Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Polska Grupa Zbrojeniowa prawie skonsolidowana. Teraz liczy na kontrakty

Polska Grupa Zbrojeniowa prawie skonsolidowana. Teraz liczy na kontrakty

Wyświetlaj:
darek 909 / 178.42.95.* / 2015-05-10 12:02
Będzie jedna ? Więcej firm,, większa elastyczność więcej pomysłów , więcej pracy. No tak ale nie wziąłem pod uwagę że jedną łatwiej zlikwidować, a o to chyba chodzi.
anty999 / 178.213.56.* / 2015-05-10 11:50
Powinno się konsolidować jak najwięcej państwowych firm, z tym że po połączeniu powinien być jeden prezes i jedna rada nadzorcza, a nie tak jak obecnie. Sama spółka PKP jest podzielona na dziesiątki jak nie setki małych spółek, każda ma swojego prezesa zarabiającego wielką kasę i tysiące osób w radach nadzorczych.
jmarcino / 2.28.241.* / 2015-05-10 11:41
Polski juz nie ma sa tylko Polacy ....
Siemoniak / 84.24.174.* / 2015-05-10 11:37
PGZ najpierw inwestycje ,nowe maszyny wykwalifikowany personel patrz BUMAR, potem kontrakty.
prst / 46.186.79.* / 2015-05-10 11:15
Była jakaś wojna, którą przeoczyłem, że te zakłady zostały zrujnowane?
anty999 / 178.213.56.* / 2015-05-10 11:55
Właśnie dlatego że nie było wojny i nie było zagrożenia wojną zakłady zostały zrujnowane. Politycy uważają Polskę za tak bezpieczny kraj, że praktycznie zlikwidowano Polskie Wojsko, wyprzedano sprzęt wojskowy, polikwidowano schrony itp, zlikwidowano obronę cywilną. Nie sądzę żeby Polsce coś groziło ale to nie znaczy że trzeba likwidować takie rzeczy.
bedprzemek / 80.53.135.* / 2015-05-10 12:10
"Mędrzec w czasach pokoju gotuje się do wojny." - Horacy.
Jednak to Polska i mędrców nam brak. Standardowo wszystko na ostatnią chwilę.
PS. Oby nigdy nie nadeszła.
mikr0923 / 212.14.63.* / 2015-05-10 11:08
teraz nie będą zamykać poszczególnych zakładów tylko redukować wydziały i przenosić do innych wydziałów i tym sposobem zlikwidujemy wszystko. Ale skoro teraz czołgi i mundury można kupić w rosji w każdym sklepie to po co to produkować?
Daniel0078h / 46.5.19.* / 2015-05-10 11:04
Typowe, tylko narzekanie i marudzenie w komentarzach. Brawo rodacy!
Stary47 / 85.14.99.* / 2015-05-10 10:57
Czyli poprzestawiali biurka i paprotki....
fan Bumaru / 84.24.174.* / 2015-05-10 10:55
Napewno wybiora zagraniczna firme jak nasi beda zdolni do produkcji jedynie pancernego roweru,i to jeszcze popekanego na spawach.
Koza642 / 87.205.153.* / 2015-05-10 10:49
Potrzeba było na to 26 lat bo tyle mija od obalenia komuny. Więc jakąś tankietkę lub gonsienicę wyprodukują za 50 lat. Brawo. A moze o to chodziło?
izabel 2000 / 37.248.254.* / 2015-05-10 10:46
i tak nieroby z rządu wybiorą zagraniczną firmę
cymes399 / 87.205.153.* / 2015-05-10 10:42
Po konsolidacji za jakies 10 lat wyprodukuja uzbrojony pancerny rower lub Honkera z aluminium na baterie.
kjgh / 31.178.152.* / 2015-05-10 10:33
Cienko widzę PGZ jak zobaczyłem kto poszedł tam pracować z mojej firmy to strach się bać ! Jeden cwaniak i wichłacz , a drugi specjalista od konkursów i gazetek ściennych zwolennik wazeliniarzy !!To o czym tu rozmawiać !!
STRATEG 1 / 83.30.248.* / 2015-05-10 10:04
ZA NIM JAKIŚ SPRZĘT DOSTANIE NASZA ARMIA TO PRZEZ DZIESIĘĆ LAT BĘDĄ WYSYŁAĆ ZA GRANICĘ ŻEBY NAJPIERW SIĘ WZBOGACIĆ I SPONSORZY DOSTALI SWOJĄ DZIAŁKĘ A JAK PO 10 LATACH ARMIA DOSTANIE TO JUŻ BĘDZIE PRZESTARZAŁY
max6820 / 78.10.248.* / 2015-05-10 10:02
P********** o chopinie.Powiem krótko,Caracal.To wstyd tak otępiać ludzi.
Szyder / 89.68.220.* / 2015-05-10 10:05
Kretynie a jakie śmigłowce produkowali kiedykolwiek Polacy? Chyba u ciebie w szopie ze śwagrem tylko...
JAANNA / 46.113.128.* / 2015-05-10 11:01
ŚWIDNIK ŚMIGŁOWCAMI "STAŁ", A TERAZ..........SZKODA MÓWIĆ...
icek747 / 89.70.171.* / 2015-05-10 11:05
Tiaaa, "nasze" śmigłowce na radzieckiej licencji. To był "polskie" śmigłowce !!!! W zasadzie, każda fabryka w PL powstała na bazie jakieś licencji. Może Polar sam robił lodówki.
monter777 / 84.24.174.* / 2015-05-10 11:04
A FSO polskimi Polonezami czym jezdzisz buraku?
bobi558 / 89.69.249.* / 2015-05-10 11:53
Polonez - projekt FIAT-a, mechanika z FIAT-a 125p, czyli jeszcze z FIAT-a 1300/1500 pamiętająca początek lat 60-tych, bo w 125p to z 125 był kształt karoserii i to by było na tyle, mechanika to generacja w tył już w chwili rozpoczęcia produkcji. Wszystko co klepaliśmy poza przestarzałą Syreną i Mikrusem było licencją.
icek747 / 89.70.171.* / 2015-05-10 11:17
Poczytaj sobie czym był rzekomo polski Polonez. Był kontynuacją Polskiego Fiata 125p, robionego na włoskiej licencji Jedyny polski wkład, to kształt budy. Bo modyfikacje konstrukcyjno-napędowe Polacy zlecili Włochom z FIATa. I taki był "polski". A tak poza tym, to świat szedł naprzód a my ciągle tłukliśmy rzęcha bez zmian i modyfikacji, przez ćwierć wieku. Dopiero Koreańczycy wprowadzili modyfikacje. No i zepsuli nasz POLSKI wyrób samochodopodobny.

Najnowsze wpisy