Forum Forum inwestycyjneFundusze

UniFundusze FIO Subfundusz UniAkcje Mistrzostwa Europy 2012 - czy warto?

UniFundusze FIO Subfundusz UniAkcje Mistrzostwa Europy 2012 - czy warto?

HugoZak / 83.8.238.* / 2007-10-29 20:23
Jestem ciekawy czy warto inwestować w ten fundusz? Czy naprawde może przynosic realne zyski na dluzszy czas czy z tym "ME2012" to tylko chwyt marketingowy?

Jestem początkującym inwestorem i narazie w portfelu mam:
3000zł - DWS Top25
3000zł - PZU MISS
4000zł - mBank Agresywny

Proszę o jakies informajce i opinie odnosnie tego fundusze oraz o odpowiedz na pytanie czy lepiej zostać przy tym co mam czy przenieść część do UniAkcji ME2012.
Wyświetlaj:
Idyll / 2007-10-30 08:17 / Bywalec forum
W jakimś sensie można mówić o "chwycie marketingowym", w końcu UI jako pierwsi odwołali się do wydarzenia jakim będzie organizacja ME w 2012 roku. Z drugiej strony sami tłumaczą, że funudsz jest niczym innym jak tylko funduszem akcyjnym o zawężonym spectrum mozliwości zainwestowania kapitału. Czy to zaweżenie wyjdzie im na korzyść? Mom zdaniem mają szanse na powodzenie w długim okresie. Nie kierowałbym się zatem wynikami z miesiąca!
mantra / 2007-10-30 07:03
Myślę, że istnieje zbyt krótko, aby cokolwiek o nim powiedzieć. Ja tak bardziej z ciekawości włożyłam w niego trochę kasy i całkiem ładnie sobie na razie radzi. W razie czego zawsze jest gdzie konwertować.
cortez / 2007-10-31 19:13 / Bywalec forum
Zgadzam się z mantrą. Jeszcze przyjdzie czas na ocenę tego funduszu. Jednakże początkek obiecujący. 8,29% od początku działalności (czyli jakieś 2 miesiące) to imponujący wynik.
cortez / 2007-10-31 19:18 / Bywalec forum
swoją drogą bardzo ryzykowny portfel. Same akcyjne. Mam nadzieję, że chociaż horyzont czasowy inwestycji jest długi, żeby to ryzyko chociaż trochę pomniejszyć.
zenek 1963 / 2007-10-31 19:47 / Bywalec forum
Nowe fundy zwykle na starcie maja dobre wyniki.
cortez / 2007-11-01 23:57 / Bywalec forum