czas na zmiany
/ 194.187.183.* / 2012-01-07 00:43
Firma Monnari...Dużo można debatować na temat tej firmy. Faktem jest to, że posiadała produkty naprawdę dobrej jakości w dobrej cenie. Tylko zastanawiam się: "co się stało, że firma zaczęła wprowadzać do swojej kolekcji tzw "kiczowate produkty"? Czy ktoś jest wstanie mi odpowiedzieć na to pytanie?" Czy to jest skutek kryzysu jaki przeszła? Firma sama sobie wyrabia opinię i w dużym procencie nie zależy to od personelu tylko od produktu jaki oferuje konsumentom i w jaki sposób zostanie jej marka zareklamowana. Czy klientka wróci do firmy, w której była przemiła obsługa ( taka, że aż klientce w dupe wchodziła), a po miesiącu okazuje się, że zakupiony produkt który był kupiony w tak miłej atmosferze należy do średniej lub kiepskiej jakości, do tej sytuacji dorzućmy sobie reklamację, która została rozpatrzona przez osobę ds. reklamacji negatywnie? Czy klientka będzie pamiętać tak przemiłą obsługę, czy jednak zapamięta produkt? Na to owe pytania muszą odpowiedzieć ludzie, którzy zajmują się marketingiem i jakością produktów w firmie. Jeżeli Monnari posiada taką złą rekomendację to proponuję "tym co wyżej siedzą i zarządzają tą firmą nad zastanowieniem się nad grupą docelową, nad jakością odzieży oraz nad narzędziami promującymi markę. Może firma powinna się zastanowić nad innowacyjnością promowania produktu i nad jakością. Może firma Monnari powinna cofnąć "kiczowatą" odzież, z której większego zysku nie będzie, a firma raczej straci na ilość konsumentów. Może firma powinna znów popracować nad jakością produktów, a do odbiorców dotrzeć po przez reklamę teaserową (szokującą) ze znaną modelką?....
Jeśli w zawartym tekście została urażona osoba lub pewne osoby poczuły się urażone to z góry przepraszam.