Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Vectra: internet, kablówka i telefon

Vectra: internet, kablówka i telefon

Money.pl / 2009-08-11 11:25
Komentarze do wiadomości: Vectra: internet, kablówka i telefon.
Wyświetlaj:
gdańszczanka / 94.78.135.* / 2017-06-07 20:28
Trzymajcie się od Vectry z daleka. Jest to nieuczciwa firma wprowadzająca klientów w błąd. Niestety doświadczyłam tego na własnej skórze i teraz żałuję, że zostałam ich klientem. Szukam pretekstu, żeby zerwać z nimi umowę, a wszystkim radzę trzymajcie się od nich jak najdalej
adam428 / 46.230.213.* / 2020-09-23 11:48
uwaga na sprzedawcow vectry obiecuja moze cos wiecej niz pozniej sie oczekuje.. a potem przychodzi ci montowac w butach i zabrudza podloge, i przewierca listwy.. potem jedzie i kupuje i naprawia.. wogule kabel krzywo mu sie montowalo ze zwrocilem uwage... i sie zapytalem czy podloge tez mi bedzie wymienial... to zciagnal buty.... ale na klatce zostawil tak jak rozwallil.. ze trzeba poprawiac.. a potem vectra sobie nalicza po swojemu i musisz placic.. uwaga nie dajcie sie wrobic netia jest o polowy ceny tansza i masz 100% wiecej kalalow.. i 300 internet zamiast 150.... uwaga ostrzebgam przed vectra!!!
ddadadfa / 46.230.213.* / 2020-09-23 11:47
uwaga na sprzedawcow vectry obiecuja moze cos wiecej niz pozniej sie oczekuje.. a potem przychodzi ci montowac w butach i zabrudza podloge, i przewierca listwy.. potem jedzie i kupuje i naprawia.. wogule kabel krzywo mu sie montowalo ze zwrocilem uwage... i sie zapytalem czy podloge tez mi bedzie wymienial... to zciagnal buty.... ale na klatce zostawil tak jak rozwallil.. ze trzeba poprawiac.. a potem vectra sobie nalicza po swojemu i musisz placic.. uwaga nie dajcie sie wrobic netia jest o polowy ceny tansza i masz 100% wiecej kalalow.. i 300 internet zamiast 150.... uwaga ostrzebgam przed vectra!!!
adam428 / 46.230.213.* / 2020-09-23 11:47
uwaga na sprzedawcow vectry obiecuja moze cos wiecej niz pozniej sie oczekuje.. a potem przychodzi ci montowac w butach i zabrudza podloge, i przewierca listwy.. potem jedzie i kupuje i naprawia.. wogule kabel krzywo mu sie montowalo ze zwrocilem uwage... i sie zapytalem czy podloge tez mi bedzie wymienial... to zciagnal buty.... ale na klatce zostawil tak jak rozwallil.. ze trzeba poprawiac.. a potem vectra sobie nalicza po swojemu i musisz placic.. uwaga nie dajcie sie wrobic netia jest o polowy ceny tansza i masz 100% wiecej kalalow.. i 300 internet zamiast 150.... uwaga ostrzebgam przed vectra!!!
jala218 / 178.235.129.* / 2017-05-31 12:08
Od siedmiu lat jestem abonentem Vectry.Problemy z dostawa uslug byly zawsze ale nie az takie, jak od roku 2015,kiedy to Punkt Obslugi Klienta w Mysliborzu - zostal zlikwidowany. Czestotliwosc awarii obecnie , to dwie w miesiacu. Dla przykladu: moj telefon stacjonarny nie nadaje sie do uzytku od 3-go kwietnia 2017/czyli bez trzech dni - 2-miesiace/. Kolejne zgloszenia, kolejne " przepraszamy", kolejne rozmowy z "konsultantami" a stan nieuzytecznosci telefonu trwa.Dostaje czesciowe zwroty za niesprawna linie,e-maile z " przepraszamy". "dolozymy wszelkich staran" ale nie dostaje w pelni tego, za co place. Vectra, to przede wszystkim : konsultanci. Od nich sie zaczyna , na nich sie konczy. KIedy prosilem o rozmowe z " przelozonym", uslyszalem odpowiedz : nie mam przelozonych. Trudno co kolwiek wymagac od firmy, ktorego mozgiem sa czesto gburowaci konsultancji, ktorych wiedza na fachowe tematy ogranicza sie do istrukcji : jak zresetowac modem czy tez dekoder a na polaczenie z" jasnie wielmoznym ", czeka sie srednio 20 min. Mozna zmienic dostawce, to prawda ale w Mysliborzu , Vectra jest jedyna i jako monopolista ma prawo miec klienta w glebokim powazaniu , co tez z uporem maniaka- czyni.Majac dostep do komputera i bedac emerytem, mozna pisac reklamacje do Vectry i przy awariach powyzej 12-tu godzin do staje sie zwrot pieniedzy. Z mojego rozeznania wiem, ze taki luksus ma jedna osoba na 500 a reszta pokornie placi choc uslug brak, a za niezgloszone zwrotu od Vectry spodziewac sie nie mozna. Najblizsze Biuro Obslugi klienta znajduje sie w Slubicach czyli okolo 90 km a jedyny numer telefonu to zaczynajacy sie na 801 , czyli dodatkowo mplatny. Normalny numer, podany na stronie internetowe - nie istnieje. Jednym slowem to nie jest Vectra, lecz firma " Konsultant" , ktora z rownym powodzeniem moze sie zajac sprzedaza sezonowa truskawek.
???? / 37.47.9.* / 2016-07-13 00:01
Rzeczywiście, wszystkie poniższe opinie są cenne. W Gdyni na osiedlach mieszkaniowych Vectra zaczyna prowadzić instalację swojej sieci. Też myślałem o zmianie na innego dostawcę TV kablowej, internetu chociaż kto wie,czy negatywne opinie nie pochodzą przypadkiem od konkurencji.
Czarek140 / 62.252.10.* / 2017-02-11 17:47
Moze o kilka lat spozniony ten komentaz ald powiem wprost mialem inna kablowke i zaluje ze z niej zrezygnowalem tak jak niektorzy zastanawialem sie nad vektra i niesluchalem opini az sam sie nie przekonalem i stwierdzam vektra stanowczo nie!!!
Wucash78 / 198.21.21.* / 2016-07-12 13:35
Wszystkim osobom zastanawiajacym sie nad oferta Vectry odradzam ta firme. Mam umowe od lat 2 we Wroclawiu i jestem b.niezadowolony. Glownym problemem sa b.czeste przerwy w dostarczaniu sygnalu do domu. Przerwy tlumaczone sa przez konsultantow infolini modernizacja laczy. Ale ta modernizacja trwa juz ponad 2 lata, czyli tyle ile ja mam wlasnie umowe z Vectra. Ten argument do mnie nie trafia. Wykonuje prace z domu, korzystajac z internetu i kazda przerwa to dla mnie strata finansowa, ale Vectry to nie interesuje. Mam porownanie, gdyz mialem wczesniej lokalnego dostawce TV+netu i owszem tam tez zdazaly sie przerwy, ale nie tak czesto jak w Vectrze. Moze dla osob ktore korzystaja z Vectry dla rozrywki nie bedzie to problem, dla mnie byl. Inna sprawa bylo to, ze Vectra przez swoje ustawienia sieci utrudniala mozliwosci korzystania z bramek voip stojacych za routerem. Mialem z tym problem, i konsultanci teczniczni nie potrafili sobie z tym poradzic. Slaba strona jest procedure przyjmowania zgloszen przez infolinie i ich dalszego procesowania. Za kazdym razem trzeba bylo tlumaczyc na czym polega moj problem i co zrobil poprzedni konsultant by mi pomoc - tak naprawde niewiele, gdyz nie ma mozliwosci porozmawiac z realnymi technikami ktorzy cos moga, a nie z konsultantem telefonicznym ktorego lekiem na wszystko jest 'prosze zrestartowac router' jakby to pomagalo w kazdej sytuacji. Oczywiscie za kazdym razem mieli dobra wole i checi, ale marnie to wychodzilo. Do telewizji nie mam zastrzerzen. Nigdy nie skorzystam juz z uslug vectry, chyba ze bede do tego zmuszony, narazie nie jestem. Przed podpisaniem umowy w 2014 tez czytalem fora i bylo tam bardzo duzo negatywnych opinii. Pomyslalem sobie: Vectra to duzy gracz, stad odsetek osob niezadowolonych, wracajacych na takie fora i piszacych takie artykuly tez jest duzy. Niestety przekonalem sie na wlasnej skorze, ze ten odsetek jest BARDZO duzy. Stad: nie polecam. Mam nadzieje, ze moja opinie Wam pomorze przy wyborze operatora, bo jest to decyzja na conajmniej dwa lata. Pozdrawiam.
leprona / 79.98.151.* / 2016-02-26 15:16
Ja wam mówię, jeśli mieszkacie w Wawie to dajcie sobie spokój z innymi dostawcami i usługami i weźcie gigakablówkę od netii, ja się mordowałam z ***** od razu po rozwiązaniu umowy zamówiłam netię i w ogóle nie żałuję. 99% satysfakcji
vectra / 195.191.162.* / 2016-01-04 11:58
tą usługę, którą zamówiłam to jest jawne oszustwo, złodziejstwo. Uzasadniam w dniu 4 stycznia chciałam połączyć się z konsultantem to czekałam 20 minut wyłączyłam się ponownie 10 minut więc zadzwoniłam z tel. kom. i następne 2o minut. Wszyscy konsultanci zajęci czyli totalne zero usług, skoro tyle usterek, że nie można się połączyć albo znają problem i lekceważą abonenta i to jest mój wniosek.
knick / 195.191.163.* / 2015-12-20 17:30
beznadziejne usługi, dno totalne, zabójcze kary w przypadku rezygnacji z umowy, której sami nie dotrzymują, totalne dno
bojka694 / 79.98.151.* / 2015-09-15 12:47
ja zrezygnowalam i przeszlam do netii mam juz od paru miesiecy i jestem zadowolona :)) giga kablowka super!
BB@ / 93.105.121.* / 2014-07-20 21:37
Zostałam przez tą firmę VECTRA niedawno naciągnięta na usługę z telefonem abonament PAKIET 100 ,na który ustnie podczas rozmowy telefonicznej z konsultantką żadnej zgody nie wyraziłam( nawet nie posiadam w domu telefonu stacjonarnego )Informowałam konsultantkę przez telefon jak mi tylko oznajmiła,że modem ,który mi monter wymieni posiada dodatkowe wejście na telefon stacjonarny,od razu powiedziałam,że nie jestem zainteresowana ani usługą pakiet 100 ani wejściem na telefon.To nawet konsultantka nie raczyła mi wyjasnić co w tej sytuacji mogą zrobić czy mi modem inny wymienią bez tego wejścia ,konsultantka nic po prostu mi nie powiedziała, zmieniła zaraz temat pytając o potwierdzenie moich danych i rozmowa się zakończyła.Konsultantka ,która do mnie zadzwoniła tylko w sprawie przyspieszenia internetu nie tylko wcisnęła mi abonament na telefon,ale zataiła przede mną bardzo ważne informację. Nie tylko nie poinformowała mnie, o tym ,że ktoś w ogóle mi dostarczy jakąs pisemną umowę do podpisu,oraz,że mam prawo od tej umowy odstąpić w 10 dni i oraz,ze ten abonament jeśli już klient na tę usługę pakiet 100 wyrazi zgodę ,to 24 m-ce jest zmuszony ją opłacać.Posiadam opinie 2 klientów,którym Vectra też wcisnęła ten abonament,konsultantka twierdziła tym klientom,że to tylko się tak nazywa , bo do routera można podłączyć telefon,ale to do niczego nie zobowiązuje ,dopóki nie otrzymali ci klienci faktury z abonamentem,mimo,że tym klientom zależało tylko na szybszym internecie .Nawet monter mnie okłamał,gdy mi tylko podłączył nowy modem z wejściem na telefon podsunął mi pod nos dokumenty,cały czas trzymając w ręku tylko dolne brzegi kartek odchylał tak bym za dużo nie widziała i tylko te dokumenty szybko podpisała.Zapytałam montera co to za dokumenty twierdził,że to tylko protokoły z wymiany sprzętu i zwrotu poprzedniego.Ja jestem klientem VECTRY od 6 lat i zawsze umowy ze mną zawierali tylko na odłegłość,nigdy mi nikt nie dostarczał pisemnej umowy do podpisu,stąd po wyjściu montera włożyłam dokumenty do szuflady wierząc mu na słowo.Aż tu po miesiącu przychodzi FAKTURKA oraz abonamencik za telefon.Więc szybko dzwonię do VECTRY informując,że ja nie wyraziłam zgody ustnej przez telefon na Pakiet 100 ,poinformowałam,że zaraz piszę reklamację.Konsultantka druga zresztą do której zadzwoniłam w sprawie tej usługi abonentowej, też mi nie powiedziała,ze umowę już podpisałam,bo mi ją monter podsunął(o czym pojęcia nie miałam)oraz,że teraz przez 24 m-ce będę zmuszona ten abonament płacić,wyszłam z siebie jak to usłyszałam.Zaraz szybko wyjęłam te dokumenty,ale by je przeczytać potrzebowałam solidnych okularów + 3 dioptrie + dodatkowo lupy by ten drobny druk umowy przeczytać.Nie tylko na umowie osoba,która ją wypełniała sama pozaznaczała moją zgodę na pakiet 100,ale też na korzystanie z podwyższonych opłat (70x207x208x) co jest kłamstwem..Ja nie tylko nie posiadam telefonu stacjonarnego,ale mi nawet VECTRA na umowie nie podała numeru telefonu(mimo,że do niczego nie jest mi potrzebny)a minęły 2 m-ce odkąd podpisałam umowę z VECTRĄ o niczym nawet nie wiedząc.Ja nie wyraziłam żadnej zgody na tę usługę pakiet 100,a opłacać za tę usługę jestem teraz zmuszona.Napisałam reklamacje w związku z tą umową i usługą abonentową i wysłałam do VECTRY,po 14 dniach otrzymałam odpowiedz oczywiście negatywną.Więc szybko skontaktowałam się z kilkoma instytucjami państwowymi ,które to pomagają poszkodowanym klientom łącznie z PRAWNIKIEM I RZECZNIKIEM KONSUMENTA (którzy przejrzeli moją umowę i oboje stwierdzili to samo (osobno się z nimi konsultowałam),że ta moja umowa zawiera sporo nieprawidłowości,że powinna zostać UNIEWAŻNIONA a Vectra moją reklamację tej umowy odrzuciła uważając,że jest ok!.Skontaktowałam się już też z swojej sprawie UKE bo ja nie zamierzam płacić za usługę,której nie zamawiałam,nawet nie korzystam z wejścia na telefon, bo go nie posiadam a płacę za nią drugi miesiąc.Mam tego dosyć, sprawę zgłaszam do UOKIK-u ,jestem właśnie w trakcie pisania zawiadomienia i złożenia skargi na tę firmę VECTRA a czynię to zwłaszcza dla dobra wszystkich poszkodowanych przez tą firmę klientów!Wraz z zawiadomieniem oraz innymi dokumentami prześlę do UOKIK również swoją umowę,którą otrzymałam od VECTRY w celu jej sprawdzenia,zobaczymy co na to powie ta instytucja. Nawet nie sądziłam,że tylu klientów zostało poszkodowanych zanim mnie nie naciągnęli na usługę,której nie zamawiałam.Ja tylko opłacałam w terminie FAKTURY za usługi tej firmie,mimo ciągłych problemów z dostępem do internetu,które miałam i mam nadal.Nie miałam pojęcia ,że ta firma posiada tysiące negatywnych opinii,że wciska klientom usługi na które zgody nie wyrazają JESTEM W SZOKU!!!
doradca. / 37.47.9.* / 2016-07-13 00:04
Kolego,z powyższym problemem natychmiast należy udać się do najbliższego Rzecznika Praw Konsumenckich przy UOKiK i zgłosić owe oszustwo !!!
aaaa715 / 89.71.228.* / 2016-07-10 22:58
Witam. Mam obecnie taką samą sytuacje. Konsultant mi oznajmił, że miałam 3 miesiące na zrezygnowanie z telefonu (nigdy go nie używałam) czego nikt wcześniej mi nie powiedział i opłacać abonament muszę. Chciałam się dowiedzieć jak ta sprawa się zakończyła?? Pozdrawiam
axel1974 / 81.190.42.* / 2014-07-31 00:33
Witam serdecznie. Można rozwiązać umowę bez żadnych konsekwencji do 31-08-2014. Zmieniają regulamin.
Bozena z Gdanska / 109.241.192.* / 2014-07-03 20:49
A mnie dzisiaj Vectra mile zaskoczla; mialam napisac rezygnacje z programu "MOOD"i prosze-gotowy druk, przygotowany ,tylko kliknac "wyslij".,a tak w ogole to jestem bardzo zadowolona z uslug Vectry.
Endorfina / 93.154.170.* / 2014-06-21 09:57
Gratuluję firmie Vectra : bałaganu, bezczelności i poczucie humoru. W tej firmie dbałość o klienta to abstrakcja. Z taką ignorancją i bezczelnością, to w życiu się jeszcze nie spotkałam. Zamówiłam odpowiednio usługę i po pozytywnej weryfikacji możliwości jej świadczenia , umówiono mnie z monterem. Nie powiem , pan przyjechał, popatrzył, coś bąknął o nie oznaczonych kablach i oznajmił, że jeszcze w tym samym dniu skontaktuje się ze mną kierownik regionu. Oczywiście do tej pory, nikt ze mną się nie skontaktował ani nie zadzwonił , a mija już miesiąc. Po tygodniu od tego faktu firma przysłała mi maila o treści, że wita mnie serdecznie w szeregach swoich klientów. Mało tego, trzy tygodnie po niedoszłym montażu, zadzwoniła do mnie pani z telemarketingu z propozycją świadczenia dodatkowych usług (WTF?!) a przecież ja nie podpisałam żadnej umowy z tą firmą!!! Porażka...
marco6 / 91.216.160.* / 2014-05-18 17:50
SZCZERZE MÓWIĄC TO NIE ZNAM NA DZIEŃ DZISIEJSZY GORSZEJ FIRMY NIŻ VECTRA. METODY JAKIE ZASTOSOWALI PO ROZWIĄZANIU PRZEZE MNIE UMOWY TO PO PROSTU GANGSTERSTWO ( NAWET NIE CHCE MI SIĘ ICH OPISYWAĆ ). W OSTATNICH LATACH NIE ZETKNĄŁEM SIĘ Z TAKIMI OSZUSTAMI I DZIADOSTWEM
miklasz / 5.226.75.* / 2014-06-14 18:23
mieszkam w tucholi mamy telewizje z vectry i nie ma programu 2-giego i 1-wszego na pszemian i tak idzie dzien po dniu za co mamy płacic -nie bedziemy opłacac telewizji za nic -koniec z tymi oszustami -
123as1287 / 88.156.30.* / 2014-02-05 11:02
Nie podpisujcie umowy z vectrą spóźniłem się z zapłatą kilka dni i straszą mnie windykacją i sądem co ciekawe kilka dni spóźniłem sie z zapłatą 77 zł a oni naliczyli mi odsetki 280 zł do zapłaty jak nie to do sadu w ciągu kilku dni takie odsetki paranoja !!!!!!!!!!!!!! Rezygnacja z umowy to katorga nie da się tak łatwo z nich zrezygnować kara 1000 zł automatycznie przedłużają umowy wypowiedzenie 2 miesiące wcześniej, obsługa chamska i opryskliwa !
sadq / 82.177.8.* / 2014-06-17 13:51
Masz 100% racji - to Buraki z gdyni.
barbara janoszka / 89.25.157.* / 2013-11-19 08:22
troche za drogo jak dla bezrobotnego ktury nie ma pracy stalej a dla rencisty ktury ma mala rente tesz nie za malo oplaty sa zawysokie
wszedziedobrzegdzienasniema / 94.254.147.* / 2014-04-15 17:29
I jak widać, analfabety również :)
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Uwaga / 37.8.232.* / 2013-09-16 13:01
Napiszę krótko- miała być promocja - 6 m-cy za złotówkę, a tu przychodzi faktura za 1-szy miesiąc - 182 zł!!!!! Oszukują, ściemnają. Ja ich pozywam. Dosyć tego dziadostwa w tym kraju.
Paweł26 / 217.153.180.* / 2013-09-19 10:59
Ja całkowicie nie polecam!!! Płaciłem im regularnie przez wiele lat i nigdy nie miałem opóźnień. Jak okazało się że muszę się przeprowadzić do miejsca gdzie nie świadczą usługi to naliczyli mi karę za zerwanie umowy (automatycznie przedłużonej o kolejne 6 miesięcy wg ich warunków) i negatywnie odpowiedzieli na moją prośbę o jej anulowanie. Sprawa była niezależna ode mnie, a oni potraktowali swojego dobrego klienta "z buta" i teraz już nigdy nie skorzystam z ich oferty! Ich biuro obsługi klienta w Warszawie to jedna wielka porażka i traktowanie ludzi jak śmieci.
do początku nowsze
1 2 3

Najnowsze wpisy