Forum Polityka, aktualnościGospodarka

PKP Intercity wprowadzi na tory kolejne dwa pociągi Dart

PKP Intercity wprowadzi na tory kolejne dwa pociągi Dart

Wyświetlaj:
prusakiewicz / 188.146.72.* / 2016-01-30 18:14
Gdybyście wiedzieli jakie to są buble, zwłaszcza konstrukcje i podwozia i jakie robią przekręty...nie byłoby tyle och,ach. Tylko czekać jak wkrótce będzie afera podobna do tej z lokomotywami towarowymi. Właśnie trwa przegląd wszystkich lokomotyw i wymienia się wadliwe wsporniki mocowania silnika w ramach wózków jezdnych, z powodu urwania się silnika przy jednej z lokomotyw.W Skraw-Mechu wykonawcy tych ram już poleciały głowy.
pr88 / 188.146.138.* / 2016-01-30 09:02
pociag, jak długość istnienia pesy i jej doświadczenie, jest całkiem oki. porównywanie go do pendolino jesr jednak nieporozumieniem, ponieważ pendolino jest w założeniu i praktyce pociągiem o conajmniej 2 klasy wyższym. jazda pendolino dla pasażera pkp w świetle jego poprzedniego taboru jest przeżyciem cywilizacyjnym. dart jest krokiem na przód , trzeba następny pociąg bardziej wyciszyć i może pokusić się o lepsze materiały.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Pasażer / 31.179.58.* / 2016-01-30 23:13
Jaki tubylec, takie "przeżycie cywilizacyjne"...
nowa617 / 188.146.134.* / 2016-01-30 13:06
Wszystko jest pięknie tylko dajcie taki skład na trasie Lublin Bydgoszcz w bezpośrednim połaczeniu a nie bylo dobre polaczenie to teraz sa tylko dwa bezpośrednie tak samo i z Bydgoszczy do Lublina tylko o 6 rano a jezeli nie mam czym dojechać do Bydgoszczy w tych godzinach to juz nikogo nie interesuje wcześniejszy rozkład byl dobry i bylo więcej polaczen bezpośrednich a nie np. Do Lublina przez Poznan śmieszne rzeczy i 11 godzin w podróży.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
nowa964 / 188.146.134.* / 2016-01-30 13:09
Dzisiaj jade właśnie do Bydgoszczy z Lublina jade wagonem pierwszej klasy a wygląda najgozej w całym składzie i za co płacić większe pieniadze skoro 2 kl wygląda o niebo lepiej
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Kolejarz / 188.127.31.* / 2016-01-30 00:56
"W trakcie pierwszego miesiąca serwisowania składów producent pociągów użył 166 tys. litrów wody, wsypał do piasecznic (urządzeń, których zadaniem jest podawanie piasku pod koła napędowe, zapobiegając ich poślizgowi, zwłaszcza podczas ruszania i przy hamowaniu) 8 ton piasku, wlał 510 litrów płynu do spryskiwaczy, a także wykorzystał 550 litrów smaru do smarowania obrzeży kół." To najpierw piaskiem a później olejem, czy odwrotnie?
Luśnia / 178.183.195.* / 2016-01-31 08:33
Nadajesz sie idealnie na ministra kolejnictwa.
orto / 46.171.138.* / 2016-01-30 12:26
Piasek i olej na dwa różne elementy koła. Piasek na szynę pod koło, a olej na obrzeże koła stykające się z bokiem szyny.
bodi86 / 83.160.87.* / 2016-01-29 21:45
http://inwestycyjnawolnosc.pl/moneymania-100-zl-za-zalozenie-konta-godnego-polecenia-bz-wbk/

sprawdz jak zarobić 100zł
innocentyy / 83.20.231.* / 2016-01-29 20:12
Przede wszystkim trzeba skończyć z zamawianiem na ostatnią chwilę, bo to formalności z pozyskaniem funduszy unijnych oraz maniera zostawiania wszystkiego na ostatnią chwilę przez miasta i spółki państwowe wprowadziła zamęt. Teraz można korzystać z funduszy do 2020 r., ciekawe ile instytucji już teraz się bierze za ich wydatkowanie, a ile się ocknie w 2020 r.
mm8 / 46.215.175.* / 2016-01-29 16:39
i jest ok. najważniejsze jest jednak, żeby wyciągnąć odpowiednie wnioski na przyszłość - pesa musi bardziej uważać na swoich kontrahentów, bo mogą stracić wszyscy...

Najnowsze wpisy