Klienci banków wciąż wolą chodzić do oddziałów
T.W.
/ .* / 2004-12-06 08:29
Kris
/ .* / 2004-12-18 17:05
Ja widzę sprawę nieco inaczej - owszem obsługa internetowa jest ok ale są ludzie którzy wolą jednak szum pieniędzy przy kasie i ja szanuję ich wybór. Poza tym wgonienie klienta w internet czy call center jest przerzuceniem części kosztów na klienta czego nikt nie dostrzega, poza tym nikt nie zauważył że to teraz klient ma pilnować swego komputerka w domu jak twierdzy, a do tej pory te informacje były "pilnowane" w banku. Inną rzeczą jest zwalnianie kasjerów lub przerabianie ich na sprzedawców co jest już nie do zniesienia. Taki kasjer po załatwieniu spraw z gotówką ma obowiązek zaproponowania sprzedaży co może doprowadzić do szału. Kiedyś banki i bankowcy znaczyło co innego, dziś to bardziej przypomina właśnie markety, salony sprzedaży, zupełnie straciło to prestiż i zaufanie. Czasy się zmieniają, zmienia się i bankowość, ale my tradycjonaliści lubimy kiedy pani kasjerka jest miła, miło pachnie, pięknie wygląda i ma pracę. Wy klikacze już tego nie zrozumiecie :- ) pozdrawiam.
Ania
/ .* / 2004-12-11 16:51
Polacy się boją zmian (bariera psychologiczna - kontakt i zaufanie maszynie), a z drugiej strony społeczeństwo jest naprawdę biedne i przeważają w nim ludzie starsi. Ja uważam, że elektroniczne formy kontaktu z bankiem są najlepszą rzeczą, jaką banki mogły wprowadzić do obsługi swoich klientów. Przemawia za tym nie tylko wygoda, prostota i taniość, ale przede wszystkim to jak dużo naszego czasu i nerwów nam zaoszczędza obsługa wykonywana za pomocą maszyny (bankomat, komputer itp.) niż tradycyjna - okienkowa. Jeśli chodzi o ryzyko to wszystko zależy od nas i tego jak stosujemy się do zasad bezpieczeństwa. Naprawdę bankowość elektroniczna i internetowa to jest świetna sprawa i nie ma się czego bać, a nasze pieniądze możemy stracić wszędzie (np.: kradzież portfela).
ZADOWOLONY
/ .* / 2004-12-11 12:11
Posiadałem przez 5 lat konto firmowe w PKO BP tzw.tradycyjne, wnioski :niska jakość obsługi, drogie utrzymanie konta itd ( odnoszę się do oddziału w którym najczęściej robiłem transkacje, może w innym oddziale jest lepiej). Byłem juz bardzo zmęczony tym bankiem, dlatego zmieniłem na mbank, oczywiście obsługa przez internet REWELACJA.Ci co mówią o internetowym złodziejstwie i inne dyrdymałay powtarzają obiegowe opinie ( to norma w Polsce),prawdopodobnie sami z tego nie korzystali. Aktualnie czuję sie niezależny( przelewy robię o kazdej dowolnej porze), utrzymanie konta praktycznie 0 , przelewy za symboliczną złotówke.A wszystko załatwiłem nie będac nawet w banku. POLECAM wwszystkim,którzy słuchają bzdur i obiegowej opinii. Po prostu przekonaj sie sam. A tak na marginesie sam byłem sceptyczny, żałuje że tak długo zwlekałem ze zmianą banku i sposobu obsługi mojego konta.
gg
/ .* / 2004-12-08 17:00
głównie drodzy pracownicy banków powidem są złodzieje internetowi,pseudotabezpieczenia konta,koszty stałe prowadzenia rachunku,długi okres redklamacji przy pomyłkowym ściągnięciu pieniędzy z konta przez bank 30dni,koszty internetowych oplat,sprzęt komputerowy 4-6 tys zł
PIKI
/ .* / 2004-12-07 11:31
Mimo ,ze pracuję w banku, swoje prywatne sprawy najchętniej załatwiam przez internet.Tani,wygodnie, poufnie i właściwie bezproblemowo.Gorąco polecam. Naprawdę zaoszczędza to mnóstwo czasu i pieniędzy.A nauczyć może się KAŻDY, tylko trochę chęci:))
Marta
/ .* / 2004-12-07 07:05
Polacy , a jak widać i niektórzy dyskutanci money.pl, którzy na co dzień są obeznani z internetem - nie interesują się ofertą PKO BP i nie wiedzą , że do swojego konta mogą podpisać umowę . Ja podpisałam . Płacę 2 zł /m-c za prowadzenie konta i przez 1/2 roku mam bezpłatne wszystkie przelewy , nawet te do ZUS . A jaka wygoda _ siedzę przed laptpoem i klikam. Tego życzę T.W. , EC, ATM i innym.
ATM
/ .* / 2004-12-06 19:34
To prawda. Tylko zwróćmy uwage na to jak dynamicznie funkcjonuje obsługa banków w US. Mam konto w Wells Fargo. Jeżeli wchodzę do banku i siadam na kanapie to już obsługa jest w pełnej gotowości bo marnuję swój cenny czas czekając. W Polsce mam konto w Citibanku Oddział Katowice. Ostatnio byłem w oddziale w celu dokonania przelewu. W oddziale są 3 stanowiska do obsługi klienta przy czym 2 były active. Straciłem 15 min i nawet nikt mnie za to nie przeprosił ;-).
Beata
/ .* / 2004-12-06 18:43
Od kilku lat korzystam wyłącznie z e-konta.Aktualnie jest to Inteligo czyli PKO BP. System informatyczny jest bardzo prosty dla użytkownika.Jest również w miarę stabilny.Za kilka złotych miesięcznie mam naprawdę wygodne narzędzie z powiadomieniami sms o wszystkich transakcjach.dla mnie placówki banków jako budynki z okienkami mogłyby już w ogóle przestać istnieć. Ostatnio nauczyłam korzystania z e-konta swoją Mamę - emerytkę. Jestem z tego faktu dumna - koniec listonosza z emeryturą i płacenia rachunków w bankach a tym bardziej na poczcie. Zamiast krytykować poznajcie kilka systemów bankowych.mam wrażenie,ze ta krytyka wybika wyłącznie z braku umiejętności korzystania z tego prostegi i szalenie przydatnego narzędzia.
T.W.
/ .* / 2004-12-06 08:29
Może w Stanach, ale ja gdy mam najprostrzą sprawę do załatwienia muszę stać do dwóch godzin w I-szym odzziale PKO BP w Warszawie.Krew mnie zalewa, dlaczego w takim "sztandarowym" banku nie mam możliwości internetowego dostępu do konta, a po każdą kartę muszę się zgłaszać osobiście.Inne banki mogą je przesyłać pocztą. Dlatego właśnie zrezygnowałem z karty kredytowej PKO i roważam preniesienie konta gdzie indziej .
Mh
/ .* / 2004-12-12 22:58
stojąc dwie godziny jak sam piszesz w Banku PKO BP to mógłbyś się przez ten czas wysilić i poczytać to byś wiedział,że ten Bank od dawna ma usługi internetowe.
upright
/ .* / 2004-12-06 19:42
Oraz Żubr - jak mocne muszą być przyzwyczajenia?
ann
/ .* / 2004-12-06 19:41
trzeba sledzic co sie dzieje a nie badolic jaki to ja biedny ... od 15 listopada PKO BP udostepniło dotstep do konta poprzez internet, tzreba tylko podpisac umowę :)
U-bot
/ .* / 2004-12-06 12:28
Kolego, zamiast biadolić i się "zalewać krwią" trzeba poprostu zmienić bank. no ale tu trzeba wykazać się odrobiną inicjatywy co widać nie jest Twoją najmocniejszą stroną :-)
EC
/ .* / 2004-12-06 11:48
Dziwię się , że przy obecnej konkurencji PKO BP ma jeszcze taki udział w rynku
BB
/ .* / 2004-12-13 21:28
wszyscy narzekają na PKO BP, ale i tal maja tam rachunki, bo prawda jest taka,że wbrew pozorom w tym banku jeszcze są najniższe opłaty za rachunki. np. porównajmy z PEKAO sa tam za prowadzenie rachunku ROR biorą prawie 11zł, a w PKO tylko 4zł - jest różnica??? Poza tym jest naprawdę wiele usług dodatkowych dzięki którym można dużo zaoszczędzić, a nie biadolić, i narzekać. Nawet jak manna z nieba spada to trzeba sie po nią schylić.
K
/ .* / 2004-12-10 16:26
PKO umożliwia załatwienie większości spraw bez stania w kolejce. Zamiast płacić rachunki "ręcznie" można złożyć jednorazowo polecenie zapłaty. Nawet wpłacać pieniądze można w bankomacie(funkcja depozyt). Działa internetowy dostęp do konta. Instytucje mogą księgować programami do bankowoćci prywatnej. Nie jest więc tak źle jak możnz sądzić z pozorów. Pozdrawiam K
Kredyty hipoteczne - najlepsza oferta: