Forum Polityka, aktualnościKraj

Zakup diesla wciąż opłacalny

Zakup diesla wciąż opłacalny

Money.pl / 2011-12-14 11:57
Komentarze do wiadomości: Zakup diesla wciąż opłacalny.
Wyświetlaj:
księgowy CNG / 31.61.130.* / 2011-12-18 17:03
http://cng.auto.pl gorąco polec tę stronę

ja od 3 lat mam Opla Zafirę 1.6CNG i aktualnie koszt przejechania 100km w cyklu mieszanym mam na poziomie 21zł i nie mam żadnych problemów z tym autem. Fakt że mieszkam 3km od stacji tankowania jest dla mnie bardzo ważny to fakt. Ale np. byłem ostatnio w Holandii i w jedną stronę paliwo mnie kosztowało +-230zł

tak jak diesel po nalaniu kiepskiego paliwa potrzebuje około 6000zł na wtryski, wymiany koła dwumasowego za pewnie około 3000zł, zapychającego się filtra DPF, jak padnie mi turbina to też zapłacę parę tysięcy za nową - TAK WIĘC PO CO KUPOWAĆ DIESLA???

w/w artykuł jest nieco oderwany od rzeczywistości; widać że pisała go księgowa ale szerszy kontekst zupełnie zabija diesla

http://cng.auto.pl gorąco polec tę stronę
jeżdżę na gazie / 83.5.36.* / 2011-12-14 14:22
hahaha...diesla...nabili was w diesla...

tylko LPG!!! i możecie mi pokazywać wykresy...itd....

ja płacę za paliwo i widzę ile co kosztuje.

a jak ktoś mówi że to szkodliwe dla samochodu,to niech lepiej zacznie jeździć tramwajem.
Pilsener / 2011-12-14 11:57 / Sofciarski Cyklinator Parkietów
Porównywać prosty i stary silnik benzynowy do nowoczesnego diesla... Jak porównujecie diesla z turbiną to porównujcie do benzyny z turbiną! Silnik 1.6 102 KM jest archaiczny, był już montowany 15 lat temu i dziwię się, że jest wciąż montowany w nowych autach. Porównać go można co najwyżej ze starym dieslem bez turbiny, który moc 100 KM osiągał przy pojemności 3 litrów. Każdy rozsądny klient weźmie 1.2 TSI o identycznych osiągach a spalanie większe raptem o nieco ponad litr niż w dieslu. Przy przebiegach 40 tys. diesel nigdy się nie zwróci, do tego jest droższy w serwisie, naprawach, podatkach i ubezpieczeniu.
Mayca / 31.61.49.* / 2011-12-14 15:57
Tu sie akurat zgodze, a co z kosztami napraw ? Bo koszty napraw diesla a benzyny sa nie zupelnie inne. Co z tego ze wg waszej tabelki po 3 latach bede 4tys do przodu jak mi padnie turbina i bede 6tys do tylu.. Jak robicie takie "rankingi" to robcie to z glowa..
I tak jak napisal przedowca co z silnikami 1,2 czy 1,4 przeciez tu juz roznice w spalaniu nie beda takie duze.
X_seba / 78.131.222.* / 2011-12-15 09:01
No tak a AC ??? Przeciez to procent wartości, koszty przeglądów diesla na wejściu dużo droższe, realny zwrot diesla po około 180tys km :) :)

Pozdrawiam durnych autorów artykułu sponsorowanych przez dealerów :)

Najnowsze wpisy