

Powolajcie sobie pisowskie ciemniaki swoją niezależną komisję. Za odpowiednie pieniadze i na Biniedę bedziecie mogli liczyć. On wam wszystko, ze szczególami wyjaśni.
pajchiw / 2012-03-05 09:23 / Tysiącznik na forum
Sam jesteś ciemniak. W przeciwnym razie był byś w stanie zrozumieć, że istnieje coś takiego jak nie zgadzanie się z wciskaniem kitu i propagandą władzy, przy jednoczesnym braku sympatii do PiS.
No, ale do tego trzeba mieć wyobraźnię, słuchanie krajowych mediów i "robienie" studiów dla "papieru" tego raczej nie rozwija...
debos / 79.191.177.* / 2012-03-05 09:59

że istnieje coś takiego jak nie zgadzanie się z wciskaniem kitu i propagandą władzy, przy jednoczesnym braku sympatii do PiS.

A konkretnie?
A w kpieniu czy szydzeniu z ciemnego, zasciankowego, niewyksztalconego pisowskiego elektoratu to już kazdą granicę można przekroczyć? Tylko dlatego, że ten ciemny lud jest gotów wszystko przyjąć?
travinsky / 31.175.45.* / 2012-03-05 09:41
od kiedy polska jest wolna?
debos / 79.191.177.* / 2012-03-05 10:05

od kiedy polska jest wolna?

Od 1989r. Dziwne, że się nie zorientowaleś.
pajchiw / 2012-03-05 09:50 / Tysiącznik na forum
A gdzie napisałem, że jest? :) Mamy wolność w zakresie kupowania sobie tego co chcemy - do wysokości naszych możliwości finansowych. I to tyle. Reszta jest dla przyjaciół aktualnego Króliczka...
(@) / 89.79.218.* / 2012-03-05 10:36
Więcej wolności Polacy mieli przed 1989 rokiem. Ale co ty możesz o tym wiedzieć skoro nosiłeś wtedy pieluchy i darłeś japę jak syrena strażacka.
pajchiw / 2012-03-05 11:12 / Tysiącznik na forum
Głupoty gadasz.
Pamiętasz stan wojenny cwaniaczku?
Jakoś nie kojarzę tej wolności w PRL.
Chyba, że wolność akceptowalnego uchlewania się w trupa w pracy/domu/na ulicy. Totalnego braku odpowiedzialności za cokolwiek i "czy się stoi, czy się leży to wypłata się należy".
Rozpasanie władzy przy korycie było jeszcze większe i - nie oszukujmy się - doprowadziło do tego że nawet oni sami nie potrafili się utrzymać. Dopiero jak rząd się sam NIE BYŁ W STANIE "wyżywić" to pozbierali co zostało i oddali to w ręce tych samych kolesi, którzy doprowadzili do tego stanu. Po czym - zgodnie z umową z następnymi cwaniakami pozwolili nam zajmować się kupą obornika, którą nam zostawili. Reszta to tak na prawdę karma dla głupców. Nie bądź nim Człowieku!
do początku nowsze
1 2

Najnowsze wpisy