Forum Polityka, aktualnościKraj

Manifestacja przed ambasadą rosyjską ws. śledztwa smoleńskiego

Manifestacja przed ambasadą rosyjską ws. śledztwa smoleńskiego

Wyświetlaj:
kaczyński zamachowiec / 79.186.29.* / 2012-04-10 06:05
Wpis usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
historia kołem się toczy / 87.251.252.* / 2012-04-10 06:02
"Jeżeli najważniejszą wojną współczesnej Polski jest prawda ...."

Kto prawdą wojuje - od prawdy ginie!
translatornia / 188.95.29.* / 2012-04-10 02:32
http://www.youtube.com/watch?v=nvrDaW6aAC4
alioszyno / 94.42.27.* / 2012-04-09 23:39
700 OSOB NA WIECU I MILIONY W DOMACH CHCA PRAWDY PANIE PREMIERZE DONALDZIE
kaczynski / 2012-04-09 23:02 / Tysiącznik na forum
co normalny czlowiek moze powiedziec????????????????????????????????????????????????????
JanuszPOlikot / 2012-04-09 23:46 / Tysiącznik na forum
Nie POdniecaj się bo wylądujesz w Tworkach.......
Brzoza złamała skrzydło....:):):).......POwiadasz....:)

26 września 2006: Tu-154 startujący w Biszkeku w Kirgistanie w czasie startu kolidował z amerykańskim samolotem tankowcem KC-135 tracąc 2,5 metra końcówki prawego skrzydła. Załodze udało się wystartować i niezwłocznie awaryjnie lądować na lotnisku. Nikt z pasażerów i załogi obu maszyn nie ucierpiał. KC-135 natomiast zapalił się i spłonął.

9 września 2010: Rosyjski Tu-154 należący do linii "Alrosa Mirny Air Enterprise" rozbił się w lesie, 1500km od Moskwy, gdy awaria elektroniki na pokładzie spowodowała niesprawność wszystkich urządzeń na pokładzie. Samolot przedarł się przez 200 metrów poletka młodych sosen, nie mając połączenia radiowego i przy użyciu jedynie mechanicznych sterów. Wszystkie 81 osób na pokładzie przeżyły bez większych obrażeń.
4 grudnia 2010: Na lotnisku Domodiedowo w Moskwie, awaryjnie lądujący TU-154M o numerze bocznym RA-85744, należący do dagestańskich linii lotniczych, wyjechał poza pas startowy po czym przełamał się na pół. Na pokładzie znajdowały się 155 osób. Zginęły 2 osoby w tym brat prezydenta Dagestanu.


Like many other Soviet-built airliners, the Tu-154 has an oversized landing gear enabling it to land on unpaved runways, once common in rural areas of the Soviet Union. The aircraft has two six-wheel main bogies fitted with large low-pressure tires that retract into pods extending from the trailing edges of the wings (a common Tupolev feature), plus a two-wheel nose gear unit. Soft oleo struts (shock absorbers) provide a much smoother ride on bumpy airfields than most airliners, which only very rarely operate on such poor surfaces.

The Tu-154 is described as having an average (or better than expected) safety record considering its length of service and heavy use in demanding conditions where other airliners are unable to operate.

Co ty na to.....?...:)

Najnowsze wpisy