Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Opłaty za autostrady. Boni: "System nieprzystosowany do natężenia ruchu"

Opłaty za autostrady. Boni: "System nieprzystosowany do natężenia ruchu"

Wyświetlaj:
kawinus / 188.146.120.* / 2015-03-27 18:02
W korkach zużywa się więcej paliwa więc korki są bardzo potrzebne, wpłynie więcej podatku od kierowców do budżetu.
T. / 81.190.62.* / 2014-08-04 18:13
Problem z korkami przy "bramkach" wynika z tego ,że autostrady w Polsce, a zwłaszcza ilość bramek przejazdowych zbudowano na wczoraj nie patrząc w przyszłość, gdy ilość pojazdów korzystających z autostrad będzie się systematycznie zwiększać z roku na rok.
andrzej186 / 77.91.49.* / 2014-08-04 18:07
Gdzie sa rozliczeni projektanci i zatwierdzający te kretynskie projekty. co za barany nie umieli obliczyć ile i czego w jakim czasie przejedzie. Co za problem dla Pana Tuska wydac zarzadzenie ze postoj ponad 15 min to polowa ceny a ponad pol godz za darmo. Ktoś legalnie sprzedaje wybrakowany towar a te pacany milcza
T.J. / 83.8.94.* / 2014-08-04 14:17
Nikt by nie zbankrutował jeżeli w czasie wakacji w sobotę i niedzielę bramki były by otwarte !!! Przecież i tak z tego co jest publikowane, wynika że przejeżdża przynajmniej 2-3 razy więcej pojazdów niż planowano i przygotowano bramek ! To znaczy że Właściciele i dzierżawcy autostrad o tyle więcej zarabiają pieniędzy niż planowali !!! Można by jakiś procent ew. z budżetu zrekompensować prywatnym firmom.
Chytrość tego "państwa" jest przerażająca!
Opisywany pomysł podnoszenia bramek gdy tworzą się przed nimi korki powinien być nakazany prawnie, wtedy poborcy by się bardziej starali a użytkownicy nie musieli by tak jak jest w większości cywilizowanych krajów płacić za źle wykonaną usługę.
Bo czy dobrze wykonaną usługą jest świadczenie przejazdu autostradą w czasie dłuższym niż przejazd tej samej trasy drogami krajowymi bezpłatnymi. (Córka z Bydgoszczy do Gdańska szybciej przejechała przez wioski niż autostradą !)
amelie2 / 81.219.62.* / 2014-08-04 13:51
W takiej Nigerii, niby "dzikim kraju", gdy kolejka przed bramkami jest dłuższa niż ok.500 m to szlabany idą w górę aż do rozładowania korka. Czy inwestor drogi lub mostu nad laguną ponosi stratę? Nie bo więcej go kosztowało wyłamanie szlabanów przez zdenerwowanych kierowców i przejazd wszystkich aut bez opłat.
Metodę nigeryjską polecam zarówno kierowcom _ wyłamywanie szlabanów, jak i operatorom - rozładowywanie korków zanim dojdzie do uzasadnionej agresji.
zzzzzzzzz / 193.22.252.* / 2014-08-04 10:17
prawica a w niej komuch brawo ..............
truth and not a lie / 94.42.189.* / 2014-08-04 10:05
ileż jeszcze razy ten gabinet ma się skompromitować, no ile pytam się was Polacy ?

Po co go trzymacie ? te 30% z fanclubu tuska !

Najnowsze wpisy