Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
technologie
14.09.2020 09:42

Drago rozpoczęło publiczną ofertę akcji o łącznej wartości do 2 mln zł

Drago entertainment rozpoczęło publiczną ofertę akcji (IPO) o wartości do 2 mln zł, podała spółka. Od dziś więksi inwestorzy mogą składać zapisy w ramach I transzy o wartości 1 mln zł, co jest równe progowi dojścia emisji do skutku. 22 września ruszy kolejny etap emisji i rozpoczną się zapisy w ramach II transzy, również o wartości 1 mln zł. Jeszcze w tym roku spółka planuje złożenie wniosku o wprowadzenie do obrotu na rynku NewConnect.

Podziel się
Dodaj komentarz

Celem emisji jest produkcja nowych gier oraz wsparcie marketingowe aktualnie realizowanych projektów.

"Dzisiaj ruszyła pierwsza runda emisji, kierowana do większych inwestorów zainteresowanych złożeniem zapisów na akcje o wartości do 1 mln zł. Łącznie z wpływami z drugiej transzy, 2 mln zł posłużą nam na stworzenie trzech nowych projektów, które zasilą nasze portfolio produkcyjne. Pozostałą część kwoty przeznaczymy na dokończenie tytułów, które są już w trakcie produkcji, między innymi 'Red Frost', 'Airport Contaband', 'Gas Station Simulator' czy 'Food Truck Simulator'. Oferta publiczna jest kolejnym krokiem milowym w drodze do osiągnięcia naszego głównego celu, jakim jest dołączenie do grona spółek notowanych na rynku NewConnect" - powiedziała prezes Drago entertainment Joanna Tynor, cytowana w komunikacie.

Celami emisji są:

  • Finalizacja rozpoczętych już produkcji - w tym "Gas Station Simulator", "Food Truck Simulator", "Airport Contaband", ich marketing oraz porting na konsole nowej generacji: PS4, Xbox i Nintendo Switch.
  • Dopracowanie i wydanie średniobudżetowej gry w klimacie post-apokaliptycznym pt. "Red Frost".
  • Produkcja nowo zapowiedzianego tytułu "Winter Survival Simulator".
  • Produkcja kolejnych gier, będących w fazie pre-marketingu oraz jeszcze niezapowiedzianych projektów, które są w fazie pre-produkcji.
  • Rozpoczęcie prac nad sequelem do gry "Treasure Hunter Simulator".
  • Utworzenie wewnętrznego działu odpowiedzialnego za zarządzanie społecznością graczy, wskazano.

"Do końca 2022 roku zamierzamy wydać zapowiadane przez nas nowe produkcje. Wcześniej jednak do części z nich udostępnimy bezpłatne prologi, które powinny przyczynić się do zwiększenia community. Jednocześnie szacujemy, że koszty produkcji większości gier finansowanych ze środków z emisji nowych akcji, będą wynosiły ok. 300 tys. zł per tytuł" - dodał szef studia Drago entertainment Lucjan Mikociak.

Drago entertainment powstało w 1998 roku w Krakowie. W 2018 roku do zespołu dołączyli Aleksy Uchański, Maciej Miąsik, Jakub Trzebiński i Mateusz Wcześniak. Wtedy też firma podjęła decyzję o przyjęciu nowej strategii i skoncentrowaniu się na produkcji własnych gier.

Tagi: technologie, media, telekomunikacja, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz