Tylko dziś do UOKiK wpłynęło 30 skarg na platformę nc+
Money.pl
/ 2013-03-28 18:24
Jasiu 56
/ 83.29.156.* / 2013-04-06 15:39
Na jaką cholerę jest promocja na pocieszenie 3 miesiące a wypowiedzenie umowy muszę zgłosić do 19.04.2013r. i jak rozumię 30.04.2013r. Koniec
Pytanie do UOKiK wg umowy mam programy nPremium (4szt.) ala tylko 5dni z 30 ponieważ przestali nadawać, jaka powinna być opłata miesięczna za kwiecień?
KAMELEON :)
/ 188.146.231.* / 2013-04-05 13:51
GDZIE!!! powędrują pieniądze, czy może do czyjej kieszeni za aktywacje która zostanie przerwana przez cyfrę+ z wcześniej podpisanych a nie zakończonych umów np. na okres 15-tu m-cy (7 MIESIĘCY w moim wypadku). Matematycznie-inaczej :) ale PRAWNA UMOWA to jednak umowa - czy nie???. Czy ktoś taki jak cyfra+ nie przyczynia się do samozniszczenia???. Możliwe jest i to że właściciele "firmy" O NICZYM NIE WIEDZĄ jak traktowani są (potencjalnie) byli abonenci cyfry+. Aktywacja np. 49zł.PRZEPADA?!?!?! NICH choć mi ktoś przedstawi artykuły prawne ustalone przez PRAWO POLSKIE w które głęboko wierzę , a nie przez jakieś wewnętrzne przepisy cyfry+. CIEMNA STRONA PARODII - to wszystko co sami sobie stwarzają - cyfra+ czy już nc+ na przyszłość. Ps. NIE WSPÓŁCZUJĘ... przeszło godzina rozmowy telefonicznej i ..............
Dlatego ja nigdy nie chciałem wziązać się umową c cyfrą plusd czy też z n-ką, jak dla mnie to po prostu oszuści...
przemek1000
/ 83.9.163.* / 2013-04-02 13:44
Nie, no porażka. Ale się cieszę, że nie dałem się namówić na przejście do nich. Miałbym się teraz z pyszna. Zostałem w UPC i mam święty spokój i fajne kanały w dobrej cenie.
tyl
/ 148.81.119.* / 2013-04-02 11:47
Dziś dowiedziałem się,że po rozszerzeniu oferty do all inclusive zabierają mi kanały!!!!!
zadowolony:-)
/ 89.79.26.* / 2013-03-29 02:37
hehe wreszcie jakaś sprawiedliwość, naprawdę staram się zrozumieć te złośliwe komentarze ale nie potrafię!
Jeżeli stać mnie na "malucha" to go kupuję, jeżeli na "mercedesa" również:-)
Może napiszmy wszyscy skargę to obniżą cenę za "ferrari"
Pamiętajmy, że wybór cały czas leży po naszej stronie,
stać mnie na coś to kupuję - nie stać?! odpowiedź jest chyba tylko jedna...
Pozdrawiam
Peter1191
/ 83.242.88.* / 2013-04-02 10:01
Widze ze nie zrozumiales problemu. To tak jakbys kupil malucha na raty a po chwili zamienili by Ci te raty na drozsze np. jak za mercedesa.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
jbza
/ 178.37.13.* / 2013-04-01 22:11
Chyba nie do końca jest jak piszesz.
Miałem umowę w n na kwotę 99 zł
Teraz bez mojej akceptacji jeśli nie wypowiem umowy do 19 kwietnia. Więc muszę wziąć "FERRARI" z przymusu a miałem cały czas "MERCEDESA"
mało tego byłem skłonny wydać tyle za ile mój pakiet dostaje nowy klient - nie ma takiej opcji więc szanowny kolego @canal plus przestań p********
jeszcze klient
/ 89.74.76.* / 2013-03-29 21:32
Ale jak mądralo kupiłeś malucha na raty, a bank po pięciu ratach bez twojej zgody karze ci płacić 50% więcej bo dorzucił ci kołderkę i dwa jaśki na tylną kanapę gdzie i tak nie śpisz to już w tym tonie byś nie mądralował to co? może teraz łatwiej zrozumieć? czy nadal problem z móżdżkiem?
boruch
/ 78.8.91.* / 2013-03-31 18:37
Czego płaczecie przecież macie wybór a jak nie pasuje to won do naziemnej albo polsatu, ceny w kablówkach i innych platformach też zdrożeją. Abonament rtv najpierw płaccie a dopiero potem żalcie się po forach nieudacznicy życiowi.
C81rash
/ 95.172.68.* / 2013-04-06 02:56
placa ci za to pacanie zebys te bzdury wypisywal? bo az tak glupi to chyba nie mozesz byc zeby tego nie widziec!
maltan
/ 31.216.57.* / 2013-03-29 12:17
człowieku plątasz się z tym tekstem po necie aż mi cię żal, odpuść bo to żenujące
smilexik
/ 109.173.128.* / 2013-03-28 22:06
Rezygnuje fuzja spowodowana wyciaganiem kasy od klienta!!!!
Nie warto
cham
/ 83.28.132.* / 2013-03-28 22:00
Akurat dzisiaj wysłałem listem poleconym rezygnację z umowy.
maltan
/ 31.216.57.* / 2013-03-29 12:18
wyślij po 5 kwietnia bo odrzucą
MarekMM
/ 62.152.137.* / 2013-03-28 21:59
UoKIK popelnilo blad pozwalajac na te transakcje, klient sie nie liczy, oferta nc+ jest zenujaca dla klienta, w n-ce, bylo zdecydowanie lepiej choc nie rewelacyjnie, obecnie mozna zapomniec o tych ofertach, teraz beda strzygli frajerow ile w lezie, koncze po zakonczeniu umowy w n-ce wspolprace, zlodziejom nie bede dawal kasy za friko
.obiektywny.
/ 81.190.61.* / 2013-03-28 21:26
Pewnie kolejni naciągacze .
Wystarczy dobra reklama w TV i już frajerzy w kolejce stoją ...
wic(dz)
/ 77.253.101.* / 2013-03-28 21:13
ale kaszana, dobrze że niedawno przeszedłem na kablówkę z n...
flem1
/ 89.75.124.* / 2013-03-28 20:24
"wykluczamy podjęcia -> korków
były platfus
/ 5.185.64.* / 2013-03-28 20:20
firma zapłaci kare , ÓOKiK 's weźmie sałatę na swoje konta . a konsument ?? konsument będxzie dojony dalej.
paranoja ...
lulz
/ 83.26.48.* / 2013-03-28 19:59
fanpage, a nie funpage.
pierre11112
/ 62.21.116.* / 2013-03-28 18:56
Popaprana firma też złoże skargę nie podpisywałem z nimi umowy, mam płacić więcej za mniej. Te programy darmowe przez trzy miesiące MiniMini+ HD, Ale Kino+ HD, Planete+ HD, Kuchnia+ HD, Domo+ HD, TeleToon+ HD mogą sobie wsadzić!!1
tomtom4AD
/ 15.195.185.* / 2013-03-28 18:35
TAK JAK MOWIE, DOSTAJE CIAGLE TELEFONY I MAM WATPLIWOSCI Z OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH, NC+ BOI SIE PODAWAC NR KRSu ORAZ ADRESU, TO JEST FIRMA KTORA SIE POWINNO ZAMKNAC.