old cable guy
/ 81.229.74.* / 2016-02-27 19:39
...takie tam sciemnianie, zeby sie pracownikow pozbyc, koszta obnizyc, zyski podniesc i akcjonariuszy zadowolic za wszelka cene...pracowalem w Ryntroniku, potem PTK i PTK Operator i na koncu UPC...od instalatora po technika head-endu....czlowiek wypruwal sobie zyly w soboty i niedziele, lewizny nie robil, podlaczenia HBO na lewo odmawial, przyjmowal w terenie z godnoscia wyzwiska, opluwanie a nawet rekoczyny ze strony zdenerwowanych klientow chociaz niczemu nie byl winien a pojawil sie wlasnie pomoc w awarii, a mimo tego i tak wyp****lili....zaluje, ze kiedy mialem szanse zarobic drugie albo trzecie tyle, co na etacie nie robilem tego....i co mi teraz z tej lojalnosci ?...jedno co, to to, ze posiadlem wyjatkowa wiedze na temat projektowania, budowy i serwisu sieci tvk....koledzy-technicy - nie badzcie frajerami ! ...lojalnosc wobec korporacji jest nieoplacalna na dluzsza mete.....kiedy taka korporacja szuka oszczednosci, to pierwsi na odstrzal ida wlasnie technicy tak, zeby ci w biurze mogli dalej siedziec na posadkach....pewnie, opowiedza wam bajeczki o pierwszenstwie w zleceniach i o placeniu za was ZUS, tylko, ze po tych skladkach to na starosc torba i kij...nie warto...to, co teraz wam proponuja z Ericssonem, to mi proponowali w 1999r...ja mam za soba to, co was dopiero czeka...