Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
EMPERIA: strona spółki
3.01.2018, 14:31

EMP Wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez Stokrotka Sp. z o.o. w grudniu 2017 roku.

Zarząd Emperia Holding S.A. („Emitent”) z siedzibą w Warszawie informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. („Stokrotka”) osiągnęła w grudniu 2017 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 251 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w grudniu 2016 roku o ok. 11,9%.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres październik-grudzień wyniosły 682 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 11,4%. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-grudzień wyniosły 2 518 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 8,4%. W grudniu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5,2% w porównaniu do grudnia 2016 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik-grudzień 2017 roku wzrósł o około 5,5% oraz za okres styczeń-grudniu 2017 roku wzrósł o około 2,8% w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku. Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w grudniu 2017 roku wzrosła o około 6,5% w porównaniu do grudnia 2015 roku, wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik-grudzień 2017 roku wyniósł o 7,2% oraz za okres styczeń-grudzień 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 7,4%. W grudniu 2017 roku otworzono 25 sklepów: 6 supermarketów Stokrotka, 6 marketów Stokrotka i 13 sklepów franczyzowych. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 8,0 tys. mkw: 2,8 tys. mkw w supermarketach Stokrotka, 1,6 tys. mkw w marketach Stokrotka, 3,6 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec grudnia 2017 roku wyniosła 437. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec grudnia 2017 roku wyniosła 191,0 tys. mkw.

Inne komunikaty