Forum Forum finansoweKredyty

kredyt na spółkę

kredyt na spółkę

tsubame / 2009-02-25 19:41
Witam. Jestem zielona w temacie, proszę o informację. Zamierzam wziąć kredyt mieszkaniowy, jednak sama nie będę mieć zdolności kredytowej. Czy można wziąć kredyt na spółkę z drugą osobą, jeśli nie jest się małżeństwem ani rodziną? W jaki sposób i w jakim banku?
Wyświetlaj:
kuba3 / 2009-03-02 12:29
Witam!
Ja dostałem kredyt z osobą, z którą nie jestem spokrewniony - tzw. związek nieformalny. Bank się o nic nie pytał, dał nam po pół kredytu na łebka i mamy po 50 procent mieszkania. Raty spłaca jedna osoba.
Dodam, że kredyt brałem w czasach, kiedy banki chętnie ich udzielały. Nie wiem, jak jest teraz.
zortan77 / 84.10.248.* / 2009-02-28 16:24
Pytanie podobne. Mieszkanie kupuja rodzice i na nich STOI W kw., ale splacam ja? Zenie sie po takim dealu, nastepnie po okresie splaty rodzice przepisuja mieszkanie na mnie .Co z ewentualymi roszczeniami zony w przypadku rozkladu malzenstwa?
planfinance / 2009-02-25 21:34
Wiadomość usunięta ze względu na naruszenie regulaminu forum.
tsubame / 2009-02-27 06:06
mam 25 lat,
druga osoba 40,
kredyt dopiero zamierzam wziąć na mieszkanie, planuję znaleźć takie do 250 000, rynek wtórny;
wysokość wkładu 25 000;
zarobki: 1700 netto i 3 500 netto;
waluta: prawdopodobnie CHF;
czy przy takich warunkach uzyskam zdolność kredytową i gdzie?
nielogo / 83.18.231.* / 2009-03-01 12:31
przy takich zarobkach i tak małym wkładzie włsany ciężko bedzie uzyska kredyt w CHF'ach. wklad wlasny musiłbyby w okolicy 30% i zarobkie 5000 plnów aby myslec o tym.
Jacqb / 2009-02-27 14:26 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
hmm.. osoby które tu Tobie odpowiedziały reprezentują firmy pośrednictwa finansowego. Pamiętaj, że nie wszystkie opinie z forum są bezinteresowne i neutralne. Poza tym nie warto chyba też dzielić się swoimi danymi tak ochoczo :).