Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania

MIR Informacja o otrzymaniu przez Spółkę wyróżnień w badaniu konsumenckim „Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów”.

Zarząd Spółki Miraculum S.A. („Spółka”) informuje o otrzymaniu przez Spółkę prestiżowego wyróżnienia w 10. edycji badania konsumenckiego „Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów”. Spółka informuje, że w 2021 roku otrzymała aż dwa wyróżnienia: pierwsze w kategorii Kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy dla kobiet - linia kosmetyków Miraculum Woda Termalna zdobyła brązowy medal. Drugie z wyróżnień dotyczy linii wód perfumowanych MIRACULUM, które otrzymały srebrny medal w kategorii Wody toaletowe i perfumowane damskie. Spółka będzie wykorzystywać znak Najlepszy Produkt 2021. Zagości on na opakowaniach nagrodzonych linii jak również będzie obecny przy pozostałych działaniach marketingowych Spółki. Spółka wyraża nadzieję, że tak prestiżowe wyróżnienia pozwolą jeszcze bardziej wyeksponować wysoką jakość produktów Spółki i ich niepowtarzalny charakter.
Przedmiotem 10. edycji ogólnopolskiego badania „NAJLEPSZY PRODUKT – Wybór Konsumentów®” było 253 NOWOŚCI - spożywczych, chemicznych i kosmetycznych, wprowadzonych do dystrybucji między 1 września 2019 a 30 września 2020 roku w ramach 49 kategorii FMCG. Celem badania było zidentyfikowanie, które nowe produkty FMCG zasługują na miano najlepszych. Zwycięzców wybrali konsumenci ankietowani przez instytut GfK Polonia. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z wykorzystaniem GfK Access Panelu. Spółka informuje, że także w roku 2020 jej produkty spotkały się z dużym uznaniem konsumentów i jurorów konkursów. Linia odżywek SOS After Hybrid JOKO otrzymała nagrodę Doskonałość Roku Twojego Stylu 2020 będącego jednym z największych i najbardziej prestiżowych konkursów branży kosmetycznej w Polsce. Ponadto, baza pod makijaż Anti-Pollution Serum marki JOKO została uznana za Produkt roku 2020 "Women's Health" w kategorii: Ochrona w 7. edycji plebiscytu magazynu Women’s Health na najlepsze produkty kosmetyczne 2020 roku. Spółka informuje także o otrzymaniu przez jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek - markę Pani Walewska certyfikatu ZŁOTY LAUR KLIENTA 2020 - będącego pierwszym i jednocześnie jednym najbardziej się liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Otrzymane przez Spółkę nagrody, wyróżnienia i certyfikaty dla Spółki ogromnym wyróżnieniem oraz dowodem ogromnego zaufania i uznania klientów, jak również motywacją do dalszego działania w celu dostosowywania oferty Spółki do aktualnych trendów kosmetycznych i potrzeb rynkowych.

Inne komunikaty