Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Policjanci do tabel, nauczyciele do koszar

Policjanci do tabel, nauczyciele do koszar

Polonistka / .* / 2005-02-19 07:01
Komentarze do wiadomości: Policjanci do tabel, nauczyciele do koszar.
Wyświetlaj:
inny / .* / 2005-02-27 16:03
Jestem nauczycielem od 15 lat, zaczynałem prace od tablicy, planszy, rzutnika slajdów i rzutnika pisma, obecnie tablica jest ta sama, kreda jest gorsza, rzutniki nie działają bo brak pieniedzy na zakup żarówek do rzutników, bo Pan Dyrektor musiał wydac pieniądze na zakup lodówki, drugiej kasy pancernej i trzeciego kserografu spwcjalnie na nowa maturę, a juz wiadomo że poważne uczelnie wyższe będą z daleko posuniętą rezerwą interpretować wyniki matury.
Xporferus / .* / 2005-02-19 23:26
Po co w ogóle istnieje ,,panstwowy egzamin dojrzałości "? Pomijając juz fakt istnienia czegoś takiego jak ,,państwowa dojrzałość" to zdanie tego egzaminu co ma oznaczać (oprócz państwowej bumagi oczywiście)? A podkreślenie przez Pana Autora podobieństwa organizacji matury do działań wojska i policji jest bardzo na miejscu - sugestia niezbędności ,,edukacji państwowej" tj. ,,służb ochrony". A tak naprawdę urzednikom ,,państwowym", żyjacym przecież z naszych pieniędzy, zawsze będzie zależało na odpowiednio dla nich ,,wychowanych" obywatelach. Kontrolowanie edukacji przez ,,państwo" i stosowanie przymusu (od 6-ego roku życia) jest jednym z najgorszych z całej gamy socjalistycznych pomysłów, a przede wszystkim uwłaczającym wolności i godności człowieka... Łatwo sie też domyśleć, że tabele policyne, o których pisze Pan Autor, tworzy i będzie tworzyć cała kupa ,,maturzystów państwowych"... A najgorsze jest to, że część z nich do końca życia będzie przeświadczona o ich sensowności i istotności...
szary obywatel / .* / 2005-02-19 08:00
na pewno " w głębi DUŻY"? a za co ty bierzesz pieniądze autorze?
Polonistka / .* / 2005-02-19 07:01