Forum Forum prawneKarne

wypadek a jestem zielony

wypadek a jestem zielony

xtcpoznan / 2009-02-06 11:36
witam jestem poszkodowany w wypadku samochodowym . kobieta wjechała w tył mojego auta dokonujac zniszczen. jeszcze niemiałem doczynienia z kolizja wiec prosze o porade pomoc. spisane zostało swiadczenie z kobita, przy wypadku buył policjant ktory sie podpisał itp. obeszło sie bez ich udziału .(policji) wina kobiety ktora pa polise ac w pzu . ja jestem ubezpieczony w mtu i chciałbym wiedziec na co zwracac uwage gdy przyjedzie przedstawiciel pzu oszacowac szkody bym niezostał wycykany i kwoty za szkody by niebyła zanizona.
uszkodzone zostąło w moim aucie zderzak tylni , bagarznik tylni w narozniku chyba przestawił sie cały.lampa wypadła cała, błotnik nadkole wykrzywiło sie i koło wykrzywione wiec pewnie cos z zawieszeniem. teraz pytanie czy leipej by mi te auto robili ? czy lepiej wziasc kase.>?a jak wuypłaca zamało a szkoda okaze sie powazniejsza?zawieszenie przestawione tlnie jest na pewno wiec nieiwem co robic. czy mam szanse ubiegac sie o auto zastepcze w pzu?? argumentowac moge prosbe tym iz jest mi niezbedne do zawodu jaki wuykonuje. prosz eo pomoc jakies wzory drukow jak jest szansa xtcpoznan@wp.pl
Wyświetlaj:
Ewelina Ślusarek / 91.94.187.* / 2009-11-29 12:07
Witam..
Miałeś wypadek komunikacyjny, zostałeś potrącony jako rowerzysta lub pieszy?
Ukochana osoba zginęła w wypadku?
Było to dawno temu? Nie ważne!!!