Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Rewolucja w pomocy dla studentów

Rewolucja w pomocy dla studentów

Jacek 25 lat po studiach / .* / 2004-10-04 20:05
Komentarze do wiadomości: Rewolucja w pomocy dla studentów.
Wyświetlaj:
omer / .* / 2004-10-13 21:20
jestem studentem studiow dziennych(4rok)pobieram "socjalkę"-ale w cale mnie to nie cieszy.dostaje pieniazki co miesiac na konto-wydaje sie:spoko,ale ja wolalbym na nie zapracowac! nie chodzi o charowke,ale uczelnia moglaby np zapewnic mi jakas drobna prace(praktyke)a przez to i ona zaoszczedzila by - przeznaczajac pieniadze na np pomoce naukowe.jesli zapracuje na pieniadze-bardziej je szanuje i ucze sie stosunku do pracy, a nie dostawac pieniadze "za darmo" -to psychiczne i spoleczne przygotowanie do pracy, bo w koncu studia sa od "studiowania"(wg przystosowywaniem sie do zycia) a nie tylko od nauki.coz mi z wiedzy, skoro nie mam praktyki?
Pagan Stragan / 194.106.193.* / 2010-01-08 20:00
Bez sensu komentować post z 2004 roku, ale mogę się założyć, że z takim rozumowania kolega pewnie wciąż jest tym studentem:D Z taką pisownią z podstawówki bym nie wypuścił, a co dopiero na studia i to jeszcze dzienne, gdzie przeważnie trzeba egzaminy zdawać, żeby się dostać.
wojo / .* / 2005-10-06 19:30
pomysl szarymi komórami studencino...
bb / .* / 2004-10-13 21:40
nic tylko daj i daj, należy sie, niech zapewni...!a gdzie twoje szare komórki, załatw sobie jakąś pracę będziesz mieć praktykę. a przede wszystkim to się ucz jak najwięcej, żebyś potem nie siał poruty jak już ktoś będzie cie chciał zatrudnić u siebie.
abstrak / .* / 2004-10-11 13:04