EMPERIA: strona spółki
3.01.2018, 14:31
EMP Wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez Stokrotka Sp. z o.o. w grudniu 2017 roku.
Zarząd Emperia Holding S.A. („Emitent”) z siedzibą w Warszawie informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. („Stokrotka”) osiągnęła w grudniu 2017 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 251 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w grudniu 2016 roku o ok. 11,9%.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres październik-grudzień wyniosły 682 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 11,4%. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-grudzień wyniosły 2 518 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 8,4%. W grudniu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5,2% w porównaniu do grudnia 2016 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik-grudzień 2017 roku wzrósł o około 5,5% oraz za okres styczeń-grudniu 2017 roku wzrósł o około 2,8% w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku. Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w grudniu 2017 roku wzrosła o około 6,5% w porównaniu do grudnia 2015 roku, wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik-grudzień 2017 roku wyniósł o 7,2% oraz za okres styczeń-grudzień 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 7,4%. W grudniu 2017 roku otworzono 25 sklepów: 6 supermarketów Stokrotka, 6 marketów Stokrotka i 13 sklepów franczyzowych. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 8,0 tys. mkw: 2,8 tys. mkw w supermarketach Stokrotka, 1,6 tys. mkw w marketach Stokrotka, 3,6 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec grudnia 2017 roku wyniosła 437. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec grudnia 2017 roku wyniosła 191,0 tys. mkw.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres październik-grudzień wyniosły 682 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 11,4%. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-grudzień wyniosły 2 518 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 8,4%. W grudniu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5,2% w porównaniu do grudnia 2016 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik-grudzień 2017 roku wzrósł o około 5,5% oraz za okres styczeń-grudniu 2017 roku wzrósł o około 2,8% w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku. Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w grudniu 2017 roku wzrosła o około 6,5% w porównaniu do grudnia 2015 roku, wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik-grudzień 2017 roku wyniósł o 7,2% oraz za okres styczeń-grudzień 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 7,4%. W grudniu 2017 roku otworzono 25 sklepów: 6 supermarketów Stokrotka, 6 marketów Stokrotka i 13 sklepów franczyzowych. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 8,0 tys. mkw: 2,8 tys. mkw w supermarketach Stokrotka, 1,6 tys. mkw w marketach Stokrotka, 3,6 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec grudnia 2017 roku wyniosła 437. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec grudnia 2017 roku wyniosła 191,0 tys. mkw.