Forum Forum finansoweKredyty

Kredyt w Millenium - moje doświadczenia

Kredyt w Millenium - moje doświadczenia

Klient=Petent / 2007-06-27 14:46
Jestem Klientem Millennium (tj. Petentem), który w 2006r. wziął kredyt hipoteczny a potem, jakby tego było mi jeszcze mało, zapragnął podwyższyć kwotę kredytu….W szczególności ta druga operacja (do dnia dzisiejszego trwająca równe 3 miesiące) zdaje się przekraczać zdolności tej organizacji…. Piszę na forum, ponieważ podejmowane przeze mnie próby reklamowania jakości oferowanych mi usług w tym Banku pozostały bez odzewu.


Ale od początku…Moje pierwsze „schody” pojawiły się w momencie oceny przez analityków tego Banku zgromadzonej dokumentacji wraz z wnioskiem kredytowym. Przez chwilę trwała korespondencyjna dyskusja z analitykiem Banku, w trakcie której aby go przekonać o prawomocności i ostateczności wydanej decyzji o pozwoleniu na budowę musiałem sięgnąć po lekturę i cytaty z Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Pominę milczeniem szczegóły składanych mi przez tegoż analityka propozycji abym uzyskał jakieś dodatkowe poświadczenia z organu architektury. Kto próbował skłonić jakikolwiek Urząd do wydania zaświadczenia, o którym tenże nigdy wcześniej nie słyszał, ten wie o czym mówię….

Kolejne schody pojawiły się gdy, na skutek niedoszacowania wydatków oraz galopujących cen materiałów i robocizny, 3 miesiące temu złożyłem wniosek o podwyższenie kwoty kredytu.

Każdy kto w Millenium złoży taki wniosek musi się liczyć z koniecznością ponownej wyceny nieruchomości. Ile trzeba za to zapłacić? Ta kwestia również była (i pewnie nadal jest) rozmaicie interpretowana przez Bank, oczywiście w zależności z kim się rozmawia na ten temat. Inaczej zeznawali pracownicy Infolinii (kwota 200PLN z tytułu aktualizacji wyceny), inaczej pracownicy Oddziału („analityk powiedział nam, że 800PLN z tytułu ponownej wyceny”). Na szczęście pracownicy telefonicznego serwisu (walidowanego) podjęli się sprawdzenia. Wyszło, że jednak nieruchomość trzeba wyceniać od nowa (!) czyli 800PLN….

Na rozbieżne informacje musi być również przygotowany kredytobiorca, który chciałby się dowiedzieć kiedy otrzyma wnioskowaną kwotę. Ta kwestia również jest rozmaicie przedstawiana przez Bank. Inaczej zeznają pracownicy Infolinii („około 1 miesiąca”), inaczej pracownicy Oddziału („nawet 2 miesiące”). Rzeczywistość pokazuje, ż te twierdzenia trzeba raczej sumować….

Nie byłbym obiektywny, gdybym nie wymienił pewnych plusów tej współpracy. Jedyną zaletą jest, w mojej opinii, zaoferowane kredytobiorcom konto internetowe. W porównaniu z produktem oferowanym przez mój poprzedni bank nie można mu nic zarzucić. Ale to tylko tyle ….

Pracownicy Banku bez jakiejkolwiek żenady przyznają, że dotychczasowi Klienci Banku są traktowani = obsługiwani w drugiej kolejności jeżeli chodzi o procedowanie wniosków. Tego rodzaju krótkowzroczne podejście (poparte niezrozumiałą dla mnie szczerością w kontakcie Klientem) zachęca mnie do zabrania moich zabawek z tej piaskownicy gdy tylko natrafię na równie fajną.

Reasumując, uważam, że prowadzenie procesu inwestycyjnego wspólnie z tym Bankiem jest bardzo trudne. Brakuje rzetelnej informacji. Oprócz czasu i wysiłku potrzebnego na zgromadzenie dokumentacji, trzeba poświęcić sporo czasu na uzyskanie / wyegzekwowanie jakiekolwiek informacji. Biorąc pod uwagę wysokość oferowanego oprocentowania kredytu hipotecznego oraz spread (środek tabeli w porównaniu z innymi bankami) moja ocena jest raczej negatywna.

Klient = Petent
Wyświetlaj:
Kgdsvgth / 5.173.232.* / 2022-01-28 15:32
Odradzam kazdemu branie kredytu hipotecznego w Millennium. Do kazdej transzy zadali po 200 tysiecy wkladu wlasnego, analitycy nie znajacy sie na budowie, wycenili mi dom ssz na 102 tysiace i by uYskac kolejna transz zazadali ponownie 200 tysiecy wkladu wlasnego. Pisalem o zerwanie umowy i ponad miesiac nie odpowiadaja. Uciekac z tego banku jak najszybciej. W innych nie bylo problemu.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Odradzam Millennium / 178.42.24.* / 2018-10-19 11:51
Wszystkie negatywne komentarze są jak najbardziej prawdziwe. Pracownicy i analitycy nie są w ogóle profesjonalni, brak im podstawowej umiejętności formułowania swoich oczekiwań co do wymaganych dokumentów. Wygląda to tak
jakby celowo nie informowali ,,petenta,, o potrzebnych zaświadczeniach, po to żeby przeciągać wszystko w czasie. Podobno budowa domu zżera wszystkie nerwy... no cóż, my straciliśmy wszystkie nerwy przez ten bank. Rozpatrzenie wniosku 3 miesiące, podpisanie umowy i kolejny miesiąc czekania na pierwszą transzę mija bo okazało się, że jednak brakuje im miliona zaświadczeń. Żenada
oaktree / 105.4.131.* / 2018-02-02 07:01
Witam, jestem prywatnym pożyczkodawcą i inwestorem, który udziela pożyczek firmom i osobom prywatnym od ponad 20 lat. ubiegać się o pożyczkę. Czy potrzebujesz pomocy finansowej? złóż wniosek o pożyczkę.
email: oaktreescapital01@gmail.com
AtaJola / 217.67.216.* / 2016-02-24 15:50
czy ktoś dysponuje może regulaminem udzielania kredytów hipotecznych w Millennium oraz cennikiem z 2007 roku?
tomasz102 / 195.81.3.* / 2017-03-21 16:45
Witam, czy udało Ci się odszukać regulamin udzielania kredytów hipotecznych Millennium z 2007 r. Pytam bo również poszukuję
fanpage / 2013-02-12 11:27
z bankami to umowy podpisuje sie jak z diablem sprzedajac swoja dusze albo godnosc. niestety banki zeruja na niewiedzy i strachem ludzi. naciagaja na kosmiczne koszty i ogromne odsetki. a millenium to w szczegolnosci, nie jetes pierwszym i nie ostatnim
marek779 / 2013-02-11 23:01
Miałem przyjemność rozmawiać z pewnym "miłym" pracownikiem banku. Pomimo tego iż dostarczone zostały wszystkie dokumenty wymagane przez bank oraz spełniłem wszyskie kryteria aby dostać kredyt hipoteczny niestety otrzymałem decyzję negatywną. Zrobiono mi przesłuchanie na temat mojej pracy, zarobków. Pytano również o spawy administracyjne firmy, w której pracuję. Szczerze mówiąc nie wiem czy owy pracownik miał prawo do tego aby zadawać tak szczegółowe pytania dotyczące polityki panującej w firmie. No cóż.."kultura osobista" w tym przypadku idzie w parze z "inteligencją".
Bank bezpodstawnie odrzuca również wnioski dotyczące umów o dzieło i nie liczy się z nikim. Nie potrafi uzasadnić tego, dlaczego tak robi skoro najpierw ustala z klientem, że takie umowy również będą brane pod uwagę. NAJGORSZY BANK I BRAK KULTURY OSOBISTEJ ORAZ KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW!!!!!
Selline / 62.141.210.* / 2012-04-24 23:33
Ja też zgadzam się ze wszystkimi negatywami pod adresem Millennium,doświadczenie nauczyło mnie jednego,jak nie można samemu poradzić sobie z bankiem to poradzi sobie rzecznik praw konsumenta lub arbiter bankowy-polecam to działa!!!!!!!!
BOB BUDOWNICZY / 31.174.1.* / 2011-09-08 22:59
millenium bank TRAGEDIA - przelew 2 transzy ! wg umowy na analize postepu pracy mają 4
dni robocze, czekam juz ponad 2 tydzień i nic nikt nie wie, Status wniosku trwa
sprawdzanie dziennika budowy , ANALITYCY MILLENIUM chyba śpią , albo bank specjalnie
przedłuża wypłatę zebym czasem nie miał odsetek . Ekipy budowlane zrobiiły swoje a nie
mam czym zapłacić, NERWY, NERWY NIE PRZESPANE NOCE , NIE POLECAM TEGO BANKU, ZŁOŻYŁEM
WNIOSEK DO INNEGO O KREDYT , Millenium pozywam do sądu o nie dotrzymanie umowy, SZOPKA
JAKAŚ.
123ewa123 / 83.27.42.* / 2009-12-17 12:16
Doswiadzcenai z Mille mam raczej koszmarne...
1-czekanie i czekanie i czekanie jakby to jak prosba o
jalmuzne byla a nie TRANZAKCJA BIZNESOWA na ktorej bank
BARDZO duzo zarabia
2-nierzetelne informowanie i rozbieznosc komunikatow na
lini: kierownik oddzialu -pracownik w oddziale - infolinia -
analityk - strona int.
3-bardzo niska kultura polityczna banku (ale oni nie maja
pojecia ze takowa w ogole istnieje)
4-nie zalezy im na wydawaniu kredytow z prostego wzgledu:
maja za duzo wnioskow bo warunki "na dzien dobry" maja
gdzies tam zawsze ciut lepsze niz inne banki - JEDNAKZE w
trakcie kompletowania dokumentow przez klienta okazuje sie
ze tam panuje nieprzecietny BALAGAN i nastepuje:
-gubienie dokumentow
-zmienianie decyzji
-rozwlekanie terminow
-pzekrecanie informacji
-doprowadzanie klienta do wigilii zalamania nerwowego
A to wszystko jest ich STRATEGIA na zatrzymanie klienta,
ktory:
-ulokowal juz 800 w usludze ICH rzeczoznawcy (bo dla innego
banku taki operat nie jest wazny - kazdy bank ma swoja liste
zeczoznawcow majatkowycj)
-nazbieral juz plik absurdalnych zaswiadczen, oswiadczen,
analiz, decyzji itp
-odczekal swoje kilka miesiecy na rozne potrzebne i
niepotrzebne rzeczy
WIEC
zostal juz z bankiem niejako "zintegrowany" jak w porzadnej
rodzinie (nienawidzimy sie czasem i jest ciezko ale mamy juz
tyle za soba...) nie chce sie nam szukac nowej bo kto wie
dokladnie czy przypadkiem w innym banku nie bedzie
podobnie?
FATALNA POLITYKA PROWADZENIA BIZNESU - BRZYDKA I
NIEELEGANCKA!

W moim przypadku - od momentu zlozenia wniosku o
podwyzszenie kwoty kredytu do wyplaty srodkow minal
calutenki ROK gdyz mialo miejsce wszystko to o czym
napisalam powyzej.
Tylko dlatego, ze ja swoje biznesy rowadze w zupelnie innym
stylu mam jeszcze na tyle wiary w ludzi i chec dobrego
dzialania, ze do tej pory jak przechodze obok oddzialu mam
nieprzyjemne wrazenie, ze tam ktos cos chce ode mnie zabrac
i popsuc...
ALE
pracownicy tegoz oddzialu sa juz dla mnie niemla jak rodzina
- witamy sie, wymieniamy uwagi i smiejemy sie do siebie, bo
KOSZMARY mamy juz za soba.
Czy wybralabym Bank Millennium ponownie?
NIGDY W ZYCIU!!!
1cosmo / 89.75.198.* / 2010-01-17 13:16
Znowu, polecam się zastanowić zanim wybierze się Pani do oddziału i skorzysta z pomocy niekompetentnych osób tam pracujących. Proszę mi zaufać tak jest nie tylko w Millennium i mi się raz w historii zdarzyło, że w analizie ktoś coś zawieruszył. Klient się nawet o tym nie dowiedział, bo miałem kopię i szybciutko jeszcze raz dostarczyłem dokument.

Większość rzeczy, które Pani opisuje nie mają miejsca w tym banku i raczej zwaliłbym wszystko na pokrętne tłumaczenia sprzedawcy, z którym miała Pani do czynienia i tłumaczenia, przez niego swojej nieudolności, winą banku.

Polecam następnym razem skorzystać z usług doradcy finansowego, nie będzie się
Pani bała zmienić banku w trakcie procedury, ponieważ od razu dostanie Pani ofertę do kilku miejsc i możliwość złożenia dokumentów do np. 2, 3. Zostawiam kontakt do siebie, gdyby była Pani zainteresowana refinansowaniem kredytu w przyszłości. cosmo-pl@o2pl
ewejac / 2008-09-04 20:40
Witam,

Niestety nie czytalem tego forum wczesniej.

Zdecydowanie odradzam kredyt w banku MILLENNIUM!

Pracownicy banku bardzo niekompetentni - nie znaja procedur, wprowadzja w blad, nie dotrzymuja slowa.
Analitycy nierozgarnieci, nie potrafia z wyciagu bankowego obliczyc dochodu, pomimo ze jest podana nazwa instytucji dokonujacej przelew oraz tytul "WYPLATA PRACOWNIKOW".

Na decyzje nie czeka sie wcale 2 lub max 3 tygodnie tylko 5 TYGODNI !!

Ale to nie wszystko, po procedurze trwajacej ok 7 tygodni klient sie dowiaduje, ze warunki kredytu ustalone na poczatku procedury sa juz nieaktualne.
Przed zlozeniem wniosku zaproponowano obnizenie standardowej marzy z 0,9% na 0,7%.
Dyrekcja banku zaakceptowala ta obnizke (na pismie) i zlozylem wniosek.
Po 7 tygodniach walki z niekompetencjami banku wydano decyzje z marza 1,05%, - standardowa na dzien wydania decyzji. Po interwencji obnizyli do 1,0 %.

Szczerze odradzam!! Nawet nie ma gdzie zglosic takiej manipulacji - moze do rzecznika praw konsumenta. To tak jak w sklepie, bierze sie towar z polki i zanim sie dojdzie do kasy cena wzrasta.

Jednym slowem zlodziejski bank! i pracownicy nie z tej epoki!
Pozdrawiam,
MilleLudek / 193.201.167.* / 2008-04-23 14:37
Witam,

Przykro mi słyszeć państwa żale. Tymbardziej iż pracuje w banku Millennium. Co prawda zajmuję się biznesem, ale identyfikuję się z Bankiem w całości, Wszędzie gdzie są pieniądze sa i problemy, skargi i reklamacje. To nie zmienia faktu iz Millennium jest 3 co do wielkości bankiem hipotecznym, a poziom zadowolenia jest znacznie powyżej 80%. bzdurą jest, że pośrednicy dostają największą działe od kredytu Millennium. Pośrednik wysyła wnioski do wszystkich banków, z którymi współpracuje i potem decyduje klient. Więc skoro pośrednik wcisnął^^ Panstwu nasz produkt to znaczy, ze byla to najlepsza oferta dla Panstwa w tym momencie.
PS tez nie lubie posrednikow bo psuja marke.

Pozdrawiam
gesia_skorka / 83.10.79.* / 2008-04-09 18:35
Z przykrością muszę przyznać się do tego, że przed poszukaniem banku nie przeglądnąłem netu, tylko poszedłem do tzw niezaleznego doradcy. Stwierdzam, że w większości są oni niezalezni od rozumu. Prawdoipodobnie Mille płaci największą kasę sprzedawcom, bo nie doradcom, dlatego wciskają Mille wszystkim.
Mój błąd kosztował mnie 5 straconych miesięcy, kilkanaście (co najmniej) tysięcy i zszargane nerwy. Przykład: analityk z Mille zażądał wydania przez Wydział Architektury nowego pozwolenia na budowę (podzieliłem w trakcie budowy działkę-wszystkie decyzje legalne, uprawomocnione etc). Nawet pismo z Wydz Arch, że taka procedura nie istnieje, nie przekonała tej tępe pały. Ale ja jestem chyba jeszcze głupszy, bo próbowałem tam jeszcze raz.
Teraz poznaję następne banki, od których trzeba trzymać się z dala: GE, Cetelem, Euro itd
hloyka / 213.158.196.* / 2008-06-04 14:48
najlepiej stwórz własny bank, nie będziesz musiał korzystać z żadnego z obecnych na rynku... :0 pozdrawiam!
Szuwrek / 195.205.245.* / 2007-07-19 11:43
Witam wszystkich,

Niestety muszę się zgodzić z moim przedmówcą.
Pomimo długoletniej współpracy z tym Bankiem i miłej obsługi w oddziałach z przykrością muszę stwierdzić, że praca centrali, a w szczególności analityków jest żenująca.
U mnie nad trzema papierkami myśleli przez miesiąc i to nie wcale skomplikowanych, bo były to wyciągi z mojego konta potwierdzające wysokość otrzymywanego wynagrodzenia.
A najciekawsze było to, że Pan analityk nie zadał sobie trudu i nie sprawdził mojego stanu konta i zadał mi pytanie, skąd wezmę środki na wydatki przekraczające wartość kredytu wynikające z przedstawionego przeze mnie operatu szacunkowego inwestycji.
Więc musiałem złożyć oświadczenie.
A kolejne oświadczenie to moja zgoda na 18 miesięczną karencję w spłacie kredytu,
choć o to nie zabiegałem.
Po 2 miesiącach od złożenia wniosku przebrnąłem przez część papierkową i podpisałem umowę, oraz złożyłem dyspozycję wypłaty I transzy kredytu.
Byłem szczęśliwy, że wszystkie kłopoty mam już za sobą.
A tu kolejna niespodzianka, po tygodniu od złożenia dyspozycji nie posiadam środków na koncie.
Przez te wszystkie perturbacje prace na mojej budowie stanęły na miesiąc, a ekipy które miały je wykonać znalazły sobie innych inwestorów.
A ściągnięcie ich z powrotem lub jakiejkolwiek ekipy w chwili obecnej graniczy z cudem.
W sumie wszystkie prace przesuną się o około pół roku.
Czyli na zamieszkanie w tym roku nie mam szans.
Jednym słowem jestem kilkanaście tysięcy w plecy.

Dlatego moja przestroga dla wszystkich chcących wziąć kredyt.
" Załatwienie kredytu w naszej rzeczywistości to min. 3 miesiące".

Życzę miłej walki z biurokracją bankową.
Szuwrek
Kaliszanek / 83.11.88.* / 2007-11-16 19:23
Nigdy w życiu kredyt na budowę domu w Millennium!!!!
Każdy inny, ale nie Mille!
Dlaczego? Kilkanaście lat pracuję w sektorze bankowym m.in. ... Millennium, inne banki, najwięksi brokerzy i takich "szopek" jak w Mille nie miałem nigdzie. Szkoda rozpisywać się na temat szczegółów, ale jako szczyt szczytów podam jeden przykład: wysłałem e-maila z zapytaniem odnoście statusu jednego z wniosków, bardzo jasny i jednoznaczny tytuł wiadomości, po czym po ponad miesiącu otrzymałem wiadomość: skasowano bez przeczytania. To wystarczy. Choć może jeszcze jedno. Po półtora miesiąca od złożenia wniosku i usilnych staraniach się o jego losach otrzymałem informację, że wniosek nie może być rozpatrzony ze względu na brak pewnego dokumentu. Mój błąd? Nie! Taki dokument nie był wymagany do złożenia wniosku - to po pierwsze, po wtóre - wniosek wszedł do wstępnej analizy po ponad 45 dniach od otrzymania go przez bank.
someone / 213.76.158.* / 2007-07-29 16:42
Witam, parę słów na temat kredytu hipotecznego w banku Millenium. Przede wszystkim za wszystko trzeba płacić prowizje. Druga rzecz, która mnie zniechęciła to rozbierzność na stronie internetowej z rzeczywistym stanem: kalkulator kredytowy niedokładny, brak w nim pewnych aneksów decydujących o zdolności kredytowej, o które pytają i biorą pod uwagę w placówkach, mało istotnych informacji. Na pewno rozpatrze oferty innych banków.
Aggus / 83.31.229.* / 2007-11-21 18:14
Millennium to poprostu bank "żart", ktory w ogole nie liczy sie z klientem. Kazdą sprawę załatwiają miesiącami, żeby potem zgubić decyzję i nawet Cię nie poinformować. Potem procedura zaczyna się od początku a Twoj telefony nic a nic nie dają. Przy załatwianiu kredytu bezpośrednio w banku nikt nic nie wie, nawet nie mogą po prostu zadzwonić od analityka, który się nie odzywa tygodniami na najprostsze zapytanie. Nic nie potrafią wytłumaczyć a przy tym nawet im nie jest głupio z takiego braku kompetencji. Właśnie z narzeczonym lada chwila przenosimy od nich kredyt do innego banku i naprawdę czekam na ten moment kiedy nie będę się już musiała z nimi dłużej "użerać"... Mój brat też ma koszmarne doświadczenia z nimi, m.in. każą mu płacić kredyt od całości kredytu na budowę domu mimo, że go jeszcze w całości nie wypłacili bo minął okres karencji 6 miesięcy... a nikt brata nie uprzedził, ze karencja musi być na dłużej. Jednym słowem jeden wielki koszmar. Radzę się od nich trzymać z daleka, żeby wreszcie do nich dotarło, że o klienta trzeba dbać. Millennium to stanowcze no-no pod każdym względem!!!
fefka82 / 2008-03-18 14:32
Witam,
ja takze mam niegatywne doswaidczenia z tym bankiem, podobnie jak przedmowcy niejednokrotnie informacje z infolinii roznily sie znaczaco odtych otrzymywanych w oddziale. Po za tym droga do podpisania umowy byla jakims cholernym torem przeszkod, a najlepsze jest to ze jdo dzis co ide do banku inaczej interperetuja mi jeden z punktow umowy juz sie naprawde pogubilam z mezem. Gdyby nie te ich gowniane klauzule o odborze domu przed wczesniejsza splata kredytu dawno bysmy juz refinansowali ten kredyt. Az strach pomyslec co bedzie jak kasy zabraknie awszystko na to wskazuje i trzeba bedzie dobrac kredytu.:( Pozdrawiam, ZDEGUSTOWANA p.s. powinien poczytac sobie te posty analityk MILLENIUM
ffff / 82.160.21.* / 2008-06-09 22:10
Mnie doradca z Expandera (ul. 11 listopada) w Bielsku-Białej zaoferował również kredyt w Milleniu. Wyobraźcie sobie gdy miało juz dojsć do podpisania umowy po około 1,5 miesiąca (kompletowanie dokumentów) to pani analityk z Milenium zażądała zaświadczenie od mojego pracodawcy w ktorym stwierdza, że zamierza zawrzec ze mną umowę na czas nieokreślony od 1 listopada 2008. Zaswiadczenie dostarczyłem po czym pani stwierdziła ze nie podoba się się jej zwrot zamierza i pracodawca powinien mi napisać ze zawrze a nie że zamierza. Po prostu koszmar i zmarnowany czas. wszystkie dokumenty są w porządku zdolnosc kredytowa moja i zony jest ok itp. Trzeba byc bardzo słabym intelektualnie zeby być analitykiem w Milienium. Milenium szeroko się reklamuje ale analityków zatrudniają bardzo kiepskich. NIKOMU NIE POLKECAM MILENNIUM BO ONI PIĘTRZĄ TRUDNOSCI. ONI NIE CHCĄ UDZIELAC KREDYTÓW!!!!!!!!!!
fff / 82.160.21.* / 2008-06-12 09:51
cd mojej historii. Po dwóch dniach namysłu łaskawa pani analityk z millenium stwierdziła, ze zgadza się i niebedzie wymagać zaświadczenia niezgodnego z prawem i już podoba się jej zwrot zawarty wzaświadczeniu "że pracodawca zamierza zawrzeć ze mną kolejną umowę na ale nie wie czy towrzystwo ubezpieczeniowe Inter risk zaakceptuje i ubezpieczy mój kredyt. Oboje z żoną zarabiamy 6000 brutto.Ludzie omijajcie ten bank z daleka. Ja chce pożyczyć 100.000 zł i daje im hipoteke i pokazuje 18.000zł w gotówce a oni chcieliby zeby pokazać najlepiej 100.000 gotówki. Tylko że wtedy mam gdzies ich kredyt.
OLCZAK1 / 91.94.190.* / 2009-07-31 18:45
Bank Milenium to złodzieje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Też musiałam z własnej kieszeni zapłacić 800 zł za rzeczoznawcę przy czym informowano mnie że nie ma żadnych powodów żebym nie dostała kredytu i że służebność osobita dożywotnia w akcie notarialnym nie będzie przeszkodą.Za trzy tygodnie dowiedziałam się że niestety nie dostanę kredytu bo jest służebność.To jest zwykłe wyłudzenie pieniędzy i układ pomiędzy bankiem a agencją wyceny nieruchomości.Nawet nie dostałam tej wyceny do ręki i w banku powiedziano mi że zleceniodawcą był bank to należy do nich pomimo że za to zapłaciłam.Koszmar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nie daruję im takiego oszukaństwa!To jest zwykłe wyłudzenie ponieważ wiedzieli że bank nie przyzna mi kredytu jak jest w akcie dożywotnia służebność.Rzecznik konsumenta doradził mi to nawet zgłosić na policję.
Dygress / 79.190.35.* / 2009-11-05 07:24
Braełm pożyczkę hipoteczną w Millenium. Hipoteką jest mieszkanie warte 200 000 zł. Wnioskowałem o 110 000 zł, dostałem 90 000 zł. Trudno, cieszyłem się że dostałem cokolwiek, ponieważ brałem pożyczkę w apogeum tzw. "kryzysu".

Jaja się zaczęły kiedy chciałem podwyższyć kwotę pożyczki o 15 000 zł (przypominam, hipoteka warta 200 000 zł z wpisem do księgi wieczystej!).

Pomimo terminowych spłat, wpisu do ksiegi, wypięli się na mnie centralnie zwodząc mnie przez 4 tygodnie.

W związku z tym poszedłem do PKO BP, gdzie jestem wieloletnim klientem i dostałem te 15 000 na dowód!

Nie polecam Millenium!
cosmo / 195.164.255.* / 2009-11-05 17:44
Co ty w ogóle tu za farmazony wypisujesz??!!

A z jakiego powodu dostałeś mniejszy kredyt?? Może dochodów Ci zabrakło albo wydaje ci się, że nieruchomość jest warta 200 000 PLN?? W Millennium jest robiona wycena przez niezależnego rzeczoznawcę, do której klient ma dostęp i można ocenić przed składaniem wniosku czy warto. Pożyczka hipoteczna ma jasno określoną wielkość LTV i jak się nie zmieściłeś to gdzie szukasz winnego. Zapoznałeś się z ofertą i przeliczyłeś wszystko??

Co ma wartość wpisana do księgi wieczystej w związku z faktyczną wartością mieszkania. Na ile % wartości nieruchomości jest hipoteka założona?? Nie widziałem banku który by się zadowolił 100% wartości kredytu zawsze jest więcej i pojawia się tu jeszcze zagadnienie hipoteki kaucyjnej i zwykłej.

Kto Cię i jak zwodził przez 4 tygodnie, może ty czegoś nie doniosłeś?? Napisz konkretnie to powiem Ci co źle zrobiłeś.

Świetnie, brawa za udaną współpracę z PKO BP ale wiesz.. masz to 15 000 jakieś 3 razy drożej ;)
123ewa123 / 83.27.166.* / 2010-01-15 08:58
Jeszcze raz, zabaw sie pan w matematyke, naprawde polecam!
(kredyt gotowkowy splacony w 5 lat niesie za soba nizsze koszty nawet wysokiego oprocentowania, niz hipoteczny splacany przez 30 lat.
przy niskim oprocentowaniu)
Do szkoly i uczyc sie, sprawdzac a nie oburzac i wysmiewac!
123ewa123 / 83.27.42.* / 2009-12-17 12:11
Doswiadzcenai z Mille mam raczej koszmarne...
1-czekanie i czekanie i czekanie jakby to jak prosba o jalmuzne byla a nie TRANZAKCJA BIZNESOWA na ktorej bank BARDZO duzo zarabia
2-nierzetelne informowanie i rozbieznosc komunikatow na lini: kierownik oddzialu -pracownik w oddziale - infolinia - analityk - strona int.
3-bardzo niska kultura polityczna banku (ale oni nie maja pojecia ze takowa w ogole istnieje)
4-nie zalezy im na wydawaniu kredytow z prostego wzgledu: maja za duzo wnioskow bo warunki "na dzien dobry" maja gdzies tam zawsze ciut lepsze niz inne banki - JEDNAKZE w trakcie kompletowania dokumentow przez klienta okazuje sie ze tam panuje nieprzecietny BALAGAN i nastepuje:
-gubienie dokumentow
-zmienianie decyzji
-rozwlekanie terminow
-pzekrecanie informacji
-doprowadzanie klienta do wigilii zalamania nerwowego
A to wszystko jest ich STRATEGIA na zatrzymanie klienta, ktory:
-ulokowal juz 800 w usludze ICH rzeczoznawcy (bo dla innego banku taki operat nie jest wazny - kazdy bank ma swoja liste zeczoznawcow majatkowycj)
-nazbieral juz plik absurdalnych zaswiadczen, oswiadczen, analiz, decyzji itp
-odczekal swoje kilka miesiecy na rozne potrzebne i niepotrzebne rzeczy
WIEC
zostal juz z bankiem niejako "zintegrowany" jak w porzadnej rodzinie (nienawidzimy sie czasem i jest ciezko ale mamy juz tyle za soba...) nie chce sie nam szukac nowej bo kto wie dokladnie czy przypadkiem w innym banku nie bedzie podobnie?
FATALNA POLITYKA PROWADZENIA BIZNESU - BRZYDKA I NIEELEGANCKA!

W moim przypadku - od momentu zlozenia wniosku o podwyzszenie kwoty kredytu do wyplaty srodkow minal calutenki ROK gdyz mialo miejsce wszystko to o czym napisalam powyzej.
Tylko dlatego, ze ja swoje biznesy rowadze w zupelnie innym stylu mam jeszcze na tyle wiary w ludzi i chec dobrego dzialania, ze do tej pory jak przechodze obok oddzialu mam nieprzyjemne wrazenie, ze tam ktos cos chce ode mnie zabrac i popsuc...
ALE
pracownicy tegoz oddzialu sa juz dla mnie niemla jak rodzina - witamy sie, wymieniamy uwagi i smiejemy sie do siebie, bo KOSZMARY mamy juz za soba.
Czy wybralabym Bank Millennium ponownie?
NIGDY W ZYCIU!!!
Monika747 / 89.64.1.* / 2018-01-24 13:19
Zgadzam się w pełni!

Współpraca z bankiem millennium to koszmar. Wraz z moim narzeczonym zaciągnęliśmy kredyt hipoteczny na 30 lat (kwota na mieszkanie + środki na dodatkowy cel, czyli wykończenie mieszkania). Już na początku zaczęły się schody - kosztorys przedstawiony przez nas został obniżony przez bank o 20 tysięcy, teraz od ponad 2 tygodni dosłownie walczymy, żeby wypłacono nam drugą transzę, na którą tak czy siak jesteśmy przeciez umówieni w umowie kredytowej! Przesyłamy zdjęcia mieszkania i postępów prac, faktury, rachunki imienne..wydaliśmy ponad 60 tysięcy, choć dostaliśmy połowę mniej i błagamy o ostatnią część. Jestem klientką banku od 8 lat i nigdy nie przypuszczałabym, że za tę lojalność, korzystanie z produktów i brak jakichkolwiek problemów spotka mnie tak wielka nieprzyjemność, a mianowicie - potraktowanie wiernego, wieloletnego klienta jak potencjalnego złodzieja i oszusta. To upokarzające i żenujące, że musimy "błagać i prosić" o wypłatę środków. Pula potrzebnych "dowodów" dla tajemniczej centrali zdaje się nie mieć końca. Stykając się z innymi bankami jak City czy Alior Bank, a nawet państwowymi instytucjami finansowymi, nigdy podobne doświadczenie nie miało miejsca!!! Po przesłaniu dokumentów czy zdjęć w mailu zwrotnym bank obiecuje kontakt po weryfikacji ("Po weryfikacji dokumentacji prześlemy Państwu zwrotnie e-mail informujący o jej wyniku";), ale bynajmniej, nikt się z nami nie kontaktuje. Musimy samodzielnie, kilka razy w tygodniu telefonować na właściwy numer infolinii, gdzie za każdym razem inny pracownik jedynie odczytuje dane z monitora i nie jest w stanie wyjaśnić, skąd taka a nie inna decyzja, na jakiej podstawie została podjęcia i jakie powinny byc kolejne kroki. Metodologia tej weryfikacji jest jak widać wiedzą mistyczną, niejawną dla potencjalnych krętaczy i złodziei, czyli .. klientów. Bank ma przecież dostęp do naszego konta i historii wydatków, więc zakładam, że nie jest rzeczą awykonalną tam zajrzeć i zobaczyć, jakie w rzeczywistości poniesione już zostały koszty, a znacznie przekroczyły one kwotę pierwszej transzy; zaś oczekiwanie na drugą zdaje się nie mieć końca. Już dziś powoli rezygnujemy z korzystania z usług banku i badamy opcję przeniesienia kredytu hipotecznego do innego banku, na co jesteśmy w stanie się zdecydować nawet ponosząc dodatkowe koszty.
Glen824 / 207.244.89.* / 2018-08-15 13:34
RADIUS LOAN INVESTMENT udziela kredytu po stawce
3% stopy procentowej, jeśli jesteś zainteresowany pożyczką, jesteś tutaj
doradzić, aby wypełnić i odesłać formularz wniosku kredytowego
E-mail (radius.investment@yahoo.com) sam, aby wiedzieć, czy naprawdę jesteś
zainteresowany pożyczką. Jestem tutaj, aby uśmiechać się na wszystkie smutne twarze.

PEŁNE NAZWY:
ADRES:
KRAJ:
KWOTA POTRZEBNA:
CZAS TRWANIA KREDYTU:
CEL POŻYCZKI:
SEKS:
STAN CYWILNY:
MIESIĘCZNA PŁATNOŚĆ:
NUMER TELEFONU:
E-MAIL:

Odpowiadając na te szczegóły (radius.investment@yahoo.com),
przejdziemy do następnego etapu, którym są warunki i
plan re-płatności.

Pan Glen Mena.

Najnowsze wpisy

Kredyty hipoteczne - najlepsza oferta: