Forum Forum finansoweInne

Klienci Eurobanku nie mają już trudności z dostępem do swoich pieniędzy

Klienci Eurobanku nie mają już trudności z dostępem do swoich pieniędzy

Wyświetlaj:
Vive la franca / .* / 2005-06-07 19:22
I tu widac wyzszosc banku prywatnego nad panstwowym - w prywatnym wyda sie troche wiecej na reklame TV i chocby nawet nie dzialalo w ogole to ludzie wplacac pieniadze beda jak zloto chocby reszta nie mogla pobrac ani grosza przez rok...
klient twoj pan / .* / 2005-06-07 13:10
to nie koniec klopotow! ze strony reklamowej swietnie,ale ktos zapomnial ze to nie proszek do prania a pieniadze ludzkie!!! Awaria, jasne zdarza się, ale widac ,jak dbacie o klientow!!
Jacek / .* / 2005-06-07 12:46
Jeden wielki skandal , a tak nawiasem potrafią brać lichwiarskie odsetki od kredytów przy zerowych od lokat. Cały pion informatyczny powinien iść do szkoły podstawowej - gdzie oni uczyli się informatyki?
pietruszka / .* / 2005-06-07 12:28
To już nie jest polski bank. Został sprzedany za 8 stówek dwa miesiące temu. Kupiły go żabojady i coś mi się widzi, że zrobią w nim taki bałagan jak w naszej kochanej tepsie z obsługą przez telefon. Obym się mylił. A na marginesie. Dla internetowego banku PODSTAWĄ jest posiadać drugi równie wydolny serwer który w przypadku awarii szybko zastąpi uszkodzony. Można im oczywiście wspólczuć i tłumaczyć, że robili co mogli ale moim zdaniem przez swoją lekkomyślność obudzili się z ręką w nocniku. I gdyby to dotyczyło komputera w warsztacie u pana Zenka to możnaby machnąć ręką. Tylko, że to był serwer banku i to nie regionalnego. Banki na nas sporo zarabiają a jak nie chcesz płacić to nie przyjmują argumentów, że ci się w tym miesiącu noga podwinęła i nie masz. Więc dla mnie wszelkie tłumaczenia są śmieszne. O ile mogę zrozumieć klopoty które trwają 24h to tydzień jest zwyczqajnym skandalem i kropka.
marcin / .* / 2005-06-07 09:36
Gratuluję Pracownikom Eurobanku, że przetrwali kryzys, bo nie każdy Klient potrafi zrozumieć takich sytuacji. Tym, którzy nie rozumieją, życzę aby nadal byli idealni.... tak jak do tej pory, w krzyku i awanturach.
Krytyk / .* / 2005-06-07 07:48
Jak mozna dopuscic do takiej sytuacji... Wstyd. Klienci bez pieniedzy!!!!Poza tym widac ze naganiacze banku slodza jak moga...
loki1458 / .* / 2005-06-07 07:40
mam nadzieję że za sprawy "informatyki" nie jest tam niedouczony syn Prezesa :)
Polonista / .* / 2005-06-07 09:23
zapomniałeś o orzeczeniu przez co Twoja wypowiedź jest niezrozumiała
Niepolonista / .* / 2005-06-07 14:04
o orzeczniku, a nie orzeczeniu. Fragement orzeczenia juz jest.
basia / .* / 2005-06-06 22:50
Jestem klientem. Nie mam pretęsji, /mi też padł komputer podczas burzy/. Obsługa banku się starała, co mogli robili ręcznie, dziś komputery chodziły bardzo opornie, ale przy odrobinie cierpliwości można było coś załatwić. zamisat znęcać się nad bankiem który naprawdę robi co może by ułatwić życie klientom stancie sobie w kolekce w znanych Polskich bankach z tradycjami, poczekajcie 40 minut aż pani w wieku "przedemerytalnym" jednym palcem wstuka wasze dane do komputera..., e dajcie spokój!!!
domisiak27 / 2009-02-04 17:20
ja wzialem kredyt w eurobanku 07,072007 niby trzy miesiace mialy byc bez rat a pierwsza placilem we wrzesniu bo zadzwonil przedstawiciel banku i straszyl mnie windykacja wiec zamiast trzech miesiecy bez rat mialem tylko dwa ale to nie koniec w grudniu 2008 poztanowilem zamknac kredyt wplacilem 9 pozostalych rat wykorzystujac oszczednosci i mialem dostac zwrot ubezpieczenia sprawa ciagnie sie juz dwa miesiace euro bank nie chce oddac moich pieniedzy wymyslajac coraz to nowe powody kiedy powiedzialem ze bredni ktore mi wygaduja nie ma w umowie uslyszalem ze mam stara umowe a kto mi ja dal do cholery w zwiazku z tym doradca w banku kazal napisac mi skarge napisalem i co od ponad miesiaca nie otrzymalem zadnej odpowiedzi ja mam juz 60 lat a do banku tego trzeba jechac 20 minut autobusem nie mam sily by jezdzic tam co chwile i pytac wiec poslalem corke aby zapytala czy jest odpowiedz i czy mam po co przyjechac niestety na tak bzdurne pytanie nie uslyszala odpowiedzi bo nie moga udzielic jej zadnych informacji moim zdaniem euro bank to banda zlodziei i oszustow jezeli w ciagu tygodnia nie otrzymam odpowiedzi skontaktuje sie z rzecznikiem praw konsumenta niech on zajmie sie ta sprawa
Lukas Bank / .* / 2005-06-07 08:26
Czyżby to jakiś pracownik chcący otrzymać podwyżkę lub awans???
mb / .* / 2005-06-06 22:31
Cieszę , że kłopoty klientów Eurobanku się skończyly.W zeszłym roku zmarł nagle prezes i współtwórca banku a ostatnio ta burza. Na tym kłopoty napewno sie skończą. Życzę bankowi powrotu do formy.
Elżbieta / .* / 2005-06-06 20:21
Chyba teraz Bank powinien pomyśleć o o wynagrodzeniu swoim klientom niedogodności jakie nastąpiły no i co zrobić aby więcej nie było takich sytuacji
Jurek / .* / 2005-06-06 16:39
co możemy dla państwa jeszcze zrobić ? odpłynąć
polak mały / .* / 2005-06-06 12:33
zobaczymy jak długo bedzie dzialal bez problemow

Najnowsze wpisy

Kredyty gotówkowe - najlepsza oferta: