Forum Forum emerytalneInne

Reforma emerytalna. Tusk podał ważną datę

Reforma emerytalna. Tusk podał ważną datę

Money.pl / 2012-02-03 17:44
Komentarze do wiadomości: Reforma emerytalna. Tusk podał ważną datę.
Wyświetlaj:
ewka 1 / 89.230.229.* / 2012-02-08 09:50
lewiatan oni są chorzy jakie bezrobocie będzie przecież nowe miejsc pracy nie ma i nie będzie przecież będziemy o 7 lat dużej pracować a młodzi będą w domu siedzieć bo nie będzie pracy no chyba że w lewiatanie jacy oni mądrzy
ryśi / 89.230.229.* / 2012-02-08 09:46
popieram cię kolego bo po pięćdziesiątce nie chcą zatrudniać pracodawcy jak słyszę mądre głowy z LEWIATANA że najlepiej to do 70lat pracować.
poto / 89.230.229.* / 2012-02-08 09:42
ja pracuję od 16 roku życia jako pracownik fizyczny w tej chwili mam 58 lat czyli 42 lata pracy mało prawda co.W zusie obliczyli mi że na tą chwilę bym dostał 1400zł emerytury,ja zapytałem to proszę obliczyć mi jak będę pracował do 67 lat przy tej pensji co mam pani po chwili obliczyła 1440zł. A wiec ludzie głupot nie słuchajcie jak dużej będziecie pracowali to będzie dużo więcej a zresztą polak głupi na robotę -pracodawca mój słyszałem od kolegów że chyba mnie zwolni bo jestem za stary młodego chcę
swojak61 / 89.238.7.* / 2012-02-08 20:53
prawda mam 61 lat i w/g pracodawcy jestem za stary do pracy a na emeryturę za młody.Dobry do pracy w/g pracodawcy jestem wtedy gdy ma emeryturę lub rentę.Kto poszedł emeryturę nie mógłby już pracować.Takich ludzi są setki tysięcy i oni zabierają młodym prace a składek ZUS nie płacą
b.c. / 83.30.52.* / 2012-02-06 14:35
Emerytura powinna być przyznawana w zależności
od stażu przepracowanego czyli lat pracy, a nie wieku.Kobiety po 35 latach pracy, a mężczyźni po 40 latach pracy jeżeli chcą mogą przejść na emeryturę- tak powinno być.
b. / 83.7.223.* / 2012-02-08 09:43
Popieram tak powinno być, emerytura ze względu na staż pracy
tańczący_z_fundami / 195.149.64.* / 2012-02-08 13:58